Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse sitatene ble ikke sagt til meg direkte, men 2 kamerater av meg har begge en søster som av og til kommer med gode kommentarer. Jeg var forøvrig tilstede under den ene hendelsen.

 

Søster nummer 1:

 

Settingen er familiefrokost.

 

Kompis: Vet du hva sukker er laget av?

Hun: Hmm... Nei, sukker er vel laget av sukker det?

Kompis: Hehe....

Hun: Duh! Jeg vet at det er diamant da!!

Det sto altså Diamantsukker på sukkerpakken på bordet så det var forsåvidt en naturlig konklusjon å trekke siden hun ikke visste. Hun var vel 18-19 på den tiden.

 

Søster nummer 2.

 

Foreldrene er på hytta og de skal lage seg koteletter til middag.

 

Han: Kan ikke du gå opp å sette på poteter og komme å si i fra når vannet koker?

Hun: Joda!

Vi fortsetter å spille Starcraft mens vi venter. Plutselig kommer hun ned i kjellerstua igjen.

Hun: Hvordan vet jeg at vannet koker?

Alder ved blunder, 18:)

 

Hun er egentlig ganske skarp, men jeg tror ikke hun var helt seg selv den dagen:)

 

 

OT: Gutter sier mye rart de også. Kompisen min med søster nummer 1 er som meg innbitt datanerd. Han får som meg mange spørsmål når venner og kjente sitter fast med dataproblemer. Han fortalte om denne telefonsamtalen med en kjenning som slet med å få kontakt mellom to maskiner via en HUB.

 

Kompis: Hva er problemet?

Sliter: Jeg vet ikke, vi har koblet til kablene, men finner ikke hverandre når vi starter spillet.

Kompis: Kan du se om det lyser i kontakten der du kobler til kablene?

Sliter: Joda, det lyser der og bak på maskina.

Kompis: Høres rart ut, har du prøv..(skal til å foreslå å bruke ping)

Sliter: Man må ikke ha slik krystallkabel da?

Kompis: Krystallkabel? Hva er det?

Sliter: Er ikke du datanerd da? Da burde du vel vite såppass? Noen ganger så må man bruke krystallkabel mellom maskiner, visste du ikke det?

Kompis: Eeehrm, du mener ikke kryssa kabel?

Sliter: Nei, jeg mener bestemt at det heter krystallkabel, er det du eller jeg som er "eksperten" av oss?

Kompis: Det er tydligvis du. -klikk-

 

Selv om denne siste ikke ble sagt av en jente så synes jeg den fortjene å bli med:)

Lenke til kommentar

Jeg og Øystein satt å prata i en mattetime i 10ende, i det en av jentene i klassen kommer med et spørsmål hvis svar var ganske innlysende (husker ikke hva, og det kan være det samme). Så sier Øystein;

 

"Vel, du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffa?"

Hun: "Huh?"

Han gjentar setningen, og hun svarer:

"Hva faen mener du med det?"

Han: "Altså! Nei, glem det. Om du ikke skjønner den så er du jo i hvert fall ikke den skarpeste kniven i skuffa"

Hun: "Kniv? Skuffe? Hva mener du?"

 

Jeg begynner selvsagt å humre litt for meg selv, og hun retter et stygt blikk mot meg og spør:

"Ja, vet du hva han mener, kanskje?"

Jeg: "Selvsagt. Hallo?"

 

Det endte med at jeg måtte forklare dypt og grundig, og vi trodde hun endelig hadde forstått den. Så går det to minutter, og gullkornet kommer:

 

"Pøh. Tullball, kniver blir jo bare sløve om de ligger i skuffa uansett!"

 

:rofl:

 

Den er seriøst ubetalelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

To kompiser og jeg var ute på samfunnet i Trondheim da vi møtte to jenter som vi hadde gått i klasse med på ungdomsskolen. Utpå kvelden tryglet de oss om å bli med på nach i leiligheten til hun ene. Så gikk vi alle 20 min. i regn før vi kom fram. Vi fikk beskjed om å vente ved porten inn til leilighetskomplekset eller hva en kan kalle det. Så kommer hun ene tilbake og sier "dåkker kan ikkje komme inn" uten å si noe mer, så stenger hun porten og går inn.

Lenke til kommentar
To kompiser og jeg var ute på samfunnet i Trondheim da vi møtte to jenter som vi hadde gått i klasse med på ungdomsskolen. Utpå kvelden tryglet de oss om å bli med på nach i leiligheten til hun ene. Så gikk vi alle 20 min. i regn før vi kom fram. Vi fikk beskjed om å vente ved porten inn til leilighetskomplekset eller hva en kan kalle det. Så kommer hun ene tilbake og sier "dåkker kan ikkje komme inn" uten å si noe mer, så stenger hun porten og går inn.

8406525[/snapback]

 

Luremus? Sikker på at de ikke bare betalte tilbake for et prank dere hadde gjort på skolen?

Lenke til kommentar
To kompiser og jeg var ute på samfunnet i Trondheim da vi møtte to jenter som vi hadde gått i klasse med på ungdomsskolen. Utpå kvelden tryglet de oss om å bli med på nach i leiligheten til hun ene. Så gikk vi alle 20 min. i regn før vi kom fram. Vi fikk beskjed om å vente ved porten inn til leilighetskomplekset eller hva en kan kalle det. Så kommer hun ene tilbake og sier "dåkker kan ikkje komme inn" uten å si noe mer, så stenger hun porten og går inn.

8406525[/snapback]

 

Luremus? Sikker på at de ikke bare betalte tilbake for et prank dere hadde gjort på skolen?

8406560[/snapback]

 

Igrunn bare de to andre som gikk i klassen hennes, jeg gikk i paralell, men har igrunn aldri vært noen skjulte eller åpenbare unoter mellom oss. Det var også god stemning tidligere på kvelden.

Lenke til kommentar
To kompiser og jeg var ute på samfunnet i Trondheim da vi møtte to jenter som vi hadde gått i klasse med på ungdomsskolen. Utpå kvelden tryglet de oss om å bli med på nach i leiligheten til hun ene. Så gikk vi alle 20 min. i regn før vi kom fram. Vi fikk beskjed om å vente ved porten inn til leilighetskomplekset eller hva en kan kalle det. Så kommer hun ene tilbake og sier "dåkker kan ikkje komme inn" uten å si noe mer, så stenger hun porten og går inn.

8406525[/snapback]

punkd.jpg

Lenke til kommentar
To kompiser og jeg var ute på samfunnet i Trondheim da vi møtte to jenter som vi hadde gått i klasse med på ungdomsskolen. Utpå kvelden tryglet de oss om å bli med på nach i leiligheten til hun ene. Så gikk vi alle 20 min. i regn før vi kom fram. Vi fikk beskjed om å vente ved porten inn til leilighetskomplekset eller hva en kan kalle det. Så kommer hun ene tilbake og sier "dåkker kan ikkje komme inn" uten å si noe mer, så stenger hun porten og går inn.

8406525[/snapback]

 

Luremus? Sikker på at de ikke bare betalte tilbake for et prank dere hadde gjort på skolen?

8406560[/snapback]

 

Igrunn bare de to andre som gikk i klassen hennes, jeg gikk i paralell, men har igrunn aldri vært noen skjulte eller åpenbare unoter mellom oss. Det var også god stemning tidligere på kvelden.

8406684[/snapback]

 

 

He he EID kanskje :w00t:

Lenke til kommentar
Har en vi prøvde på ei i klassen, bare for å vise hvor dum hun er....

 

Vi: Er eggeplomma hvit eller kvit?

Hun: hvit....

Vi: *latter*

Hun, 1 min etterpå: åhhhh... skjønten...

 

Vi, en time etterpå: Er eggehvitten hvit eller kvit?

Hun: Jeg har skjønt den nå da... gul!

 

:!:

8180026[/snapback]

 

ahah, jeg leste denne.. og lo litt høyt.

Så spurte broren og søstra mi hva jeg lo av. Så jeg fortalte den.

 

Så kommer det fra broren min; "Ja? Er ikke det riktig da?"

Gutter kan også være dumme, så!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...