Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dummeste ei jente har sagt til meg er: "Kan du ta vare på hamsteret?"

La meg forklare. Vi hadde et dverghamster som het Pogo sammen, ja HAHA ja, og den var hun veldig glad i. Så etter 2år satt jeg å ble dumpa i sofaen her ... så mye dritt vi snakket om, og ikke en tåre fra hennes sie. Så sier hun det jeg skrev over her, og jeg sier: "øh nei - det hælvettes hamsteret skal ut herfra i det samme du smeller igjen døra". DAAAA først kommer tårene, for et forpult lite dverghamster sin skyld. Men våre 2år sammen var ikke verdt litt fuktig øyekrok engang.

Så da fikk i alle fall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt, i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene.

Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med:

"Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!! :w00t:

Det der digga jeg.. Nice!

Seriøst? Du er den første som syns den er bra.

du er kul :)

Lenke til kommentar
Jeg og en jente (blond : ) kranglediskuterte på msn om at blondiner er dumme (jeg sa at de er det) og da presterer hun og si: Det er helt feil blondiner er faktisk noen av de aller smarteste!

I dont get it, skal det være komma eller "at" mellom <feil> og <blondiner>?

Lenke til kommentar

Lærer: Hva er en riksavis?

Jente : Uhm.. Gjesdalbuen (lokalavis)

Lærer: Hva er en lokalavis da?

Jente : VG!

Lærer: *sukk* Hva er en regionsavis da?

Jente : Gjesdalbuen.. (lokalavis)

Lærer: Men hva er en regionavis da?

Jente : Uhm.. det har vi ikke hatt om?

Husker ikke om det var flere spm hun svarte feil på, men hun svarte i alle fall feil på alle..

Syk syk jente :)

Lenke til kommentar

En liten hendelse fra førsteåret på videregående, omtrent fire år siden. Hjemplassen vår ligger i Vesterålen. Midt i en spansktime rekker ei jente opp hånden og spør læreren "ligger Hiroshima på Vestvågøy?" Vestvågøy er da ei øy i Lofoten. Jeg trodde først hun spøkte og spilte blond for det hendte det og, men hun var dønn seriøs. Hun spurte først meg og klarte ikke å begripe at hun tok feil, og dermed måtte hun altså spørre læreren.

Endret av hawaii2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Jeg og en jente (blond : ) kranglediskuterte på msn om at blondiner er dumme (jeg sa at de er det) og da presterer hun og si: Det er helt feil blondiner er faktisk noen av de aller smarteste!

I dont get it, skal det være komma eller "at" mellom <feil> og <blondiner>?

Noen av de aller smarteste? Hvem er de andre "smarteste" da? Er jo så mange forskjellige hårfarger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...