TorbjørnK Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er ikke ulovlig å ha sex eller røyke når man er 13 eller 14, L. 8025644[/snapback] Stusset jeg også litt over. Hvorfor skulle en politimann ta seg en prat med en jente bare fordi hun skriker ut at hun har sex og røyker? Ingen politimann har så fritids. 8025691[/snapback] Sikkert fordi de oppfordret han til å bryte loven, nei vet ikke jeg. :S Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Sikkert fordi de "fisket", vet om flere som har blitt taua inn pga. det. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 "Jeg vil ikke laste ned Skype, det er så mye virus der, så jeg bruker heller MSN!" Da holdt jeg på å dø av latter. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det er ikke ulovlig å ha sex eller røyke når man er 13 eller 14, L. 8025644[/snapback] Du har ikke lov og røyke når man er 14. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det er ikke ulovlig å ha sex eller røyke når man er 13 eller 14, L. 8025644[/snapback] Du har ikke lov og røyke når man er 14. 8028138[/snapback] Hvis ikke jeg husker helt feil, er det lov å både røyke og drikke, men ikke lov å kjøpe Heller ikke lov å lange; kjøpe til mindreårige. 1 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Siste jeg hørte var at røyking har aldersgrense på 16 år, men jeg skal ikke være bombastisk på dette ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det er forbudt å selge eller overlate tobakksvarer eller imitasjoner som kan oppfordre til bruk av slike varer, til personer under 18 år. Det er altså ulovlig å selge til, kjøpe til og gi røyk til mindreårige, men hvis de klarer å få tak i varene, så er det lov å røyke det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det er forbudt å selge eller overlate tobakksvarer eller imitasjoner som kan oppfordre til bruk av slike varer, til personer under 18 år. På diverse tivoliter og kiosker selger de da "røyk-tyggis", altså tyggis som ser ut som røyk, i en røykpakke-legnende pakning? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Politi mannen skulle nok spørre dem om hvem som kjøpte til dem. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Det er ikke ulovlig å ha sex eller røyke når man er 13 eller 14, L. 8025644[/snapback] Det er ulovlig for meg å gi røyk eller ha sex med en under 16. Så vidt jeg husker riktig. Røyk går under rusmidler, og jeg er meget sikker på at det er en grunn for at det er 18 års aldersgrense på røyk og øl. Du vet, mindreårige vet ikke bedre. Men om du med loven i hånden din kan påstå at hun gjorde alt etter hva loven sier. Så skal jeg legge meg flat. Lokke folk til å gjøre en forbrytelse er vel ikke lov vel? Eks: KOOOOOOOM igjen da!! Skyt den hunden da. Det er da ingen som vil oppdage det. Eller: Kjør fortere da! Det er da ingen ute å tar fartskontroll kl 4 om natten. Endret 26. februar 2007 av L.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har vel hørt en del dumme kommentarer selv men er virkelig kun en ting jeg virkelig hater: Jenter som leker med psykoanalyser. Ser at flere klager på dette og jeg må vel bare hive meg på.....Få ting, om noe,kan dra meg like langt mot galskapens grenser som de med sine konstante "hvorfor ser du trist ut" når jeg egentlig er i den 823543 himmel etc. og lignende irriterende kommentarer. (BRENN I HELVETE DI HURPE! HOLD KJEFT! DU GJØR MEG KVALM! JEG HAR DET BRA OK???!! ;P) ps: SkyMarshall er min helt <3 (Fra de første sidene...og nei har ikke lest denne tråden før - er treig ) Gud om jeg ikke har vært i samme situasjon, men du tok saken som en mann. Respekt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Korrekt at det ikke er lovlig å gjøre røyk/alkohol etc tilgjengelig for mindreårige, men de har lov til å bruke det. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Blir nok noe off-topic, men om jeg finner en pakke røyk på bakken. Da har jeg lov å røyke innholdet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Blir nok noe off-topic, men om jeg finner en pakke røyk på bakken.Da har jeg lov å røyke innholdet? 8030768[/snapback] Kan du bruke en 100-lapp du fant på bakken? Om det er aldersgrense på røyking har du vel ikke noe mer lov til å røyke en røyk du fant på bakken, enn en du fikk av en snill mann, om du er unde raldersgrensa. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Men det er ikke aldersgrense på røyking. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Aldersgrenser er et fiktivt begrep, det eneste som ikke er lov er å SELGE til mindreårige, og evt kjøpe for å gi til mindreårige. Bruk er det ingen restriksjoner på. Det kom det en politimann på skolen vår og sa =D Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Aldersgrenser er et fiktivt begrep, det eneste som ikke er lov er å SELGE til mindreårige, og evt kjøpe for å gi til mindreårige. Bruk er det ingen restriksjoner på. Det kom det en politimann på skolen vår og sa =D 8032306[/snapback] Politimannen var en dame? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hadde en fin opplevelse sist fredag på jobben, henger ganske i tråd med mine forrige opplevelser på jobben. Kvinnfolk er rare. En vareutplasserings-dame spurte om hjelp til noe, og komplimenterte meg med at "det er så kjekt å få litt hjelp av en mann iblandt........ eller gutt da!" Jo takk skal du ha, gamle krek. 24 år er nettopp det man kaller mann, og dersom noen trenger en påminnelse om hva en mann kan "hjelpe" deg med, så kan du lete et annet sted. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 - Du er pen Makan til pisspreik Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det dummeste en jente har sagt til meg er " Du er dritpen Lena, du kan få kem du vil" Det er så smiiiiiiiskete og typisk jenter. Det som plager meg mest er at hu sa det rett etter jeg hadde blitt dumpa. Hah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå