Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Det er ikke ulovlig å ha sex eller røyke når man er 13 eller 14, L. :)

8025644[/snapback]

Stusset jeg også litt over. Hvorfor skulle en politimann ta seg en prat med en jente bare fordi hun skriker ut at hun har sex og røyker? Ingen politimann har så fritids.

8025691[/snapback]

 

Sikkert fordi de oppfordret han til å bryte loven, nei vet ikke jeg. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke ulovlig å ha sex eller røyke når man er 13 eller 14, L. :)

8025644[/snapback]

 

Det er ulovlig for meg å gi røyk eller ha sex med en under 16. Så vidt jeg husker riktig. Røyk går under rusmidler, og jeg er meget sikker på at det er en grunn for at det er 18 års aldersgrense på røyk og øl. ;)

Du vet, mindreårige vet ikke bedre. Men om du med loven i hånden din kan påstå at hun gjorde alt etter hva loven sier. Så skal jeg legge meg flat.

Lokke folk til å gjøre en forbrytelse er vel ikke lov vel?

 

Eks: KOOOOOOOM igjen da!! Skyt den hunden da. Det er da ingen som vil oppdage det.

Eller: Kjør fortere da! Det er da ingen ute å tar fartskontroll kl 4 om natten.

Endret av L..
Lenke til kommentar

Har vel hørt en del dumme kommentarer selv men er virkelig kun en ting jeg virkelig hater: Jenter som leker med psykoanalyser. Ser at flere klager på dette og jeg må vel bare hive meg på.....Få ting, om noe,kan dra meg like langt mot galskapens grenser som de med sine konstante "hvorfor ser du trist ut" når jeg egentlig er i den 823543 himmel etc. og lignende irriterende kommentarer.

(BRENN I HELVETE DI HURPE! HOLD KJEFT! DU GJØR MEG KVALM! JEG HAR DET BRA OK???!! ;P)

 

 

ps:

SkyMarshall er min helt <3 (Fra de første sidene...og nei har ikke lest denne tråden før - er treig :D)

Gud om jeg ikke har vært i samme situasjon, men du tok saken som en mann. Respekt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Blir nok noe off-topic, men om jeg finner en pakke røyk på bakken.

Da har jeg lov å røyke innholdet?

8030768[/snapback]

Kan du bruke en 100-lapp du fant på bakken?

 

Om det er aldersgrense på røyking har du vel ikke noe mer lov til å røyke en røyk du fant på bakken, enn en du fikk av en snill mann, om du er unde raldersgrensa.

Lenke til kommentar

Hadde en fin opplevelse sist fredag på jobben, henger ganske i tråd med mine forrige opplevelser på jobben. Kvinnfolk er rare.

 

En vareutplasserings-dame spurte om hjelp til noe, og komplimenterte meg med at "det er så kjekt å få litt hjelp av en mann iblandt........ eller gutt da!"

 

Jo takk skal du ha, gamle krek. 24 år er nettopp det man kaller mann, og dersom noen trenger en påminnelse om hva en mann kan "hjelpe" deg med, så kan du lete et annet sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...