Lampeskjermen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg skal på et LAN, så kommer en jente in hvor vi sitter. Plutselig bryter hun ut " Men, har dere med dere data'en på et LAN?! Holder ikke bare harddisken?! " Fy faen som jeg lo. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Bare følte for å legge ut et bidrag selv Okey, vi holdt på å skulle skrive søknader i norsk timen eller noe. Å så spurte en person "Hva er postnummeret til Kvaløysletta?" Da svarer den her jenta "d er nihundre". Da spør personen igjen "Er det ikke nitusen og noe?" og jenta sier "Nei, det er nihundre!". Og personen som spurte sier "jaja, kom å skriv det ned da". Og da går jenta bort å skriver på pcen "9100".... ni og hundre = nihundre? nope. 8006325[/snapback] Syns det var en genial måte å fortelle det på, problemet med denne situasjonen var vel at hun ikke skjønte det selv. ^^ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Ei jente som var halvveis gjennom sitt første år med helse og sosial i den videregående skolen klarte å fortelle meg at «utflod og utløsning er det samme, bare at utløsning er det det heter hos gutter». I dag har den samme jenta spurt meg om noen ting over MSN, og jeg føler at det er verdt å nevne her: «Hva står e.l. for?» «Hvordan skrives masta?» (Hun snakket om Mazda.) Lenke til kommentar
veitch Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hehe, da er det nesten ikkje håp for ho Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er faktisk ganske få som vet hvordan "mazda" skrives da ... Det er et merkenavn og faktisk ikke så lett å stave Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er faktisk ganske få som vet hvordan "mazda" skrives da ... Det er et merkenavn og faktisk ikke så lett å stave 8019110[/snapback] Vanskelig å stave Mazda? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er faktisk ganske få som vet hvordan "mazda" skrives da ... Det er et merkenavn og faktisk ikke så lett å stave 8019110[/snapback] Vanskelig å stave Mazda? 8019214[/snapback] Synes Mitsubishi er verre i grunn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Synes Mitsubishi er verre i grunn. 8019261[/snapback] Det heter Masse-bæsj-i... Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Synes Mitsubishi er verre i grunn. 8019261[/snapback] Det heter Masse-bæsj-i... 8019263[/snapback] Missibisji, der har vi'n Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg overnetter hjemme hos dama mi fra fredag til søndag.. Hun har ver på Hovden. Med seg på turen fikk hun låne med seg min Ipod. Lørdag's morgen sa hun til meg. "Du gutten min. Du vet på Ipod'en når du skrur den på, så kommer det bilde av et eple. Har du tegnet den på, eller noe?" Jeg trodde jeg skulle dø av latter! Jeg måtte da forklare at det er "Apple" de som lager Ipod sin logo.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg måtte da forklare at det er "Apple" de som lager Ipod sin logo.. 8019486[/snapback] Host. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 En jente spurte meg på MSN i dag, hva skal jeg gjøre med en ReadMe.txt? Etterpå spurte hun, hva er paint og hvor er print screenknappen? Trodde jeg skulle dø på meg :!: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 En jente spurte meg på MSN i dag, hva skal jeg gjøre med en ReadMe.txt?Etterpå spurte hun, hva er paint og hvor er print screenknappen? Trodde jeg skulle dø på meg :!: 8019762[/snapback] er det så rart spørsmål? Og jeg tror de eneste dumme spørsmålene en jente spør deg er angående PC Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er faktisk ganske få som vet hvordan "mazda" skrives da ... Det er et merkenavn og faktisk ikke så lett å stave 8019110[/snapback] Vanskelig å stave Mazda? 8019214[/snapback] Synes Mitsubishi er verre i grunn. 8019261[/snapback] Eller "mitsubitchi" som hele morslekta mi sier Lenke til kommentar
L.. Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Var på IKEA hin dagen å så på en pult laget av glass. Der hang det en liten lapp med advarsel om at man ikke kunne bruke trådløse tastatur på denne pulten. Dette lurte jeg fælt på og spurte en jente som jobbet det. Hun hadde fått bekjed av en kollega om man ikke kunne musen på glass overflaten. Da svarte jeg at det er da ikke tastaturet som er problemet da. Det er bare mus med lys under som sliter da. Og musen trenger ikke engang å være trådløs. Min mus bruker infrarødt lys og har ledning på. Hun svarte bare: Åhhh selges det ennå da. Trodde de hadde sluttet å produsere det. Vi har bare sånn gamle pc'er hjemme vi. Jeg måtte gå før jeg sa noe jeg ville angre på. En gang stoppet 2 jenter meg utenfor butikken og spurte om jeg kunne kjøpe røyk for de. Jeg svarte bare: Selv om dere er søt vil jeg ikke gjøre meg kriminel av den grunn. Jente: Du blir ikke forbryter fordi du kjøper røyk til mindre årige. Jeg: Hvor gammel er dere da?? Jente: 15år, men snart 16. Jeg: Dere er ikke gammel nok til å pule jo, så vil dere forpeste lungene dere med slik dritt. (Akurat da kom det en politimann ut av en sivil bil ) Jente: Jeg hadde sex når jeg var 14år og begynnte å røyke når jeg var 13. Så du kan bare dra til helvete for min del. Du er vel jomfru ennå! Skal si jeg begynnte å le når jeg så purken sitt tryne. Mer stum mann har jeg aldri sett. Og jeg lo så jeg falt nesten om. Og jenten forstod ingen ting mens jeg pekte på purken. Det ente opp med at de måtte bli med han en tur. off topic: I fjor vinter hadde jeg fått bromkitt og hostet som en gamling med kols. (Syk hoste) Dette var også om en jente som spurte meg om jeg kunne være så vennlig å kjøpe en røyk til henne. Akurat da fikk jeg en syk hoste runde. Der slim og alt faen skap kom opp. Mens jeg stod rundt hjørne og prøvde å få pusten tilbake spurte hun meg pent om det gikk bra med meg. Jeg sa bare at jeg hadde fått kols pga all røykingen min. Da ble hun kritt hvitt i trynet. (Det gikk mye kols reklame på tv på den tiden.) Etter jeg fikk pusten igjen, lovet hun meg at hun skulle slutte. Så gikk jeg inn i butikken og handlet det jeg skulle ha mens jeg hummret for meg selv. Endelig kom den forbannade sykdomen til noe nytte. Hun i kasset så hele hendelsen og sa jeg var ONDskapsfull. 2 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 L..: Geniale historier, alle tre! Trakk på smilebåndet flere ganger der, ja Lenke til kommentar
L.. Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 L..: Geniale historier, alle tre! Trakk på smilebåndet flere ganger der, ja 8024980[/snapback] Åhh det varmer i mitt svarte litt hjerte. Det var også en morgen jeg stod å fylte på disel på firmabilen min, så hørte jeg er som fyrte opp en sig rett bak meg. Der står det en jente og fyller bilen sin mens hun røyker. Jeg sa rett som det var. "Du kan ikke røyke her. Det kan jo eksplodere" Hun: Phøøø det er bare gamle rykter. Jeg: Det er bare rykter at mobiler er farlig, ikke åpne flammer!! (Mens jeg hastet med å bli ferdig og komme meg vekk derfra. Hun: "Å faen det stemmer det", mens hun dumper røyken på bakken og tramper på den. FAEN jeg er glad det regner mye i bergen sier jeg bare, mens jeg ser forskrekket på henne. Er lenge siden jeg har vært så redd en kjærring! Har også en god del historer, pga av jobben min som elektriker. Men det gjelder stort sett begge kjønn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er ikke ulovlig å ha sex eller røyke når man er 13 eller 14, L. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er ikke ulovlig å ha sex eller røyke når man er 13 eller 14, L. 8025644[/snapback] Stusset jeg også litt over. Hvorfor skulle en politimann ta seg en prat med en jente bare fordi hun skriker ut at hun har sex og røyker? Ingen politimann har så fritids. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) "Jeg skal ikke si det til noen.." Blæ, jeg går på hver gang. Får som regel høre det jeg sa til de forskjellige jentene fra mange forskjellige folk dagen etterpå. Endret 25. februar 2007 av KristianG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå