Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Eks dama pleide å fortelle alt annet en sannheten mange ganger, hun skjønte tydeligvis det ikke ble noe bedre av det.

 

La meg ta 1 eksempel av sikkert 20

 

Hun skulle på besøk til ei vennine, så hun tok bussen dit( 1mil unna ca) Mens jeg snakka med henne i telefonen så sto jeg på bussstoppet å røyka sigg, rett etter jeg har lagt på ser jeg en buss som suser forbi med vennina hennes inni.

 

Gjett hvem som ble mistenksom å forbanna!!

 

Når jeg fortalte henne hva jeg hadde sett nekta hun først, før så å innrømme alt

 

"Nei du skjønne æ va te eks-kjæresten min på besøk en tur bare, vi måtta snakk litt sammen"

 

2 uker senere hadde jeg kjøpt roser til henne , å før jeg når å ta av meg jakka så ser jeg at eks - kjæresten er på besøk. JADDA!

 

Å når hun skulle ta farvell med Ex typen, så satt jeg på balkongen over utgangsdøra å røyka . Gjett hvem som stod der å kyssa.

 

Jeg rev i stykker rosene å stakk fra stedet.

 

Etter den episoden så gikk det bare en vei med forholdet.

 

Hun insisterte på at hun var glad i meg, men da hadde hun aldri gått bak min rygg å drevet horeri.

 

Så det dummeste ei jente har sagt til meg noen gang må være: Jeg er kjempe glad i deg , selv om jeg har vært utro å en løgnhals!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oi, mange pyromaner her, husk at det finnes gutter som også er utro da, jeg synes de skal lide samme straff.

8127111[/snapback]

Nei. Det for da være måte på! Straffe en gutt like hardt som ei jente, om de har gjort samme synd, nei fysj. :whistle:

 

(Håper du tok spøken :tease: )

 

Men i "Det dummeste ei jente har sagt til deg"-tråden så er det kanskje mer naturlig å diskutere utro jenter, selv om utroskap er like galt samme hvilket kjønn du har.

Lenke til kommentar

"Jeg har brukket kneet"

 

Også her en dag...hadde nettopp møtt en venninne av en venn av meg:

Hun: "jeg vet hvor du bor" *knisknis*

Jeg: "Ja det er det ikke mange som ikke vet" *ser på venn av meg*

Hun: "nei, særlig ikke med så fin skulder"

Jeg "Øøøø....takk"

Hun "æætrorjegmågåhadet"

 

Tok ikke dne siste helt :-/

Lenke til kommentar
haha lættis :!:    hva svarte du da?

8128510[/snapback]

"Hvorfor skulle jeg det?"

"Jamen hun bor jo så langt unna! Du kunne jo vært med noen som bor litt nærmere.. *se blygt*"

 

Høres ut som det er noen som har lyst på litt Arinomi-kos ;)

8128516[/snapback]

Hvem vil ikke det? :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
jaja:P... Personlig er jeg en av de jentene som aldri sier noe dumt! hehe

8127217[/snapback]

 

Det må vel være noe av det dummeste jeg har hørt på en stund.

8128638[/snapback]

 

mhm. tenkte noe sånt ville komme ja, synd du ikke tok ironien da lillevenn;)

Lenke til kommentar

Hehe, hadde en litt fin hen her på russerevy øvelse om dagen. Vi skulle gå gjennom noen tekster og vi leste tekstene høyt. Så, vi delte ut noen roller på de tekstene som trengte det, og det var noen monologer. Ihvertfall, det kommer et litet gullkorn idet ei fikk tildelt en monolog. Det var følgende:

 

"Men hvem skal jeg lese denne monologen sammens med da"?

 

Kanskje ikke alle tok den nå, men i dramaverdnen er jo dette et kjent utrykk. Slå opp på wikipedia for evt. forklaring :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...