Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Hangarskipene til USA var ute på øvelse under angrepet på Pearl Harbor. Derfor ble ingen hangarskip senket under det slaget. USS Arizona var et slagskip og er meget kjent. Hun hadde en fremføring om Pearl Harbor (ikke filmen) så hun burde vite dette. Jeg hadde hatt en fremføring en time før om stillehavskrigen og hadde nevnt at en av grunnene til at USA klarte å slå tilbake mot Japan var at hangarskipflåten hadde overlevd angrepet på Pearl Harbor. Så hun burde ha visst dette.

 

:)

8274728[/snapback]

 

Jeg har egentlig ikke peiling, men det ser da vitterlig ut som USS Arizona ble senket under Pearl Harbour angrepet.

 

The third USS Arizona (BB-39), a Pennsylvania-class battleship was authorized on March 4, 1913. Japanese bombers sank the Arizona in the attack on Pearl Harbor on December 7, 1941, and there is now a USS Arizona Memorial on the site.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Uss_arizona

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har egentlig ikke peiling, men det ser da vitterlig ut som USS Arizona ble senket under Pearl Harbour angrepet.

 

The third USS Arizona (BB-39), a Pennsylvania-class battleship was authorized on March 4, 1913. Japanese bombers sank the Arizona in the attack on Pearl Harbor on December 7, 1941, and there is now a USS Arizona Memorial on the site.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Uss_arizona

8275161[/snapback]

Nei, du har ikkje peiling. :)

Endret av MK_Blackbird
Lenke til kommentar

...Derfor ble ingen hangarskip senket under det slaget. USS Arizona var et slagskip og er meget kjent. Hun hadde en fremføring om Pearl Harbor (ikke filmen) så hun burde vite dette...

8274728[/snapback]

 

Jeg har egentlig ikke peiling, men det ser da vitterlig ut som USS Arizona ble senket under Pearl Harbour angrepet.

 

The third USS Arizona (BB-39), a Pennsylvania-class battleship was authorized on March 4, 1913. Japanese bombers sank the Arizona in the attack on Pearl Harbor on December 7, 1941, and there is now a USS Arizona Memorial on the site.

8275161[/snapback]

 

For å ta det ein gong til:

USS Arizona vart senka.

Jenta sa at det var eit hangarskip.

USS Arizona er eit slagskip.

Lenke til kommentar

Hun: Hey Norway. So, is Norway a state or something?

Meg: (Ser dumt på henne i kanskje 10 sekunder). Yeah, it's a state down by Florida.

Hun: Oh, I didn't know that.

Meg: (Begynner å skratt le)Haha, no! It's a country.

Hun: Oh.. So, do you have a capital there?

 

En uke senere. Samme jenta

Meg: So, did you really believe Norway was a state?

Hun: I don't know.

Meg: You know where Norway is, right?

Hun: No!

Meg: Okay (ser rart på hun). You know where Europe is, right?

Hun: (tenker lenge) No!

Meg: You know WHAT Europe is at least?

Hun: A country! (Et stolt uttrykk i fjeset!)

Meg: (Ler meg ihjel)

Hun: Hey, I have an A in Geography.

 

:roll:

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig amrikanerne lærer i geografi-timene på skolen? Man burde hvertfall vite hva Europa er, og hvor det ligger. Greit nok at de ikke kan alle Europaiske land, spesielt Norge som ikke betyr en drit for amrikanerne. Men Stor-Britnannia, Tyskland ol burde de kunne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...