SkyMarshall Arts Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg er vel ikke akkurat den høyeste grana i krattskogen jeg heller. En kompis ringte akkurat for å få hjelp til å komme på nett. og mens jeg prøvde å stave hva han skulle skrive i en cmd-kommando, så greier han faen ikke stave det jeg sier riktig, så da spør jeg: "Nei stikk på MSN, så skal jeg bare copy/paste det der!" yeey, gratulerer meg! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg er vel ikke akkurat den høyeste grana i krattskogen jeg heller. En kompis ringte akkurat for å få hjelp til å komme på nett. og mens jeg prøvde å stave hva han skulle skrive i en cmd-kommando, så greier han faen ikke stave det jeg sier riktig, så da spør jeg: "Nei stikk på MSN, så skal jeg bare copy/paste det der!" yeey, gratulerer meg! 8063702[/snapback] Hva har det med hva det dummeste en jente har sagt til deg å gjøre? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Haha, skulle til å si det samme (Siden når ble du ei jente?) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 At at at at ... At jeg er ei jente? Eller i alle jenters forsvar kanskje: JEG er like dum! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 At at at at ... At jeg er ei jente? Eller i alle jenters forsvar kanskje: JEG er like dum! 8063738[/snapback] Pffff, seff er du det! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Case concluded ... point made! *beine med halen mellom beina* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Case concluded ... point made! *beine med halen mellom beina* 8063747[/snapback] feil tråd eller er du jente? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg bare posta litt feil joooo! Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Var litt OT ja. Men var morsomt! :!: Lenke til kommentar
L.. Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hehe. Har enda en om jenter og tigging om røykekjøping. Mens jeg fylte på bensin på bilen igår kom det en jente og spurte om jeg gadd å kjøpe røyk for henne. Jeg svarte bare: Jeg støtter ikke døden. Jenten: Ja men, det er ikke du som skal dø. Meg: Jeg satt meg bare inn i bilen og spant vekk derfra. Hvorfor er det så masse jenter som plager meg med den JÆVLA røyke kjøpingen. Jeg ser da vel ikke så idiot\kul ut vel? Endret 4. mars 2007 av L.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 En deilig jente på fest: hvordan blir man så smart som deg? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 En deilig jente på fest: hvordan blir man så smart som deg? 8077185[/snapback] Ta det som et kompliment. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 "Er telefonen en norsk oppfinnelse?" Hun farget nettopp håret blondt, til informasjon. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 "Er telefonen en norsk oppfinnelse?" Hun farget nettopp håret blondt, til informasjon. 8083039[/snapback] Egentlig ikke så heldumt. GSM er jo norskutvilket. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 En deilig jente på fest: hvordan blir man så smart som deg? 8077185[/snapback] Får høre det hele tida jeg! Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 "Du er søt, jeg er nesten forelsket i deg. Det er dumt jeg er lesbe" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 "Du er søt, jeg er nesten forelsket i deg. Det er dumt jeg er lesbe" 8084811[/snapback] mulighet for at hun er bi kanskje? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hehe. Har enda en om jenter og tigging om røykekjøping. Mens jeg fylte på bensin på bilen igår kom det en jente og spurte om jeg gadd å kjøpe røyk for henne. Jeg svarte bare: Jeg støtter ikke døden. Jenten: Ja men, det er ikke du som skal dø. Meg: Jeg satt meg bare inn i bilen og spant vekk derfra. Hvorfor er det så masse jenter som plager meg med den JÆVLA røyke kjøpingen. Jeg ser da vel ikke så idiot\kul ut vel? 8077171[/snapback] Det er da du sier "greit", stikker inn, kommer ut igjen og sier "Han i kassen så at vi snakket sammen og skjønte hva som foregikk, så han tok pengene". Så er du noen kroner rikere. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) En deilig jente på fest: hvordan blir man så smart som deg? 8077185[/snapback] Da skal du si: "Puler smarte mennesker " Endret 5. mars 2007 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå