Snikpellik Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hun spurte om vi skulle dele sovepose. 9000511[/snapback] Haha. Dummeste hittil i tråden, ass. 9000516[/snapback] Om du ikke skjønte ironien i mitt ekstravagante innlegg, kan jeg forklare med at det hun sa var meget dumt, da svaret var åpenbart. Edit: Langt fra det dummeste ei jente har sagt til meg, men det jeg kom på i farten. Endret 4. juli 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hadde en skikkelig pen vennine som sa en gang at hun skulle ønske hun så mer normal ut, slik som meg... Takk liksom! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hadde en skikkelig pen vennine som sa en gang at hun skulle ønske hun så mer normal ut, slik som meg... Takk liksom! 9000587[/snapback] hva svarte du henne? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hehe, sa egentlig ikke så mye. Bare forsatte samtalen.. Hun er en hyggelig jente, men ikke verdens skarpeste. Skulle jeg bli sur for hver dumme ting hun sa hadde jeg ikke hatt tid til noe annet. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Vennligsinnet hån er da lov vel? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) W.I.F.EWashing Ironing Fu%¤ing etc. 8999825[/snapback] Vel, om du er dem overlegen kan du vel for faen gjøre det selv. For da blir det jo gjort på en bedre måte. Anyways, tror nok det er mange jenter som banker deg i mange idretter og spill. Du er ikke flink fordi naboen din er sterk og har penis. Endret 4. juli 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kanskje ikke Quale er overlegen, men det er da sannelig jeg. Både damer og menn. Lenke til kommentar
brokendreams Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har en venninne som ikke er så kløpper på geografi, og har kommet kommentarer som "grenser ikke vi til Danmark?", "er Storbritannia en øy?" og "ligger ikke USA i Europa?" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg satt på msn og så logger en jente jeg kjenner seg på og så sier jeg: hei Og så kommer hun med det rareste svaret jeg noen gang har fått på nettet: Du høres så sur ut Jeg tenkte bare: Hæ? Wtf, hvordan kan man høres sur ut når man SKRIVER til hverandre, ikke bruker smilies, ingen tegn som signaliserer noe eller noe lignende. Jeg skrev altså bare: hei Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg tenkte bare: Hæ? Wtf, hvordan kan man høres sur ut når man SKRIVER til hverandre, ikke bruker smilies, ingen tegn som signaliserer noe eller noe lignende. 9005306[/snapback] Du må huske at for å ikke virke sur, så må du skrive hei med en gedigen smiley bak. Da er du sikret. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Gjerne flere. Alt uten en smily eller ørten tegn bak betyr at du er sur jmf. fjortissloven... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Gjerne flere. Alt uten en smily eller ørten tegn bak betyr at du er sur jmf. fjortissloven... 9018782[/snapback] Tull! Man må ha smiletegn bak navnet ikke det du skriver Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Gjerne flere. Alt uten en smily eller ørten tegn bak betyr at du er sur jmf. fjortissloven... 9018782[/snapback] Tull! Man må ha smiletegn bak navnet ikke det du skriver 9018828[/snapback] Helst litt FOR mange! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg skrev altså bare: hei 9005306[/snapback] Å skrive "hei" høres jo helt slapt og kjedlig ut, som du faktisk er sur. Prøv og si "hei" høyt. Det høres helt teit ut. Hadde du skrevet "Hei", så hadde du vert vanlig, men en "He-hey" hadde du vert glad. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Prøv og si "hei" høyt. Det høres helt teit ut.Hadde du skrevet "Hei", så hadde du vert vanlig, 9030408[/snapback] Så du hører forskjell på «Hei» og «hei» i daglig tale? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 jeg og en jente i klassen småsloss og kødda litt rundt, så sa hun-nå skal jeg banke deg! jeg sa: -det har du ikke ballene til! hun: -åjoda! :!: 8970560[/snapback] Ja? "Oi, han må virkelig ha en mage av stål!" "Ololoolol nei det går jo ikke an!" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 det so var gøy var at en jente sa hun hadde baller... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 det so var gøy var at en jente sa hun hadde baller... 9034893[/snapback] Nå er det da vitterlig du som dummer deg ut her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 det so var gøy var at en jente sa hun hadde baller... 9034893[/snapback] Nå er det da vitterlig du som dummer deg ut her. 9035003[/snapback] Second That! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Prøv og si "hei" høyt. Det høres helt teit ut.Hadde du skrevet "Hei", så hadde du vert vanlig, 9030408[/snapback] Så du hører forskjell på «Hei» og «hei» i daglig tale? 9030450[/snapback] Det gjoer jeg, da. "hei" blir mer slapt, som "hei...", mens "Hei" blir lagt mer trykk paa H-en, og viser at man virkelig vil hilse paa vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå