Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenter som spør hvilke fag dette er i løpet av prøven. Hver gang.  :roll:

8550867[/snapback]

 

 

Hehe. Hadde et par sånne på ungdomsskolen, men det var gutter og forsåvidt... helt latterlig.

 

Det dummeste en jente har sagt til meg i det siste er "Hæ...?! Jo, fly bruker diesel"

Etter flere forsøk på å fortelle henne at de bruker flybensin.. eller høyoktan? jaffal, så mener hun forsatt at det er diesel.

8631700[/snapback]

 

Ikke le av det...

 

Vanlige kommersiele fly med Jet-motorer bruker blant annet Parafin som drivstoff. Og det er veldig likt Diesel, du kan faktisk kjøre en diesel bil på ren parafin.

 

Er selfølgelig ikke helt riktig det hun sier, men det er ikke noe og le av.

Lenke til kommentar
Hehe. Hadde et par sånne på ungdomsskolen, men det var gutter og forsåvidt... helt latterlig.

 

Det dummeste en jente har sagt til meg i det siste er "Hæ...?! Jo, fly bruker diesel"

Etter flere forsøk på å fortelle henne at de bruker flybensin.. eller høyoktan? jaffal, så mener hun forsatt at det er diesel.

8631700[/snapback]

Nå har det seg vel egentlig sånn at jetfly og turbinmotorfly bruker fuel tilnærmet parafin. Forskjellen fra parafin til diesel er ikke mye mer enn olje, så det er ikke så forferdelig dumt å påstå :p

Lenke til kommentar

Ikke le av det...

 

Vanlige kommersiele fly med Jet-motorer bruker blant annet Parafin som drivstoff. Og det er veldig likt Diesel, du kan faktisk kjøre en diesel bil på ren parafin.

 

Er selfølgelig ikke helt riktig det hun sier, men det er ikke noe og le av.

8635840[/snapback]

Sånn går det når jeg ikke leser tråden ut. Du kom meg visst i forkjøpet :D

Lenke til kommentar

Når sant skal seiast synest eg ikkje det er så ekstremt morsomt å høyre om folk som ikkje har snøring på ting som strengt tatt ikkje er allmennkunnskap... Eg kan skrive side opp og side ned om alt det rare folk trur om paragliding, men eg tviler på at så mange uinnvidde synest det er så jævlig morsomt.

 

Sry, måtte få det ut...

Edit: Leif

Endret av MK_Blackbird
Lenke til kommentar
Herregud, å mobbe folk som bare ikke har peiling på data er ikke særlig mye vits, da. Det er som å stjele sukkertøy fra en handicappa unge i rullestol. Bare trist.

8653993[/snapback]

Var det ei jente som sa dette til deg, eller er det et innspill til personen i posten ovenfor deg?

 

Hvis det var et innspill i debatten vil jeg si til vårt forsvar at om noen hadde sagt til meg at bilen ville startet om jeg skifta fra 1.-2.-gir 10 ganger etter hverandre før jeg prøvde igjen så hadde jeg ikke prøvd. Selv om jeg over hodet ikke har peiling på bil.

Lenke til kommentar
Forskjellen her er at du faktisk VET hva giret er/gjør.

8654178[/snapback]

Når de forstår ordet "CDskuff-knappen" regner jeg med at de er inneforstått med hva den gjør. Hadde han pekt på knappen og sagt det, så hadde jeg hatt forståelse for jenta. Hadde noen plassert meg i en bil (uten at jeg visste hvordan de virket) og sagt dra denne spaken frem og tilbake 5 ganger, så hadde jeg antakeligvis gjort det.
Lenke til kommentar

Gikk på Oslo S og skulle til et tog.

 

Crazy kjerring: "Skal du hjem til morra di du da?"

Forvirra meg: "Ehhm.. Ja" *stopper opp og begynner å lure på hvor kamera er*

Crazy kjerring: "Nei det skal du ikke, for jeg er morra di"

Småredd meg: "Hehe nei det er du ikke(fake smil)" *begynne å småbevege seg*

Crazy kjerring: "Det vet da faen meg ikke du så du kan bare dra til helvete"

*Walk to the train*

 

Og her snakker vi dame i 50 åra. Var riktignok halv ti på søndags kvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...