Konnis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mr. Sviker: <--- clicky Men, hvis man bare kjører word funker jo intergrert skjermkort... Jeg tror at intergrerte skjermkort er bedre enn mitt Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Blond jente: Heyy, hva skjer?Kamerat: Pusser flaggstanga Blond jente: Åssen kan du være på MSN og pusse flaggstanga samtidig? Kamerat: Det er ikke så vanskelig da Blond jente: Ååå du har sånn liten flaggstang inne? 9360624[/snapback] Hadde besøk idag av ein idiot. Det er ein gut, men skriver det fordet. Han spurte meg: «Kva skal du med skjermkort?» :!: 9362746[/snapback] han bruker vel det som er integrert i hovedkortet selv da Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) han bruker vel det som er integrert i hovedkortet selv da 9362799[/snapback] Ja, han gjer det. Han har bærbar. Edit: Han har komt med andre dumme spørsmål også, men ingen eg kjem på i farta. Endret 26. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Han er nok ikke idiot. Er bare ikke hardbarket datanerd Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Han er nok ikke idiot. Er bare ikke hardbarket datanerd 9363366[/snapback] Det er ikkje berfor han er idiot. Det er andre grunner også. Men de velgjer eg å ikkje skrive om her. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Topic er dumme ting Jenter har sagt til deg og er helt sikkert mange MANGE der ute som ikke aner hva ett skjermkort gjør eller er Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Den er jeg enig i. Tilbake til topic folkens Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hjeelp meg! Jeg har fått virus! meg: Okeey, :S hva er det som skjer.. :!: Etter en stund når jeg ikke rører dataen så kommer det en sånn Dingseboms som flyr fram og tilbake på skjermen. Det viste seg å være skjermsparer Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ei jente i gjengen er så prippen og fisefin.. og når vi var på mcdonalds igår.. så nekta hu å prøve den laxwrappen.. for hun haaater fisk.. det er det verste hun visste.. men sushi derimot .. det hadde hun smakt da (not..) og det smakte jo ikke fisk og det var kjempegodt mente hun! herre... 9331766[/snapback] Sushi behøver ikke å smake fisk. Synes ikke den laksewrappen ser så veldig fristende ut. Venninne 1: Jeg skal starte et flerkoneri! Venninne 2: Feriekoloni? :S Venninne 1: Nei, flerkoneri!! Venninne 2: Hva er det? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 En jente i klassa mi sa: når all isen på nordpolen smelter vil vannet renne ned på undersiden av jorda.LOL , prøvde å fortelle at det ikke ville skje men hun var fast bestemt på at det ville renne ned.... Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 hun er i niende nå hun sa også at tyngdekraften gjorde så ting falt ned, så da falt vannet også nedover jorda hahaha! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det stemmer det da , hvis det er en sprekk Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Venninne: Åååh, jeg har så lyst på en sjimpanse. Jeg skal dra til Afrika og hente en. Kompis: Er det ikke ulovlig å ha en apekatt som husdyr i Norge? Venninne: Oi. Jaja, da får jeg smugle med meg et par apeegg, da. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Frå vidaregåande: Læraren fortel om svarte hol og at ingen veit kva det eigentleg er og kva som er på "innsida". Følgjande spørsmål kjem frå ei med veldig gode karakterar, men inga forståing for logikk eller rasjonell tenking på noko som helst nivå: Kan ein ikkje berre binde fast nokon og sende dei inn og så kan dei ringe ut at og fortelje kva han ser. Alle ser dumt på ho, somme seier noko om at det ikkje er telefonar der. Så ho seier følgjande: Det går viss du har mobiltelefon, no er jo dekning overalt! Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Ville nok gått dårlig og sende noen melding tilbake gjennomm ett svart hull ^^. uansett. i dag på skolen snakket vi om greske filosofer, en nevnte sokrates, en annen platon, en aristoteles og sit rakk jenta bakerst i klassen opp hånda og sa: "Zevs!!" Endret 27. august 2007 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Ei jente i klassen min presterte å overse ironien i denne teksten. Endret 27. august 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ei jente i klassen min presterte å overse ironien i denne teksten. 9369621[/snapback] Halve klassen vår forstod ikke hva han egentlig siktet til heller da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ikke bare jenter som er håpløse, altså. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Vi fikk bare teksten btw. 9384682[/snapback] Vel, det kommer jo rimelig klart frem hva det er han snakker om i den, da. Og jeg tror i grunn ikke at dere ville fått den oppgaven om læreren deres ikke trodde dere var klare for det, men ironi ser visst ut til å være noe som går hus forbi mange ungdommer nå til dags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå