Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppfinnsomt? Det er delvis sant. Grisene har ikke svertekjetler, derfor svetter de ikke. Det fører til at urin blir samlet opp under hudlaget til grisen. (Sikkert ikke 100% riktig, men jeg vet at de ikke svetter og at urin blir lagret eller noe slikt).

8460442[/snapback]

 

 

Joda, men nå er no virkelig urin sterilt då!.. e av den reinaste veska som finst:D.. heilt sterilt:d... kan drikke det:D

Lenke til kommentar

 

Hvorfor ikke?

8708613[/snapback]

 

Fordi engelske folk vil tro at filmen er på engelsk når de klikker seg in på den.

8708664[/snapback]

 

Er _det_ det dummeste en jente har sagt til deg?!. hold dere litt topic da!:D

 

 

har en jente i klassen som kommer med gullkorn hele tiden. kommer ikke på så mangen nå. men ALLE de tingene som står her, kunne kommt fra henne!. eneste jeg tenker på når jeg leser dette, er at den _må_ vere fra henne.

 

Det jeg kommr på nå, er fra denne personen. hun sa engang: "Alltid skal du være så negativ!". når jeg hørte dette, måtte jeg bare le. for det første, så er hun alltid sur, og negativ så at det kom fra henne, blei bare feil. og for det andre, har jeg en veldig god veninne som får humøret mitt opp, så i det siste har humøret mitt vært høyt oppe. og da denne kommentaren kom, var jeg også i godt humør:D

Endret av Fyll0
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har sagt det før, men en kompis på jobb kjente en gang ei jente som prøvde å høres smart ut med vanskelige ord, som hun ikke skjønte betydningen av.

 

Noen utsagn:

 

"Ivan, du har en så industriell oppførsel!"

"Denne kaffen smaker primitivt..."

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Vel, hun sa ikke dette til meg, men til læreren foran hele klassen; vi hadde geografi, og da hadde vi Europa-kartet nede pekte læreren vår på Karpatene (en fjellkjede i Øst-Europa), spurte hva den fjellkjeden het, og da presterterte henne(ikke læreren, men eleven) å svare "ahh, det er jo Den Kinesiske Mur".

Kan vel trygt si at nesten alle i klassen lo å de begynte å gråte, og at jeg g noen venner mobbet henne etterpå, inntil vi fikk kjeft av læreren vår :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...