multisync Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har en vi prøvde på ei i klassen, bare for å vise hvor dum hun er.... Vi: Er eggeplomma hvit eller kvit? Hun: hvit.... Vi: *latter* Hun, 1 min etterpå: åhhhh... skjønten... Vi, en time etterpå: Er eggehvitten hvit eller kvit? Hun: Jeg har skjønt den nå da... gul! :!: Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Var på fotballturnering hvor vi ble puljevinnere etter at vi hadde vunnet alle tre innledende kamper. Så var det ei jente på laget som ikke følgte helt med, så hun spurte om vi gikk videre nå, siden det kunne jo være at et av de andre lagene også hadde vunnet alle kampene sine. Samme jenta i en diskusjon om afrika på trening for en tid siden: "Afrika? Hallo, det er jo sånn land i sør Amerika". Er det mulig? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Samme jenta i en diskusjon om afrika på trening for en tid siden: "Afrika? Hallo, det er jo sånn land i sør Amerika". Er det mulig? 8180095[/snapback] Vedder på at det ikke var, innerst inne, alvorlig ment. Noen er dumme, men ikke så dumme.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 "Det bare skjedde - kunne ikke noe for det" syns jeg og er en kongekommentar. Må glise vær gang, for stakkars jenta veit jo ikke hva hu har i vente etter en sånn setning! Lenke til kommentar
hurricane470 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 I sommerferien for noen år siden hadde jeg leid noen filmer med noen kompiser og et par blonde jenter.. Den ene filmen var noe av det dårligste jeg har sett i hele mitt liv, om ikke det dårligste. Men hvertfall da, så syntes hun ene blondina det også, så hun klarte å si at '' denne filmen er så dårlig at de må ha betalt masse penger for å lage den''. Hu skjønte ikke en dritt når folka lå på gulvet å gråt av latter... Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Den ene filmen var noe av det dårligste jeg har sett i hele mitt liv, om ikke det dårligste. 8180917[/snapback] Av ren morbid nysgjerrighet, husker du hvilken film det var? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 "Jeg lever bare for dine innvoller" sa ei jeg ikke egentlig kjenner noe godt. hun har fått det fast i hode sitt at jeg er en skummel mann som dreper små barn og spiser de heldigvis over msn da Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Enda en bra kommentar fra ei i klassen: "Finnes det gutter også som kan få eggstokker?*overrasket tone*" Må si at hele klassen har på en måte blitt vant til at det kommer dumme ting fra henne, men denne var ille.... Lenke til kommentar
drugis Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 jeg spore ei venninde av meg forrige helg om di hadde dell pc, så svarer hun, nei vi har sånn flatskjerm Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 jeg spore ei venninde av meg forrige helg om di hadde dell pc, så svarer hun, nei vi har sånn flatskjerm 8207257[/snapback] Hahahaha :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Meg og typen har analseksuellhet hele tiden. Hva faen er det ? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Meg og typen har analseksuellhet hele tiden. Hva faen er det ? 8208536[/snapback] Hehe priceless. Tar hun den i rassn så gjør det opp for alle mangler hun måtte ha i hodet though. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hehe priceless. Tar hun den i rassn så gjør det opp for alle mangler hun måtte ha i hodet though. 8225756[/snapback] Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Hun er totalt idiot i hode, og når hun er pen å... hater den jenten Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 At hun er pen er mye å hate henne for..? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 At hun er pen er mye å hate henne for..? 8228593[/snapback] Det er som er irriternende er at hun antagelig surfer gjennom livet på utseende, mens hun har hjerne kapasitet på størrelese med en banan. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ikke noe som ble sagt, men ble dumpa fordi dama mi antok at jeg skulle bli med henne hjem etter skolen, men det ble jeg ikke, priceless Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) At hun er pen er mye å hate henne for..? 8228593[/snapback] Det er ikke en grunn i seg selv. Men det kan virke forsterkende likevel. Det gjelder jo ikke bare utseendet, men også andre egenskaper som i seg selv kan være bra. For eksempel er frekke folk som generelt oppfører seg som ass-wipes mye mer irriterende hvis de i tillegg er dyktige i det de driver med, hvis de er ubrukelige så kan man jo bare tenke "So? han/hun vet jo ikke/kan ikke en dritt uansett" Endret 24. mars 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ikke noe som ble sagt, men ble dumpa fordi dama mi antok at jeg skulle bli med henne hjem etter skolen, men det ble jeg ikke, priceless 8228715[/snapback] Hahaha! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hva er et alpinannlegg? Ææsj, sånne sexscener i filmer er så ekle Fra samme jenta.. Jeg dro hjem etterhvert jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå