Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det måtte jeg også få forklart en gang. Hvor morsomt det er spørs litt på hvor gammel hun er, selv om det jo ligger litt ironi i å gi noen forklaringen på hva "inn med teskje" betyr med teskje :D

8259028[/snapback]

 

Hun var vel 16-17 år

 

Austrich=struts... arnold er fra Austria...

8258877[/snapback]

Heter det ikke ostrich?

8259062[/snapback]

 

Jepp skrev feil :yes:

Lenke til kommentar
Det var så sykt patetisk å sitte å høre på hu dama

 

jammen det er jo pcn, det der er jo en boks! Du må si boks da og ikke pcn!"

 

Haff til sånne personer, skjønner ingenting.

6826591[/snapback]

 

Jeg tror nok det kan hende at denne idiotdama aldri har sett en skikkelig PC noen gang, hun har sikkert bare prøvd mac:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Edit: Hahaha, ei i klassen min tror at vær og vind har laget kornsirklene.

8251090[/snapback]

Er det så "hahahah" da?

8251606[/snapback]

ja for hvordan hadde det blitt mønstre da?

8251626[/snapback]

Bedre at hun lever i den troen at det er vær og vind som har laget de, og ikke aliens. Er ikke alle som renner rundt og har peiling på kornsirkler.

Noe av det vi ler av og kaller andre dum for, blir rett og slett for dumt lol.

8251662[/snapback]

 

Eh? Hvor logisk er det at vær og vind har laget kornsirkler som er så komplekse at enkelte tror at det er utenomjordiske som står bak?

8251684[/snapback]

 

 

Eh? Hvor logisk er det at usa har laget fly som er så komplekse at enkelte tror at det er utenomjordiske som står bak? :ph34r: (ignorer dette, bare følte for å si det)

 

MEN whatever

 

Teh epic: "Ska vi trollpul?" What the fuck liksom...

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
*snip*

7732245[/snapback]

Til din forklaring.

Hvorfor i faen sier du norske jenter ? Er jenter mye dummere en gutter ?

 

Du ER rimelig teit om du spør om noe sånt. Altså, er Asia en plass i Kina eller er Kina en plass i Asia. Bare at USA er mer omdiskutert.

 

Til dun konklusjon.

Men en IQ på 90 er du godt under gjennomsnittet om jeg ikke husker feil. Gratulerer.

 

Her tror jeg du missforstår hele greia, ellers leker du bare teit. Eller kanskje det er din fantastiske høye IQ som slår på stortromma.

7732284[/snapback]

 

Rimelig teit når jeg spør om.... hva? Jeg hadde INGEN spørsmål i den forrige posten. Hva med det Asia/Kina-tullet ditt? Hvor kommer det inn? Tror du har misforstått hele poenget. At en amerikansk person spør: "Har dere isbjørner i Norge?" er like dumt som en norsk person spør: "Ligger Amerika i USA? (United States of AMERICA)". Forstår du det bedre nå? Jeg sammenligner amerikanske mennesker med norske mennesker. Fordi norske mennesker ofte er netsettende (sjekk ordboken) ovenfor amerikanske mennesker som uttaler seg dumt om Norge. Slik som en uttalelse som sa at 60% av Amerikas befolkning har IQ under 100. Slik som jeg sa, bare med en SPØKEFULL tone for å gjøre narr av han/hun. :)

 

Sa jeg sa at jenter er mye dummer enn gutter? Les TRÅD-TOPIC du. Vær så snill!

 

Min konklusjon var en eneste stor satire. Som du med din fantastiske høye IQ som slår på stortromma viser perfekt. Desverre for deg, er min IQ mye høyere enn 90. Du kan sikkert komme med alsakens innvendinger mot dette. Be my quest :)

 

[Konklusjon]

75% av Norges befolkning har IQ under 80! HEHEHEH... Jeg liker å se ned på andre, fordi da føler jeg min IQ på 90 er så mye høyere.. HEHEHE :) Duuh!

7732245[/snapback]

Dummaste jeg har hørt. IQ er basert på 100 som gjenomsnitt. Så hvis 75% hadde hatt under 80 måtte dem 25 siste prosentene hatt over 180

7733263[/snapback]

 

IRONI/SARKASME er en fiiin bil. Jeg kjørte den mens jeg skrev forrige innlegget.

Legg spesielt merke til at jeg ender setningen min ("Duuh!") akkurat slik som DJ_Dark gjorde. Dette for å illustrere at konklusjonen er like dum som det han skrev med samme avsluttning. Utrolig at folk kan prate skit om "dumme blondiner" i denne tråden og samtidig være like fattige selv. For å unngå misforståelser: Med fattig mener jeg at du er fattig mtp IQ. Altså, lav IQ. Get my point?

 

 

Bra du sier noe slikt. Du beviser din uvitenhet her. IQ er basert på en mal med gjennomsnitt av 100. Det nøyaktige gjennomsnittet er selvfølgelig ukjent siden ikke alle har tatt en IQ-test. Selv om 75% av NORGES befolkning hadde hatt 80 i IQ, så kunne hele Sveriges befolkning hatt 110 i gjennomsnitt. Get it? Bra du kommenterer en SATIRE med en forferdelig snartenkt kommentar. Betyr ikke at du er dum, men snartenkt. En liten konklusjon til deg: Du forstår deg neppe på jenter om du tenker så enkelt. :)

 

[EDIT: Det hadde vel strengt tatt måtte være 75% med under 80 og 25% med over 160? 75% med 80 og 25% med 160 blir 100 i gjennomsnitt. Det blir ikke 25% med 180 og 75% med 80 :p ]

 

-----

Han mener vel at det finnes "dumme" folk overalt, ikke bare i USA. Sistnevnte får mer oppmerksomhet av grunner vi alle vet.

Så.. Når folk ler av ignorante amerikanere i diverse videoklipp, så trenger en ikke gå lenger enn til skoleklassen sin for å finne tilsvarende ignoranse.

 

Uvitenheten kan være nokså rystende, men en må huske at folks interesseområder spiller inn. Min uvitenhet om Norges konger på 1500-tallet kan sikkert være like sjokkerende for en historieprofessor som hans uvitenhet om f.eks datamaskiner sjokkerer meg.

Dårlig eksempel, men mitt poeng blir vel... poengtert.

7732405[/snapback]

 

Takk gud. Du forstod det fullt ut. Selv om jeg skrev det slik at min 5 år gamle bror hadde forstått det uten vidre problemer. Sinnsykt artig at jeg prøver å skrive mest mulig barnslig og enkelt, med lett form for satire/ironi, med tydelige gjentakelser, OG forklaringer i parantes, at folk likevel misforstår så til de grader. Utrolig hva stress kan gjøre med et menneske. (DERE)

---

Beklager nok en gang for at jeg angriper dere litterært og kan virke nedsettende i dette innlegget. Jeg klarer simpelten ikke å dy meg, når denne tråden er tilegnet dumme utsagn, så kunne dere stått for 95% av dem selv. (Forklaring: Det betyr at dere i samme situasjon er nok snartenkte til å kunne si 95% av alt det som er skrevet her. Trenger denne også en vidre forklaring?)

7733655[/snapback]

 

Jeg trenger ikke sjekke ordboken for å vite at netsettende ikke er et ord gitt.

 

Edit: Skjulte quoten...

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Eh? Hvor logisk er det at vær og vind har laget kornsirkler som er så komplekse at enkelte tror at det er utenomjordiske som står bak?

8251684[/snapback]

Det er ikke sikkert hun har sett alle Mikke Mus-sirklene du har sett vettu!

8251798[/snapback]

Jeg tror nok at noen har laget i det minste en del av de mer kompliserte kornsirklene, men jeg tror mer på at det er noen som har gjort det i smug enn aliens. Været har helt klart laget noen, men neppe det bildet lenger oppe.

Lenke til kommentar
Eh? Hvor logisk er det at vær og vind har laget kornsirkler som er så komplekse at enkelte tror at det er utenomjordiske som står bak?

8251684[/snapback]

Det er ikke sikkert hun har sett alle Mikke Mus-sirklene du har sett vettu!

8251798[/snapback]

Jeg tror nok at noen har laget i det minste en del av de mer kompliserte kornsirklene, men jeg tror mer på at det er noen som har gjort det i smug enn aliens. Været har helt klart laget noen, men neppe det bildet lenger oppe.

8267923[/snapback]

Det har jeg heller aldri sagt:-)

Lenke til kommentar

"USA mistet mange hangarskip under angrepet på Pearl Harbor. Det mest kjente hangarskipet som ble senket var USS Arizona"

 

Dette var under en fremføring om Pearl Harbor. Hun klarte til og med å mene at japsene kom med overflateskip rundt øyen under angrepene.

Lenke til kommentar
"USA mistet mange hangarskip under angrepet på Pearl Harbor. Det mest kjente hangarskipet som ble senket var USS Arizona"

8273830[/snapback]

I don't get it :dontgetit:

8274544[/snapback]

 

Hangarskipene til USA var ute på øvelse under angrepet på Pearl Harbor. Derfor ble ingen hangarskip senket under det slaget. USS Arizona var et slagskip og er meget kjent. Hun hadde en fremføring om Pearl Harbor (ikke filmen) så hun burde vite dette. Jeg hadde hatt en fremføring en time før om stillehavskrigen og hadde nevnt at en av grunnene til at USA klarte å slå tilbake mot Japan var at hangarskipflåten hadde overlevd angrepet på Pearl Harbor. Så hun burde ha visst dette.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...