Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Det dummeste en jente har sagt til meg er " Du er dritpen Lena, du kan få kem du vil"

Det er så smiiiiiiiskete og typisk jenter. Det som plager meg mest er at hu sa det rett etter jeg hadde blitt dumpa. Hah

8050494[/snapback]

jeg LUUUUUUURER på om du bare skrev det for å få oss til å si at du er pen. typisk jenter ;).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En jente i klassen min var forelsket i en som var 2 år mindre, og da han hadde bursdag presterte hun å si: "JIPPI nå er det bare 2 år til vi er like gamle"

Hun var 14 da, og det verste er at det tok ganske lang tid før hun innså hva hun egentlig hadde sagt :!:

Lenke til kommentar

i forrige uke på bussen hjem ville jeg og par-tre kompiser teste en annen kompis. vi spurte: hva er ku i flertall?

han skjønte at det var et lurespørsmål, så han fyrte løs med svaret: ku!

da lo vi resten av bussturen mens fyren hadde DET ansiktsutrykket, og skjønte det etter om lag 2 minutter :!:

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

I en spansktime pratet læreren om fascisme, og en jente sier;

"Hva er fascisme?"

Da sier læreren at det er noe ganske likt nazismen, og jenta utbryter;

"Ehm, hva er nazisme?"

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke ha hørt om nazismen. Og dette er forresten jenta som klagde over at ordboken ikke FUNKET under en prøve.

Vi har også en annen jente i klassen som ikke er av de smarteste. Vi ble spurt i en historietime om hvem som kristnet Norge, og når vedkommende gjorde dette.

Jenta svarte at det var Ivar Aasen som kristnet Norge på 1900-tallet.

:!:

Den samme jenta har også sagt at det er faren til George W. Bush som har skrevet grunnloven til USA.

Aff, tror ikke jeg kommer på noe mer fra JENTER i farta.

Lenke til kommentar
Bare følte for å legge ut et bidrag selv  :wee:

Okey, vi holdt på å skulle skrive søknader i norsk timen eller noe. Å så spurte en person "Hva er postnummeret til Kvaløysletta?" Da svarer den her jenta "d er nihundre". Da spør personen igjen "Er det ikke nitusen og noe?" og jenta sier "Nei, det er nihundre!". Og personen som spurte sier "jaja, kom å skriv det ned da". Og da går jenta bort å skriver på pcen "9100"....

ni og hundre = nihundre? nope.

8006325[/snapback]

Blir jo som om du ramser opp et tlf nummer, feks 91245423 du sier ikke 9millioner osv,

men ganske lett å missforstå i den sammenhengen. ;)

Lenke til kommentar

Det er faktisk sant, det. Alle på jobb fikk utdelt refleksvest med et skriv om at det ble påbudt å ha refleksvest i bilen fra 1. mars. Det er ikke mens du sitter og kjører, men hvis du kjører utfor og må sette opp varseltrekanter i mørket. De fleste har ikke på seg selvlysende klær når de er ute og kjører.

Lenke til kommentar

Jaja, skjedde noe i dag også som jeg må legge til, noe av det verste jeg har hørt på lenge.

Vi hadde biologi og læreren prater om kastrering. En jente lurer på hva kastrering er, og læreren forklarer dette for henne. Etter forklaringen sier jenta "Kan man leve om man har blitt kastrert?" (Veldig dumt spørsmål i seg selv, men ikke det dummeste utsagnet i dag). Da kommer en annen jente og sier "Mennesker kan leve om de blir kastrert, men ikke dyr!!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...