8483838383 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hadde ei i klassen sosm ikke var blandt de skarpeste. Vi regna ut hvor stor motstand det skulle være forran en transistor, og kom frem til 33M Ohm. Jenta bryter ut: 33 Mega ohm, det er jo jæææævla lite. Jeg svarer: Det er vel helst jævla mye. Jenta: Det er både lite og mye på en gang. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har en vi prøvde på ei i klassen, bare for å vise hvor dum hun er.... Vi: Er eggeplomma hvit eller kvit? Hun: hvit.... Vi: *latter* Hun, 1 min etterpå: åhhhh... skjønten... Vi, en time etterpå: Er eggehvitten hvit eller kvit? Hun: Jeg har skjønt den nå da... gul! :!: 8180026[/snapback] Haha! Denne hadde vært gøy å prøve på helse&sosial jentene på skolen vår. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 OT: Gutter sier mye rart de også. Kompisen min med søster nummer 1 er som meg innbitt datanerd. Han får som meg mange spørsmål når venner og kjente sitter fast med dataproblemer. Han fortalte om denne telefonsamtalen med en kjenning som slet med å få kontakt mellom to maskiner via en HUB. Kompis: Hva er problemet? Sliter: Jeg vet ikke, vi har koblet til kablene, men finner ikke hverandre når vi starter spillet. Kompis: Kan du se om det lyser i kontakten der du kobler til kablene? Sliter: Joda, det lyser der og bak på maskina. Kompis: Høres rart ut, har du prøv..(skal til å foreslå å bruke ping) Sliter: Man må ikke ha slik krystallkabel da? Kompis: Krystallkabel? Hva er det? Sliter: Er ikke du datanerd da? Da burde du vel vite såppass? Noen ganger så må man bruke krystallkabel mellom maskiner, visste du ikke det? Kompis: Eeehrm, du mener ikke kryssa kabel? Sliter: Nei, jeg mener bestemt at det heter krystallkabel, er det du eller jeg som er "eksperten" av oss? Kompis: Det er tydligvis du. -klikk- Selv om denne siste ikke ble sagt av en jente så synes jeg den fortjene å bli med:) 8371421[/snapback] Krystallkabel??!? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor OT: Gutter sier mye rart de også. Kompisen min med søster nummer 1 er som meg innbitt datanerd. Han får som meg mange spørsmål når venner og kjente sitter fast med dataproblemer. Han fortalte om denne telefonsamtalen med en kjenning som slet med å få kontakt mellom to maskiner via en HUB. Kompis: Hva er problemet? Sliter: Jeg vet ikke, vi har koblet til kablene, men finner ikke hverandre når vi starter spillet. Kompis: Kan du se om det lyser i kontakten der du kobler til kablene? Sliter: Joda, det lyser der og bak på maskina. Kompis: Høres rart ut, har du prøv..(skal til å foreslå å bruke ping) Sliter: Man må ikke ha slik krystallkabel da? Kompis: Krystallkabel? Hva er det? Sliter: Er ikke du datanerd da? Da burde du vel vite såppass? Noen ganger så må man bruke krystallkabel mellom maskiner, visste du ikke det? Kompis: Eeehrm, du mener ikke kryssa kabel? Sliter: Nei, jeg mener bestemt at det heter krystallkabel, er det du eller jeg som er "eksperten" av oss? Kompis: Det er tydligvis du. -klikk- Selv om denne siste ikke ble sagt av en jente så synes jeg den fortjene å bli med:) 8371421[/snapback] Krystallkabel??!? 8419126[/snapback] Hehe, ja forstå det den som kan. Han hadde vel hørt noen som har snakka om krysset kabel og hør "krystallkabel" Det er fort gjort vet du, når du prøver å late som om du har peiling på noe du ikke har peiling på. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Han mente sikkert fiber XD Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ehm, hvordan kan tibet ha en hovedstad? Det er jo en elv! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ehm, hvordan kan tibet ha en hovedstad? Det er jo en elv! 8425642[/snapback] Aner ikke. Men forslår at du spør Snedige ting du lurer på, der har de greie på mye rart. Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 For de som ikke tok den,så var det ei jente i klassen min som sa det. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Bra at du sa det, Seebastian, jeg begynte faenmeg å lure.. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 asus- trenger deg. er bilde av på banneren oppforbi Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Ehem, spøket du, Negosj? 8426486[/snapback] Heh, jeg gjorde det ja Eller, jeg prøvde å tulle iallefall. Endret 21. april 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Jeg vet ikke om dette er vittig, men det kom ifra en muslimsk jente i klassen. Vi prater om mat... osv.. så kom dette: Jenten: Du må ikke spise svinekjøtt! Meg: Hvorfor? Jenten: Grisene har ikke tiss, de svetter urin! Og derfor er kjøttet urent. Endret 6. mai 2007 av Vaio Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hahaha! Jævla oppfinnsomt i alle fall! Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Oppfinnsomt? Det er delvis sant. Grisene har ikke svertekjetler, derfor svetter de ikke. Det fører til at urin blir samlet opp under hudlaget til grisen. (Sikkert ikke 100% riktig, men jeg vet at de ikke svetter og at urin blir lagret eller noe slikt). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det har jeg også hørt, det er vel en av tingene foreldre forteller barna sine om den fæle grisen. Så der ble du dobbelt-eid, faktisk. Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kanskje ikke så dumt, men jævla morro: Jeg gikk forbi to stykker(en gutt og ei jente) da jeg var på øvelse på torsdag, også utbryter jenta: Du, jeg sykla også hit og jeg er MYE våtere enn deg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kanskje ikke så dumt, men jævla morro:Jeg gikk forbi to stykker(en gutt og ei jente) da jeg var på øvelse på torsdag, også utbryter jenta: Du, jeg sykla også hit og jeg er MYE våtere enn deg. 8550637[/snapback] Jaja, hun legger hvertfall alle korta på bordet med det samme Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 det dummeste: du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dummeste: Hvis du sier du liker hun tror jeg på det, hvis du sier du ikke liker hu stoler jeg ikke på deg.... Hva FAAN skal man liksom svare da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå