Populært innlegg Kokobananas Skrevet 8. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 8. november 2010 Hørt i dag på VGS under en orientering fra helsesøster: Kan man få klamydia i øyet? Kan man bli smittet selv om man bruker kondom? Vel... Man kan jo faktisk få klamydia i øynene (det ser ganske kjipt ut, skal jeg si deg), og herpes/kondylomer/syfilis/flatlus kan smitte selv om man bruker kondom, ettersom sykdommen/symptomene ikke bare holder seg i det området som blir beskytta av kondomet... Jeg tror jammen at du var dum selv nå, jeg! 12 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 En tidligere klasseveninne: "Jeg boikotter Coca-Cola Company, derfor drikker jeg bare Fanta." EDIT: For dem som ikke vet, så er Fanta et produkt av Coca-Cola Company. Ironisk nok ble selskapet og drikken opprettet i første omgang for å skjule at det var ett produkt fra coca cola. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sitatet er hentet fra nyere tid. Hadde hun lest etiketten så står det uttrykkelig at produktet er fra Coca-Cola Company. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 skymarshall hvorfor lager du ikke en sang om stakkars pogo som måtte dø pga dama gjordet det slutt Støtter den. Hva i h* har det med noe som helst å gjøre? Lage en sang om en hamster som sikkert hadde det bedre 'put to sleep'? Og om Erlend og Steinjo skulle finne på å skrive sang (kan ikke se for meg noen andre artarder finne på noe like dumt) om situasjonen måtte det i så fall vært om hvordan Skymarshal satte på plass kvinnfolket ved å pælme dyret ut vinduet. Altså ikke om Pogo's 'lidelse', men om Skymarshals lidelse. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Pff, du er den eneste som ikke ønsker Baladen om pogo's liv og hvordan det endet, kansje til og med ut i fra øynene til pogo selv. edit: leifern Endret 9. november 2010 av kristus? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg DexterMorgan Skrevet 14. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2010 Jeg sto på en bussholdeplass med en jente i går... Og hun gikk uten jakke, imens det blåste som værst og var tre - fire minusgrader.. Alt hun hadde på seg var en tynn skjorte og en slinglet. Jeg spurte henne hvorfor hun ikke tok med seg en jakke, og da presterte hun å svare "Det var jo ikke kaldt inne, så jeg trodde ikke jeg trengte det" : pppp 10 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Gøy å se det er litt liv i tråden min igjen 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) "Husk og ta med nok ved når du skal overnatte ute i skogen." Edit: Og det var en 5 dagers tur. Endret 16. november 2010 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg a_strann Skrevet 16. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. november 2010 "Jeg vil ha barn" - vi gjorde det slutt dagen etterpå. (hun er nå på vei med sin andre unge) 17 Lenke til kommentar
. .Creation. . Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Skal ikke CrazyKimmi komme inn her og forklare seg snart? Neh, CrazyKimmi got StallOwned Lenke til kommentar
nosferatus Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 I en biologi 2 time, (bemerk dette er tjedje klasse, og biologi "2" indikerer andre årskurset av dette emne). En jente kommer med utsagnet: "Lærer, hvor er det ferskvann kommer fra?" Læreren skulle være smart og ydmyke henne ytterligere. Så han sier, "Har du aldri smakt på regnvann?" Jenta responderer med, "Nei, æsj??!?!" Det ble stille i 5 minutter, det ble FOR DUMT! omg... Lenke til kommentar
D_czipher606 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Nerdehumor: Jeg jobber med IT og en server gikk i 100% CPU. En kvinnelig kollega stoppet prosessen som knelte serveren, men så utbrøt hun: "Ånei! Jeg stoppet prosessen! Men nå bruker System Idle Process 100% CPU!!!" 4 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Bare fint å gjenopplive denne morsomme tråden. Innlegget fra a_strann litt lengre opp her vil jeg påstå var smart sagt av jenta. Hun ble kvitt en kjæreste som over hodet ikke hadde de samme mål for de nærmeste årene som henne selv. En kjæreste som ikke kunne gjøre henne lykkelig og da er det smart å kvitte seg med de jo før jo heller. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 "Det er ganske rart å tenke på at denne kyllingfileten en gang har vært et egg." Førte til god stemning rundt lunsjbordet den kommentaren der. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 "Det er ganske rart å tenke på at denne kyllingfileten en gang har vært et egg." Førte til god stemning rundt lunsjbordet den kommentaren der. Vel det er ikke så langt fra sannheten 2 Lenke til kommentar
. .Creation. . Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Satt i en selvstudietime på 2.året videregående (altså snart to år siden), det var stille som i graven, og læreren satt stille og leste i boka si. Plutselig utbryter "Platina-blondinen" (her et uttrykk for de typiske idiot-blondinene som virkelig lever opp til hårfargen sin) i klassen, Helt seriøs i ansiktet (og Caps Lock for ropingens skyld): ER SVAMPEBOB EN OST?! Jeg og en eks skulle på et gatekjøkken for en fort-fort middag, og det var en selvfølge at de hadde Hamburger, siden de skiltet for Cheeseburger.. hun skulle bestille først, og gikk fram til disken: Jeg skulle hatt en Cheeseburger uten ost... 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvor mange dager er det i 31 dager? (Skulle være uker) Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvilken dato er 17. mai? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Apropos datoer har jeg dradd denne på flere (både jenter og gutter): Jeg: - Vet du at julaften kommer på ulykkesdagen fredag den 13. i år? De: - Oi, er det sant? (bekymringsfult blikk) 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå