DJ_Dark Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg er bare SÅÅÅÅ full alså. Greit en gang, slitsomt de neste 100 8712361[/snapback] Fjortisfest ftw! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Min kjære forlovede, som har vore i ammetåka altfor lenge, har nettopp byrje kome seg ut av bobla si. Problemet er berre at ho hamna inn i bobla då ho var 17, så livserfaringa hennar er utanom det vanlege. Men det orsakar IKKJE kommentaren: "Må dykk jobba ute når det regnar og?" Priceless... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg er bare SÅÅÅÅ full alså. Greit en gang, slitsomt de neste 100 8712361[/snapback] Jeg har en vennine som har den tendensen der og, eneste er at hvis hun sier det, mener hun det Lenke til kommentar
Gravlaks Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 "Du ser på meg bare som et sexobjekt!" .. Som tatt ut av et dameblad, tv-serie, whatever.. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 "Du ser på meg bare som et sexobjekt!" .. Som tatt ut av et dameblad, tv-serie, whatever.. 8713460[/snapback] Det er jo det beste objektet! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 "Pappan min var sammen med en dame på 30, det var 14 års forskjell på dem. Pappa var noen og førti." Jeg gjettet vilt på 44 jeg Hadde rett, til og med Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Okei, hørte dette gullkornet i dag. To jenter snakker om når de var små, og at hun ene måtte padle inn til brygga fordi hun andre hoppa uti. Hoppejenta: Jammen, det var bare 5 meter du måtte padle. Padlejenta: Men når vi var små var det jo 30 meter! Wtf lzm. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Padlejenta: Men når vi var små var det jo 30 meter! Wtf lzm. 8814354[/snapback] Ja, før virket det jo som 30 meter. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Padlejenta: Men når vi var små var det jo 30 meter! Wtf lzm. 8814354[/snapback] Ja, før virket det jo som 30 meter. 8814576[/snapback] Jo, men hun mente at det VAR 30 meter, ikke bare at det føltes sånn. Og hun var seriøs. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Venninne som akkuratt har fått lappen og skulle skryte litt av det hu kunne: "Men om jeg skulle få motorstopp så greier jeg jo å bytte hjul selv" Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 At Mount Everest ligger i Finnmark... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Meg til hu i kassa på Videoforum: "Hvor mye koster det for hektoen?" (Godteriet altså) Da presterte hun å svare: "Det aner jeg virkelig ikke, men det koster 140 kroner for kiloen." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sakset fra en annen tråd her på forumet: La oss si at dere har en venninne.. Som, av en eller anna grunn, har gjort noe så lurt som å prøve putte en ananas opp i vagina.Som de fleste veit, er ikke en ananas skapt for å puttes oppi noen vagina, så denne lager da en del sår, som igjen forårsaker mye smerte for vedkommende. Hva ville dere rådet henne til å gjøre? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sakset fra en annen tråd her på forumet: La oss si at dere har en venninne.. Som, av en eller anna grunn, har gjort noe så lurt som å prøve putte en ananas opp i vagina.Som de fleste veit, er ikke en ananas skapt for å puttes oppi noen vagina, så denne lager da en del sår, som igjen forårsaker mye smerte for vedkommende. Hva ville dere rådet henne til å gjøre? 8912705[/snapback] Hva denne personen driver med er da hennes sak? For det er vel ikke tvil om hvem det er Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Må ikke det gjøre utrolig vondt? Masse sår inne i kroppen... Må vel nesten oppsøke lege? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 vi hadde jeperdi(aner ikke åssen det staves) så presterte en jente og si siden ho mente vi hadde feil "ja men sibir er jo i afrika" Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Storesøsteren min er gravid i et par mnd nå. Dette kom ut av henne; "Shahab er jeg gravid?" Tok henne et par sekunder før hun forsto hva hun sa; "Jeg vet at jeg er gravid, men ser jeg gravid ut?" Eh hvordan tror du at du ikke ser gravid ut med den svære klumpen som stikker ut? Lenke til kommentar
Mr.Anglevik Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 i slutten av 10 klasse såg eg en film med noen venner der de i filmen dukket etter noe hash elns i ein sunken båt og de såg eit lik der nede, da kvekker hun ene jenta og skriker litt og seier : der må det jo stanke helt grusomt! eller, de har jo dukkermaske på seg da. u go girl... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå