Jarmo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Mye off-topic fjernet.. Ha en god dag mvh jarmo Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 "Er det hull i ozonlaget?" o.O Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Døde ikke Hitler i første verdenskrig? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 I en heftig "Vil-du-bli-millionær-diskusjon" ble det etterhvert sagt at det hadde vært gunstig med 2 50/50-sjangser + spør publikum istedetfor ring en venn... Svaret var da: "Men, men... hvis du kunne fått 50/50 i Vil du bli millionær to ganger ville det jo ikke vært flere svar igjen...??" Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En jeg kjenner som sa dette til søstra si etter at han hadde satt på abba. så kommer søstra : "Den har de tatt av Britney spears eller hva det var." han : "Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen du!" søstra : "Hvilken skuff!?" :!: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En jeg kjenner som sa dette til søstra si etter at han hadde satt på abba. så kommer søstra : "Den har de tatt av Britney spears eller hva det var." han : "Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen du!" søstra : "Hvilken skuff!?" :!: 6477304[/snapback] Hahaha, fantastisk! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En jeg kjenner som sa dette til søstra si etter at han hadde satt på abba. så kommer søstra : "Den har de tatt av Britney spears eller hva det var." han : "Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen du!" søstra : "Hvilken skuff!?" :!: 6477304[/snapback] Ajajaj. Håper dere lo som faen? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Lo?! Fikk jo latterkrampe, holdt på og dø :!: Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Lo?! Fikk jo latterkrampe, holdt på og dø :!: 6477738[/snapback] Haha, jo, hadde nok daua godt der, ja Først et idiotisk utsagn som trigger et godt humør, og så komme med noe så komisk! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg har nok hørt mye dumt gjennom årene, men... det verste er uten tvil: Ligger ikke Sør-Afrika i Amerika eller noe? Det er alt (ALT) for ille. Jeg gremmes enda. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) mA si det dummeste jeg har hQrt komme ut av en jentemunn mA vaere: "Trodde de pA jesus for 10 000 Ar siden?" Endret 12. juli 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
czr Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har hørt noen artige fra diverse lure jenter. En gang vi i 10. klasse skulle gå langs veien og plukke søppel for vegvesent. Lærer: "Pass dere for bilene da" Jente: "Biler? Hvilke biler da?" Meg: "Herregud er du helt tett?" Jente: "Tettere enn deg hvertfall" Under en time med litt seksualundervisning. Jente: "Jenter har mensen en gang i mnd, mens guttene får utløsning en gang i mdn." 2 Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) En jeg kjenner som sa dette til søstra si etter at han hadde satt på abba. så kommer søstra : "Den har de tatt av Britney spears eller hva det var." han : "Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen du!" søstra : "Hvilken skuff!?" :!: 6477304[/snapback] haha..det der er ikke noe..Var hos dama en gang og vi prata om en annen frøken da dama mi presterte å si ; " Nej, ho er ikke den smarteste kniven i skuffen" ?!"?"?".. Lo jaggu litt da! Endret 12. juli 2006 av Floppsy Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En jeg kjenner som sa dette til søstra si etter at han hadde satt på abba. så kommer søstra : "Den har de tatt av Britney spears eller hva det var." han : "Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen du!" søstra : "Hvilken skuff!?" :!: 6477304[/snapback] haha..det der er ikke noe..Var hos dama en gang og vi prata om en annen frøken da dama mi presterte å si ; " Nej, ho er ikke den smarteste kniven i skuffen" ?!"?"?".. Lo jaggu litt da! 6478185[/snapback] jeg siterer en venn konsekvent og sier "Du er ikke den raskeste kniven i skuffen!" og i noen tilfeller "Du er verken den raskeste eller skarpeste kniven i skuffen!" elsker folk som sier raskeste i stedet for skarpeste, derfor jeg sier det Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 den der er så gammel at det artige er å finne på ting som ligner du er ikke den raskeste skuffen i skapet men on-topic "Æ har så ondt i blindtarmen" - mens hun holdt seg til albuen "HÆ? e han der homo? åjaa, det va deffor han ikke så på meg" Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 den der er så gammel at det artige er å finne på ting som ligner du er ikke den raskeste skuffen i skapet men on-topic "Æ har så ondt i blindtarmen" - mens hun holdt seg til albuen "HÆ? e han der homo? åjaa, det va deffor han ikke så på meg" 6479160[/snapback] hahahaha... kjenner uheldigvis veldig mange jenter som har den instillingen der, de bare sier det ikke hQyt. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 den der er så gammel at det artige er å finne på ting som ligner du er ikke den raskeste skuffen i skapet men on-topic "Æ har så ondt i blindtarmen" - mens hun holdt seg til albuen "HÆ? e han der homo? åjaa, det va deffor han ikke så på meg" 6479160[/snapback] hahahaha... kjenner uheldigvis veldig mange jenter som har den instillingen der, de bare sier det ikke hQyt. 6479190[/snapback] *slap venner* Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En av de dummeste tingene jeg har hørt var dette: "Hvor ligger Paris? I Frankrike eller Roma?" Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En (kvinnelig) kollega på jobben fikk en ny telefon (Nokia 6233 som jeg anbefalte), hun tok den ut av esken og koblet den til laderen med en gang. To timer sener kommer hun innom kontoret mitt og spør nokså irritert hvorfor i all verden ikke telefonen (som jeg anbefalte) går på, jeg åpner dekselet og kan konstatere at kvinnfolket har "ladet" telefonen i to timer uten batteri... Jeg tror jeg har fått et lite psykologisk overtak etter den hendelsen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 haha..det der er ikke noe..Var hos dama en gang og vi prata om en annen frøken da dama mi presterte å si ; " Nej, ho er ikke den smarteste kniven i skuffen" ?!"?"?".. Lo jaggu litt da! 6478185[/snapback] jeg siterer en venn konsekvent og sier "Du er ikke den raskeste kniven i skuffen!" og i noen tilfeller "Du er verken den raskeste eller skarpeste kniven i skuffen!" elsker folk som sier raskeste i stedet for skarpeste, derfor jeg sier det 6478238[/snapback] Jeg sier alltid "Du er vel ikke det skarpeste brødet i skuffen, du?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå