TorbjørnK Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg sier alltid "Du er vel ikke det skarpeste brødet i skuffen, du?" 6480503[/snapback] har mange sAnne jeg, f.eks. varmeste bollen i ovnen hQyeste stubben i skogen lengeste gaffelen i huset kaldeste isbiten... osv. ontopic: "Evdard Munch er en av de mest kjente Forfatterene fra *tidsperiode*" jente som sku leke smart i norsk timen-.- Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En (kvinnelig) kollega på jobben fikk en ny telefon (Nokia 6233 som jeg anbefalte), hun tok den ut av esken og koblet den til laderen med en gang. To timer sener kommer hun innom kontoret mitt og spør nokså irritert hvorfor i all verden ikke telefonen (som jeg anbefalte) går på, jeg åpner dekselet og kan konstatere at kvinnfolket har "ladet" telefonen i to timer uten batteri... Jeg tror jeg har fått et lite psykologisk overtak etter den hendelsen. 6479885[/snapback] HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Dette er om en gutt da, men det får vær. Vi hadde flørta litt, men jeg var egentlig ikke særlig interesert. Han ville absolutt ha meg med hjem på "nachpiel", og prøvde å smiske seg til det. "jeg synes du er veldig søt. Kompisen min han syntes ikke du var så bra igrunn. Ikke det at du er stygg men at du ikke var så pen. Nei, vent, ikke sånn. Eller altså, ihvertfall, jeg synes du er jævlig deilig" Snakk om å ro... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Dette er om en gutt da, men det får vær. Vi hadde flørta litt, men jeg var egentlig ikke særlig interesert. Han ville absolutt ha meg med hjem på "nachpiel", og prøvde å smiske seg til det. "jeg synes du er veldig søt. Kompisen min han syntes ikke du var så bra igrunn. Ikke det at du er stygg men at du ikke var så pen. Nei, vent, ikke sånn. Eller altså, ihvertfall, jeg synes du er jævlig deilig" Snakk om å ro... 6480622[/snapback] Haha...ja, han skulle tenkt seg litt om. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Glemte et ikke der... Faen så flaut Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..? Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det. 6464249[/snapback] Manglet ett ikke der... Seff flaut. Men har "bodd" oss kjærsten min de siste tre dagene så har ikke sett jeg skrev feil. Beklager... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) edit: doh Endret 13. januar 2015 av Leon 2 Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 "Ehh, røyker du?" Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 To jenter fra helse og sosial grunnkurs klassen med røyk i kjeften og spør meg "hvorfor røyker du? du vett at røyk er helseskadelig" i det øyeblikket tenkte eg bare...ka faen så feile de to. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 "Ehh, røyker du?" 6481767[/snapback] Du er født i 1992, stop med røykinga. 1 Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Saken er at jeg røyker ikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) "Ehh, røyker du?" 6481767[/snapback] Saken er at jeg røyker ikke 6482072[/snapback] Det er det folk ofte sier når de ser at du røyker edit: Ka sei mordi om det? Endret 13. juli 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 You have nothing to do in Orgrimmar. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hun: Hvorfor prøver du deg på vennina mi? Meg: Jeg har ikke prøvd meg på henne. Hun: Sier du at vennina mi er stygg? ^^ kan ikke bli stort bedre PS! Vennina hennes var råstygg 4 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hun: Hvorfor prøver du deg på vennina mi? Meg: Jeg har ikke prøvd meg på henne. Hun: Sier du at vennina mi er stygg? ^^ kan ikke bli stort bedre PS! Vennina hennes var råstygg 6482186[/snapback] Kvinnfolk! lalala14 Endret 13. juli 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Har hørt mye rart ,men "Jeg elsker deg" og " I love you" går ofte igjen. Og "you are very pretty" også masse annet som sikkert kan ligne. Så skal det sies at jeg sier minst like mye dumt selv ,men ikke noe i den duren som beskrevet over. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Satt i en bil når det var mørk ute med noen kjente da en 18 årig blondine fra Fredrikstad sa følgende: Må man kjøre med lyset på ? I rest my case angående blondiner.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Har hørt mye rart ,men "Jeg elsker deg" og " I love you" går ofte igjen. Og "you are very pretty" også masse annet som sikkert kan ligne. Så skal det sies at jeg sier minst like mye dumt selv ,men ikke noe i den duren som beskrevet over. 6483832[/snapback] Synes du "Jeg elsker deg" er "Dummeste en jente har sagt til deg?" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja , når det er helt ubegrunnet , man ikke har kjent hverandre så lenge , når man er alt for ung og ikke minst naiv. Når man ikke vet hva det ordet betyr osvosv.. Da blir det rett og slett bare latterlig (selvom jeg ikke sa det til damen) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hehe ja det er det. Like kult når de forlover seg, to 15åringer. Dem: "Vi har forlova oss vi, Eirik!" Meg: "Haha ... gratulerer?" Dem: "Haha?" Meg: "Ehm ja ... " Dem: "Hvorfor le av det? Vi kødder ikke lizm!" Meg: "Nei ok ... når er bryllupet?" Dem: "Vi hakke snakka om å gifte oss daaaa!" Meg: "Neeim kk ... hvorfor er dere forlova da?" Dem: "....." Meg: "........?" Dem: " ..........." Meg: "Nettopp ... nabbs!" Dem: "Du er så jævvla gledesdreper du ...!!!" Meg: "Jupp .. og du er sandblåst i høyden!" Dem: "Høh?" Meg: "Hadøøøøø" ... 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå