Kjekssmulen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 En jente i klassen spurte hva Svalbard var. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Ikke det dummeste, men det eneste morsomme jeg kommer på: Jente: Ligger Australia i Europa? Meg: Nei, Australia ligger jo på andre siden av jorda. Jente: Ja, men det kan vel ligge i Europa for det? Endret 12. februar 2008 av tsg1zzn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hørte en annen jente snakke med venninnen, åsså sier hun Jenta:Ikke ta det så tungt, du veier jo bare 60 kg kanskje ikke det dummeste, men måtte snu meg å flire. Lenke til kommentar
Danrase Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Beste eg har hørt tror eg må være kusinen min når vi gikk sammen på ungdomskolen: *annen type i klassen dasker henne på stumpen* kusinen min: ÆSJ!! e du homo!? Mobbet for det til den dag i dag =) Endret 12. februar 2008 av logbot Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Som ei i klassen sa i dag: Man er ikke barnslig før man er voksen. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dummeste en jente sa var vell idag. Var snakk om kondomer. Lærer: Ja de er til og med EU-testet. DumJente: Men Norge er jo ikke med i EU! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) En venninne av meg sa til meg "uff, jeg er så feit" og da sa jeg trøstende "så, så, opp med hakene!" Det var ganske morsomt der og da og jeg måtte bare få pressa den inn her.. Endret 13. februar 2008 av Melisma Lenke til kommentar
aktivia Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Siden dere slenger så mye dritt om jenter, har jeg en "historie" om en gutt i klassen på videregående. Vi hadde hatt historieprøve og fikk utlevert dem i felleskap et par dager senere. Læreren forteller noe en i klassen har svart. Han oppgir selvfølgelig ikke navn. Vedkommende hadde svart at Romerne kom fra Romania.... Vi var bare en klasse på 10 stk, allmen (liten skole), og det ble jo et evig plagiat om hvem som hadde vært såååå dum! hehe, jeg fikk skylden mange ganger, og viste faktisk ikke hvem det var før det ble presisert i Russeavisen vår... Mobber den GUTTEN fortsatt når vi treffes, bare for å jekke ham ned, han er så sinnsyk til bedreviter!.... 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Siden dere slenger så mye dritt om jenter, har jeg en "historie" om en gutt i klassen på videregående. Denne tråden heter «Dummeste en jente har sagt til deg ?» Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Så, så. Dummeste en gutt har sagt til deg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vi var i ett kaffebesøk for noen måneder siden da vi begynte å snakke om syklisten Lance Armstrong. Vi snakket litt om han og så sier naboen "Er ikke det han trompetisten da?" Vi lo litt og så forklarte vi at det var Luie Armstrong, og så sa naboen : " Jaja! Kanskje han sang da han var på månen da!" Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hørte en annen jente snakke med venninnen, åsså sier hun Jenta:Ikke ta det så tungt, du veier jo bare 60 kg kanskje ikke det dummeste, men måtte snu meg å flire. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg lo så tårene putret. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tror du var i åttende klasse, vi så på en film med nynorsk tekst, og ca en halvtime ut i filmen var det ei sa høyt: "Er det ingen andre som har merka at det er masse skrivefeil!?" 2 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Et lite gullkorn fra dama mi: "Herregud, jeg er da ikke den smarteste kniven i skuffen heller da!" Haha. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 "Hvor er Atlanterhavet?" Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 "Jeg er ikke billig, de må minst vente 2 uker før de kan kladde". Lenke til kommentar
................... Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av b82rez Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dummeste: Canada er en stat i USA <{POST_SNAPBACK}> Kalles uvitenhet. Ikke dumskap. Du er vel for helsike ganske dum hvis du innbiller deg at Canada er en stat i USA? da er du ikke bare uviten, men også noe så inni ... dum! DUM! haha... BTW... konge med den hamsteren over her!! haha! herlig! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Synes det var svært til dyrevernere her på forumet. Er jo bare en kanin. Eller en hamser. På den annen side, et elsket kjæledyr Det virker jo ikke som det var såå elsket da! ho ville jo tross alt ha det omtrent like mye som ho ville ha marshall... så dette tyder på at den som må ha elsket hamseret mest, ville vært marshall... og han kasta det jo Lenke til kommentar
Philley Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 "Du er for snill for meg" Jeg tenkte da, hvordan i huleste kan man være for snill?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå