glennib Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Herregud så sur han var... Han har sikkert utløsning. Dette var et helt seriøst utsagn av en passe blond jente (som forresten har mørkt hår) om gymlæreren vår. Endret 23. mars 2008 av glennib 1 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Herregud så sur han var... Han har sikkert utløsning. Dette var et helt utsagn av en passe blond jente (som forresten har mørkt hår) om gymlæreren vår. :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: GHHGHGHGHHGahahahahahHAAHAH Lenke til kommentar
glennib Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Dummeste ei jente har sagt til meg er: "Kan du ta vare på hamsteret?" La meg forklare. Vi hadde et dverghamster som het Pogo sammen, ja HAHA ja, og den var hun veldig glad i. Så etter 2år satt jeg å ble dumpa i sofaen her ... så mye dritt vi snakket om, og ikke en tåre fra hennes sie. Så sier hun det jeg skrev over her, og jeg sier: "øh nei - det hælvettes hamsteret skal ut herfra i det samme du smeller igjen døra". DAAAA først kommer tårene, for et forpult lite dverghamster sin skyld. Men våre 2år sammen var ikke verdt litt fuktig øyekrok engang. Så da fikk i alle fall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt, i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene. Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med: "Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!! Det der digga jeg.. Nice! Seriøst? Du er den første som syns den er bra. du er kul Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 I sure did! tosk.. sikkert Pogo sin feil at ho dumpa deg, eller følte du deg stor og sterk siden du klarte å ta livet av et hamster?! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 EN hamster, faktisk ... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg og en jente diskuterte på msn! Og kom inn på temaet om blondiner er dumme eller ikke da presterer hun og si "Blondiner er faktisk noen av de aller smarteste" dere gjettet vell at hun er blondine. : ) Endret 23. mars 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg og en jente (blond : ) kranglediskuterte på msn om at blondiner er dumme (jeg sa at de er det) og da presterer hun og si: Det er helt feil blondiner er faktisk noen av de aller smarteste! I dont get it, skal det være komma eller "at" mellom <feil> og <blondiner>? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Om poenget var rettskrivingen, eller mangelen på den, er jeg redd har han skutt seg selv i foten, og det samme gjelder om poenget var uttalelsen om blondiners genetiske egenskaper. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lærer: Hva er en riksavis? Jente : Uhm.. Gjesdalbuen (lokalavis) Lærer: Hva er en lokalavis da? Jente : VG! Lærer: *sukk* Hva er en regionsavis da? Jente : Gjesdalbuen.. (lokalavis) Lærer: Men hva er en regionavis da? Jente : Uhm.. det har vi ikke hatt om? Husker ikke om det var flere spm hun svarte feil på, men hun svarte i alle fall feil på alle.. Syk syk jente Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 "Sjakk er egentlig et innmari taktisk spill." :!: Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 "Sjakk er egentlig et innmari taktisk spill." :!: øøh.. så sjakk er ikke et taktisk spill?? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Poenget var vel at det nettopp hadde gått opp for henne at det var det.. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 "Hva er den laveste poengscoren" - Oh my fucking god, tenk å spøre så dumt. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tidligere F-Friend. ''Vi kan ikke holde på mer. Jeg blir så sår. Du er for svær for meg. :<<<<'' Hvafan? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 "Er ikke Afrika et land, da?" - 16 år gammel jente. Noen ganger lurer jeg på om jenter er dumme med vilje? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) En liten hendelse fra førsteåret på videregående, omtrent fire år siden. Hjemplassen vår ligger i Vesterålen. Midt i en spansktime rekker ei jente opp hånden og spør læreren "ligger Hiroshima på Vestvågøy?" Vestvågøy er da ei øy i Lofoten. Jeg trodde først hun spøkte og spilte blond for det hendte det og, men hun var dønn seriøs. Hun spurte først meg og klarte ikke å begripe at hun tok feil, og dermed måtte hun altså spørre læreren. Endret 24. mars 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Poenget var vel at det nettopp hadde gått opp for henne at det var det.. Nemlig. Samme jente spør: Er Manhattan en stat i USA? Jeg nikker bekreftende... :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Mormoren min igjen: Vi satt på internett så sa hun plutselig: "Fantastisk at alt det derane får plass INNI en så liten pc" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg og en jente (blond : ) kranglediskuterte på msn om at blondiner er dumme (jeg sa at de er det) og da presterer hun og si: Det er helt feil blondiner er faktisk noen av de aller smarteste! I dont get it, skal det være komma eller "at" mellom <feil> og <blondiner>? Noen av de aller smarteste? Hvem er de andre "smarteste" da? Er jo så mange forskjellige hårfarger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå