Konnis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Fordi jeg ikke tolererer slike personer som er så innsnevra i hodet at de ikke vil motta hjelp og info Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Fordi det er forbannet enkelt? "og hvis ikke mamma vet det så går jeg til pappa... jeg blir ikke sur på mamma fordi hun ikke kan det!" Hun Camilla er tåpelig og kranglevoren Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 fy faen. Jeg ble faktisk irritert når jeg så den videoen der. Fikk lyst til å vri av hodet på hu bærta. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det er dessverre fakta ja. Etter å ha kommet meg etter hakeslepp-uttalelsen spurte jeg om jeg hadde missforstått hvilket studie hun sa hun hadde gått på i tre år, men det var vist riktig og hun unnskyldte seg med at de bare programmerte, designet, lagde nettsider og sånt. Jeg synes det var en meget tynn unnskyldning og er fortsatt sjokkert over at man kan kalle seg dataingeniør uten å ha sett innsiden av en datamaskin. 9424597[/snapback] Må bare nevne en liten ting i sammenheng med dette. Min programmeringslærer som har programmert i 40år ante ikke hva han skulle gjøre når skjermspareren kom på, han ble helt handlingslammet og måtte ha hjelp fra en av studentene i forelesningssalen. Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 "hendel, pendel? kan ikke snakke sånt pc-språk til meg vettu" hahahahahahahahaha jeg får vondt i magen Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 årh, vet ikke om jeg skal le eller grine, til og med en 2 åring kunne forstått det! "Det er ikke pcen! det er en boks" Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hun er bare en trangsynt dum kjerring! (ikke for og være slem, men hun kan ikke være særlig smart når hun snakker sånn) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da hun slo opp med meg etter to dager og sa: "Sorry, men jeg liker deg bedre når vi ikke er sammen(kjærester). Og det latterlige er at det er sant. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) hva faen skal du med skjermkort når du har skjermen lissom.... dummeste som har blitt sagt til meg... jeg vet ikke helt... for de som har motor peil da: jeg kjlpte meg racing olje for moped, så helte jeg den på olje tanken.. som de fleste vet blir blanda med bensina via en oljepumpe.. så sa hu dama på verkstedet at nei nei nei du måkke helle den på tanken, du må helle den rett i bensintanken pga ellers blander den seg ikke med bensina? neihei? den går i bensina uansett?? snodige greier as.. Endret 7. september 2007 av Sweet Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 årh, vet ikke om jeg skal le eller grine, til og med en 2 åring kunne forstått det! "Det er ikke pcen! det er en boks" 9432057[/snapback] Det var på Prinsessen og Professoren ikke sant? Lo meg ihjel når jeg så den episoden der. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En jente i klassen min ble litt sur på meg fordi jeg disssa hun fordi hun er så dum. Så hun snudde ryggen til meg å sa:" jeg snakker ikke til deg, men hvis jeg hadde gjort det så hadde jeg sagt at du er dum" i 9 klassen Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 så sa hu dama på verkstedet at nei nei nei du måkke helle den på tanken, du må helle den rett i bensintanken pga ellers blander den seg ikke med bensina? neihei? den går i bensina uansett?? snodige greier as.. Hehe. Hun hadde sikkert blitt kvotert inn Forøvrig har jeg aldri turt å bruke oljetanken på moped, da jeg kjenner alt for mange som har ødelagt mopeden på det. Du merker jo ikke at oljepumpa ikke virker før du har skjært mopeden Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 tror jeg var 15 eller 16 og krangla med en sånn gjeng med jenter, og jeg nevnte noe om at de ikke forsto så mye, så sier "lederen". "Hæ?! Tror du jeg er dum, skal jeg stave det for deg, tror du jeg er D-O-M!" jeg måtte jo le og svare ja! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En jente i klassen min ble litt sur på meg fordi jeg disssa hun fordi hun er så dum.Så hun snudde ryggen til meg å sa:" jeg snakker ikke til deg, men hvis jeg hadde gjort det så hadde jeg sagt at du er dum" i 9 klassen 9445147[/snapback] Den var da ikke så ille Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Denne synes jeg var litt morsom og genial, ikke dum egentlig, men men. Skjedde på en trang tur med altfor mange personer i et telt. Det hun sa til meg var: fyfaaaaen det er trangt her, om du drar ut kølla blir det som om vi har gruppesex. Alle fikk latterkrampe Endret 8. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Og hvor mange jenter/gutter var det der? :!: Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 :!: Hahaha, om det bare var jeg der som var gutt hadde jeg ikke nølt et sekund i alle fall... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hun sa det ikke direkte til meg, men det får så være. Dette skjer da under visningen av en filmatisering av Hamlet på auditoriet på skolen. Hamlet holder en bok opp mot hodet, og hun spør forundret: "snakker han i telefonen?" Det var forresten det fantastiske VHS-formatet som ble tatt i bruk, som jo gjorde hennes "kan vi ikke skru på norsk tekst?"-kommentar ganske så morsom. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 "Kjøpe en CD? Hører ikke du mest på sånn øreproppmusikk fra nettet, da?" Da lo jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Herregud da, finn et eller anna sted å ta det. F.eks språk for fjols? Ikke ment til deg, Yoshi Endret 10. september 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå