Latskap Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Moren min har i alle år (hun var 40 når hun forsto at hun tok feil) trodd at mars og månen var det samme. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Moren min har i alle år (hun var 40 når hun forsto at hun tok feil) trodd at mars og månen var det samme. Må ha vært sykt og innse, nesten litt sånn når jeg innså at Canada ikke lå i Asia, sliter litt med og innse det enda faktisk Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Mormoren min igjen:Vi satt på internett så sa hun plutselig: "Fantastisk at alt det derane får plass INNI en så liten pc" NEI? :!: Gud så mye bra i denne tråden. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det kvinnelige kjønn er utrolig underholdende Hva skulle vi ha gjort uten dem? *ikke kvinnediskriminerende selvfølgelig. Så at det kanskje kunne virke slik Lenke til kommentar
egon08 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 "Dere gutter er for enkle" Er det også et problem nå da ???? egon Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det må ha vært da 2 13-åringer sier til meg: -"Når vi blir 18 skal vi flytte til gran canaria." Jeg svarer: "Åssen skal dere få rå til det da?" Dem: "Leiligheten koster "bare" 720.000" Jeg:"BARE! 720.000 er mye penger for en 18-åring." Dem: " Neida, vi har jo litt penger i banken" Jeg: "Okey,lykke til da!" Og dem tror jo faen at dem skal få 300.000 i konfirmasjon begge to også. :!: Holdt på og le meg skakk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Har hørt om folk som har fått så mye, jeg. 360k er forresten slettest ikke en uoppnåelig sum, selv i den alderen, men selve planen i seg selv høres ganske tilbakestående ut. Endret 25. mars 2008 av Skarstad 1 Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hmm......Dummeste....? Ganske barnslig tråd, men, men. Jo, det må være på en leir engang i tida. "Spørsmålet mitt går til han som sitter ved siden av han som gliser så fælt" Der jeg da åpenbart var han som gliste.............noe som jo er forbudt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har hørt om folk som har fått så mye, jeg. 360k er forresten slettest ikke en uoppnåelig sum, selv i den alderen, men selve planen i seg selv høres ganske tilbakestående ut. Og etter det svarte dem: "Og når vi bor der nedde skal vi bli barvertinner eller jobbe i en kiosk, for der tjener man jo ganske mye" Tror ikke man gjør det akkurat. De hadde ganske ville fantasier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Var ikke til meg, men til en god venn av meg.: "Kan du ikke ta og skaffe deg et liv, så kan vi være ilag?" :!: Lenke til kommentar
glennib Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg skal drepe deg så hardt! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Her forleden diskuterte vinterkrigen i Finland som var under andre verdenskrig. Plutselig utbrøt ei i klassen: «Visste ikke at den kalde krigen også ble kalt vinterkrigen». Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vet ikke om det passer heeelt her men, dumt var det XD Msn, jente skriver til meg: -Heiii! (jeg svarer) - halloo -Oi Sorry , skreiv til feil person... den er hyggelig... -_- 2 Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Når du er inne på MSN samtaler må jeg ta en liten en. En jente skrev til meg igår og spurte om hjelp på pcen (bombe). Det jeg legger merke til er at hun er "frakoblet" når hun snakker til meg som ikke skal gå ann etter mine beregninger som betyr hun har blokkert meg. Samtalen (dialekt sorry): Jenta sa:Heiia.. Mats sa: Hei Jenta sa: du, kor eg kan lasta ner sånn skikkelige word?.. m rettskrivningsprogram? Mats sa: vist du vill eg ska hjelpa deg e vel ein fordel å fjerna meg ifra blokkeringslistå di? Jenta sa: Oisann... hihi... det må ver någen eg va me ein dag... (sikkert en av de 40 hun puler i uken) Mats sa: det går kje, d må du kjøba Jenta sa: øø (alle pengene går til kosmetikk og alkohol) Jenta sa: sikkr? (tror meg ikke når hun trenger hjelp ifra meg) Mats sa: E et programm men e kje rettskrivning Jenta sa: kor laste eg ner vanli word då? Mats sa: www.openoffice.org Jenta sa: takk Matsi ;O Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Man kan faktisk velge å sette statusen til vis som frakoblet. Om hun hadde blokkert deg kunne hun ikke skrevet til deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Man kan faktisk velge å sette statusen til vis som frakoblet. Om hun hadde blokkert deg kunne hun ikke skrevet til deg. Helt riktig^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 *snip* 1. Det går an å velge status "vis som frakoblet". 2. OpenOffice har rettskrivingsprogram. 1 Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 *snip* 1. Det går an å velge status "vis som frakoblet". 2. OpenOffice har rettskrivingsprogram. Det er jeg klar over med OpenOffice, men du kan jo tro jeg vil gi det til henne når hun blokker meg? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 *snip* 1. Det går an å velge status "vis som frakoblet". 2. OpenOffice har rettskrivingsprogram. Det er jeg klar over med OpenOffice, men du kan jo tro jeg vil gi det til henne når hun blokker meg? Åh herregud. Barnslig. Anyways, hu kan ikke skrive til deg hvis hu har blokka deg. Hu var vel i frakoblet modus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 *snip* 1. Det går an å velge status "vis som frakoblet". 2. OpenOffice har rettskrivingsprogram. Det er jeg klar over med OpenOffice, men du kan jo tro jeg vil gi det til henne når hun blokker meg? Åh herregud. Barnslig. Anyways, hu kan ikke skrive til deg hvis hu har blokka deg. Hu var vel i frakoblet modus. Hvis du hadde lest historien så innrømmer hun faktisk at hun har blokka han.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå