. .Creation. . Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Apropos datoer har jeg dradd denne på flere (både jenter og gutter): Jeg: - Vet du at julaften kommer på ulykkesdagen fredag den 13. i år? De: - Oi, er det sant? (bekymringsfult blikk) Den er fin! har brukt den noen ganger jeg og ja ;D Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvilken dato er 17. mai? Den har jeg hørt en del ganger fra blonde jenter i klassen og, ja :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Bare fint å gjenopplive denne morsomme tråden. Derfor bruken av ordet "nice". På tide at nye brukere får vite mer om SkyMarshalls forferdelige fortid, og ikke bare kjenner ham som en munter trubadur. Noen burde lage en tråd som oppsummerer slike gamle tråder. Som denne og den fantastiske "mulig vi kline vilt"-tråden fra 2004. Greit, det var trolling til tusen, men vi elsket den alle mann (unntatt de som kom og ødela moroa). 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 "Når var det Norge og Sverige dannet Sovjetunionen?" 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg D_czipher606 Skrevet 9. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. juni 2011 Vi satt en gjeng og prata. Også sa en kompis: "Faen, jeg hadde så jævlig morra-brød idag tidlig..." Også sa en blond jente helt seriøst: "Hva er galt med brød om morgenen da? Spiser det hver dag jeg!" 29 Lenke til kommentar
Bovers Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Kommer ikke på noen episoder som har hendt meg, men jeg har en kort historie om hva ei jente sa til en venn av meg. Det har seg slikt at han prøvde å kysse henne på en fest, hun var ikke så intressert så hun svarte: "Nei jeg ikke kan kysse deg, leppene mine fungere ikke" Edit: Major Leif Endret 11. juni 2011 av DrunkRattleHead 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Hadde jeg sett noen kaste et hamster ut av vinduet, hadde et balltre i bakhodet gjort seg, but hey, that's just me. Offtopic:P Du burde oppsøke en psykolog Bra tråd forresten. Endret 11. juni 2011 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Kommer ikke på noen episoder som har hendt meg, men jeg har en kort historie om hva ei jente sa til en venn av meg. Det har seg slikt at han prøvde å kysse henne på en fest, hun var ikke så intressert så hun svarte: "Nei jeg ikke kan kysse deg, leppene mine fungere ikke" Kul kommentar! 3 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hadde jeg sett noen kaste et hamster ut av vinduet, hadde et balltre i bakhodet gjort seg, but hey, that's just me. Offtopic:P Du burde oppsøke en psykolog Bra tråd forresten. Episk bump! 3 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 "Skal vi spille lommetennis?" Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Satt i bilen på vei hjem fra Sverige (40min kjøretur), når vi ankommer hjembyen spør hun (bemerk hun har bodd her i 18år: "Er vi snart fremme?" Og da var vi på vei inn i byen og 2min unna hjemmet -.-" Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet 17. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) BSn: La, meg gjette: er hun fra gård? ______________________________________ Hun: Hvor er nord? Jeg: (peker) der Hun: Hvor er sør? Jeg: gjett Hun: Kan du ikke bare si det da? Endret 18. mars 2012 av Simen1 Hun, hun, HUN! 12 Lenke til kommentar
Mafiapungen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Minner meg om en god historie i fra tidligere Var på et vors med noen gode venner av meg for noen måneder siden, der vi kommer inn på temaet om turen jeg hadde i den engelske kanal. Jeg forteller det at vi ble passert av skip på over 300 meter med godt over 40 tusen hester. Sekundet etter jeg har fortalt dette, så bryter det ut av den sjokkerte vennina mi: Ble ikke alle de 40 tusen hestene sjøsyke da??? Følelsen av å måtte både le og gråte samtidig har aldri vært sterkere i mitt tilfelle. 8 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 "Jeg trodde barten kom ut av nesa jeg" 3 Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 "Er du sur på meg?" hva er egentlig dealen med det? sender du ikke nok smiles er du sur, sender du ... er du sur. svarer du ikke på 5 min er du sur, vil de at vi skal være sure eller? 7 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 No idea... Snakker dog ikke med den jenta lengre, mye grunnet nettopp det der. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Var en eks som skulle stave "Nei" til meg. N, e, ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå