Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Diskuterte fisk med to venner, spesielt da fargen på forskjellig fisk. Begge to var fast bestemt på at makrell var rød fisk. Da jeg beviste at makrell er hvit fisk sa begge to: "Jammen den er jo rød i makrell i tomat..."

:wallbash:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok med meg en venninne for å pante noen flasker her om dagen. På veien til butikken;

Hun: Hvordan panter man flasker, egentlig?

Meg: Du putter dem i et hull og får en lapp.

Hun: Det høres jo ikke så vanskelig ut! Men hvorfor må vi gå til butikken, da, kan vi ikke bare grave et hull i hagen og putte dem der i stedet?

Etter at vi hadde pantet flaskene...

Meg: Så trykker du på den knappen der.

Hun: *trykker og får lappen* HURRA! SE, Shalott! Vi vant penger!

Så gikk vi til kassa for å veksle inn pengene.

Hun: *peker på en pakke kondomer* Nææh, sjekk DEN store tyggispakken, da!

Meg: Det er kondomer.

Hun: Er det en ny type tyggis?

Meg: ...

Hun: Åja, nå husker jeg det! He-he, så dumt av meg!

Meg: Gratulerer, Einstein.

Hun: Takk! ...Unnskyld meg, kalte du meg nettopp en stein?!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tok med meg en venninne for å pante noen flasker her om dagen. På veien til butikken;

Hun: Hvordan panter man flasker, egentlig?

Meg: Du putter dem i et hull og får en lapp.

Hun: Det høres jo ikke så vanskelig ut! Men hvorfor må vi gå til butikken, da, kan vi ikke bare grave et hull i hagen og putte dem der i stedet?

Etter at vi hadde pantet flaskene...

Meg: Så trykker du på den knappen der.

Hun: *trykker og får lappen* HURRA! SE, Shalott! Vi vant penger!

Så gikk vi til kassa for å veksle inn pengene.

Hun: *peker på en pakke kondomer* Nææh, sjekk DEN store tyggispakken, da!

Meg: Det er kondomer.

Hun: Er det en ny type tyggis?

Meg: ...

Hun: Åja, nå husker jeg det! He-he, så dumt av meg!

Meg: Gratulerer, Einstein.

Hun: Takk! ...Unnskyld meg, kalte du meg nettopp en stein?!

Forskjell mellom å si dumme ting og fullstendig tilbakestående.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Egentlig kan man jo skrive en hel bok om de dumme tingene jenter har sagt til meg.

Men kan jo slenge inn noen få høydepunkt.

Ute på byen(jeg drikker lite så får med meg mye fyllerør):

-Du vil sikkert bare ligge med mæ(fremmed kvinnfolk,som jeg aldri hadde sett før).

-Kan dokker banke opp han typen der?(kvinnfolk som var sur på typen,og ville at jeg og en kompis som intetanende satt ved bordet ved sien av skulle banke ham opp)

-Koffør bruke du brilla(småfull vennine med lav IQ).Det har noe med synet å gjøre for de som ikke vet det.

-Koffør har du ikkje ringt mæ(tror det var ei som forveksla meg med en annen,og hun var sint og full).

-Du er mann,og da kan du skade folk alvorlig(kom helt ut av det blå fra en venninne av en kompis).

Klassikeren:

"Du er så sur" har de fleste hannkjønn hørt.

*Nei jeg er ikke sur,men fortsetter du å si det så blir jeg sur,og du får rett :grumpy: .

Fikk også en gang skikkelig kjeft av venninnen til ett kvinnfolk som likte meg,siden jeg ikke likte denne venninna på samme måte.

Hun presterte følgende lure utsagn.

-Hvis en jente liker en gutt så bør han også like ho,siden vi jente kan alt om sånt. :hmm:

Tror faktisk jeg så ut som ett spørsmålstegn i 5 uker etterpå,aldri hørt noe dummere,hverken før eller siden.

Har sikkert hørt en masse annet dumt,men jeg har nok fortrengt det meste,heldigvis.

• Liker 9
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det absolutt dummeste en jente har sagt til meg må være: Tenk i år 3000 a! Da er justinmbieber død! Fy fader hva gjør jeg og mine beliebers da?

...

Vi var på telttur med klassa (det er snakk om høgskole) og i løpet av natta kom det dugelig mye regn. Vi hadde med oss pølser og egentlig alt som kan grilles og engangsgrillene var selvfølgelig brukt opp. Jeg stod å stussa på hvordan jeg skulle få grilla kjøttet, da læreren min treffsikkert slenger følgende kommentar; "Men herregud Anders, er det muuuulig å være så dum! Ser du alle engangsgrillene rundt her, bare å fyre opp en gang til det!"

Jeg meldte meg ikke opp til 2. året friluftsliv...

Berit og Odd. Dem har en engangsgrill

Kilde: DJ broiler

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi hadde en jente på ungdomskolen som var dum, Rett og slett , Hun hadde jo sine grunner hu hadde aldri noen foreldre til og lære hu noe også gikk hun ikke alle årene på barneskolen, Hu var søt men hun var utrolig dum.

Jeg kødda med hu når hun var utenfor vinduet på skolen også tok jeg en 50 lapp opp mot vindu og lagde sånn "suge" utrykk , altså dytta tunga inn i kinnet så det ser ut som om du suger :p . Så går jeg ut av klasserommet også spør hun meg

Skal jeg kjøpe kjærlighet til deg på arne`s ? ( Arne`s er altså butikken vi gikk til i storefri på den tiden)

Lenke til kommentar

Overhørte 2 jenter på en fest.

Jente nr.1: *mumble* *mumble* Jeg er gravid!! *mumble mumble* *mumble*

Jente nr 2: Nææh, er du sikker på at det er ditt?

Den tror jeg ikke på.

Jeg har en jævlig god en fra alle 19-åringene som er vikarer på jobb i sommer. Men jeg husker den faen ikke. Argh!

Lenke til kommentar

Jeg er jente selv da, men..

Hadde en hvit utekanin, som stod utenfor vinduet i inngjerding. Hadde ei venninne på besøk som ville se kaninen, hun kommer til vinduet og ser etter den. Jeg peker og sier den er hvit, den står i hjørnet. (Snø, så hun så den ikke med en gang.) Så kommer det:

"Ja, selvfølgelig, den er jo hvit nå når det er vinter ja."

Lenke til kommentar

Vi hadde en jente på ungdomskolen som var dum, Rett og slett , Hun hadde jo sine grunner hu hadde aldri noen foreldre til og lære hu noe også gikk hun ikke alle årene på barneskolen, Hu var søt men hun var utrolig dum.

Jeg kødda med hu når hun var utenfor vinduet på skolen også tok jeg en 50 lapp opp mot vindu og lagde sånn "suge" utrykk , altså dytta tunga inn i kinnet så det ser ut som om du suger :p . Så går jeg ut av klasserommet også spør hun meg

Skal jeg kjøpe kjærlighet til deg på arne`s ? ( Arne`s er altså butikken vi gikk til i storefri på den tiden)

Sånn som du skriver, virker ikke du som det mest intelligente mennesket i verden heller.

Enda en stakkar liten som resier internet rundt og retter skrivefeil? eller var det måten jeg skrev det på som ble feil for deg ?

Endret av Eriksendrul
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Diskuterte fisk med to venner, spesielt da fargen på forskjellig fisk. Begge to var fast bestemt på at makrell var rød fisk. Da jeg beviste at makrell er hvit fisk sa begge to: "Jammen den er jo rød i makrell i tomat..."

:wallbash:

Host.. makrell er rød fisk :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...