Ambidex Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg og et par kompiser holdt på å ta ned et telt da en jente i klassen kom bort å utbrøt: er det stenger i det teltet her??! :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg satt atme en jente som satt veddataen og leika, plutselig var hun helt hysterisk og skreik "Neei" kva er det spurde eg? "Inter nett eksploderer" sa hun.. da hadde hun tydlig vis hadde oppedaga ikone til nettlesaren: Internet Explorer.. :P heh.. 7937406[/snapback] Genialt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 "På Peppes' filmdeal, får man filmen da?" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Da skulle du svart, "nei, den må leveres tilbake innen 24 timer" Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dere vet at visst du holder musen over klokken som er nede i høgre hjørne, så kommer datoen opp? Vel isåfal, var ei som spurte hvordan man får opp den datoen, så sa jeg"hold over der klokka e" ho presterte det å trykke på skjermen, med en finger. "Det funka jo ikkje" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Da skulle du svart, "nei, den må leveres tilbake innen 24 timer" 7952036[/snapback] ...for så å tilby deg å levere den for henne slik at hun slipper Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Da skulle du svart, "nei, den må leveres tilbake innen 24 timer" 7952036[/snapback] ...for så å tilby deg å levere den for henne slik at hun slipper 7952125[/snapback] "ååh, lars du er så snill. Jeg skylder deg en kjempe tjeneste" :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Da skulle du svart, "nei, den må leveres tilbake innen 24 timer" 7952036[/snapback] Jeg svarte: "Ja, selvfølgelig må du det! " Hun svarte: "Jamen den er jo så billig"! Endret 15. februar 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
veitch Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Da skulle du svart, "nei, den må leveres tilbake innen 24 timer" 7952036[/snapback] Jeg svarte: "Ja, selvfølgelig må du det! " Hun svarte: "Jamen den er jo så billig"! 7953113[/snapback] Hehe, wtf liksom? er det ikkje sånn nemmare 300,- for detta filmdeal opplegge til peppes da? Er jo ikkje billig det vell? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er jo ikke dyrt når man ser hva man får for pengene da. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Dere vet at visst du holder musen over klokken som er nede i høgre hjørne, så kommer datoen opp? Vel isåfal, var ei som spurte hvordan man får opp den datoen, så sa jeg"hold over der klokka e" ho presterte det å trykke på skjermen, med en finger. "Det funka jo ikkje" 7952101[/snapback] Be henne holde musa over den og se hva hun gjør : ] 1 Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Dere vet at visst du holder musen over klokken som er nede i høgre hjørne, så kommer datoen opp? Vel isåfal, var ei som spurte hvordan man får opp den datoen, så sa jeg"hold over der klokka e" ho presterte det å trykke på skjermen, med en finger. "Det funka jo ikkje" 7952101[/snapback] Be henne holde musa over den og se hva hun gjør : ] 7954633[/snapback] Tenkte på akkurat det samme Ser for meg at hun skrever over hjørnet på skjermen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Da skulle du svart, "nei, den må leveres tilbake innen 24 timer" 7952036[/snapback] ...for så å tilby deg å levere den for henne slik at hun slipper 7952125[/snapback] "ååh, lars du er så snill. Jeg skylder deg en kjempe tjeneste" :!: 7952206[/snapback] Hva gjør man ikke for en gratis DVD? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 I går var det en jente i klassen som spurte læreren dette: "Er hinduismen sånn med buddha osv. det eller?" Forsåvidt har hun masse gode gullkorn. Som: "Jeg er ikke blond! Jeg farget håret i går!" Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 I går var det en jente i klassen som spurte læreren dette: "Er hinduismen sånn med buddha osv. det eller?" Forsåvidt har hun masse gode gullkorn. Som: "Jeg er ikke blond! Jeg farget håret i går!" 7992387[/snapback] Hun blir kalt "brødet" Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Fra klassen nå nettop. Hvor langt er et century? Hundre år. Altså det er et århundre og et århundre er faktisk hundre år? Ja. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg var på YX for å leie film, skulle registrere meg, og tenkte ikke over at jeg skulle betale med en gang og la ned lommeboka. Meg; Å faen, jeg må betale og ja Hun: Hihi, hadde fet vært opp til meg hadde du fått det gratis:) En kompis: Jasså, er han så kjekk?! Hun: hihihih Hun går bort til disken og tapper inn noe på dataen, så spør hun meg om telefonnr, og jeg gir det til hun for registreringen. Kompis: Håper ikke han mottar noen lugubre sms av deg i nærmeste fremtid!? Hun: Nei, jeg er forlovet, det vil være utro. Jeg: Utro? sende en sms er utro? Hun: ja, og skal du forresten handle gratis, kan du komme ned til tyrkia og handle om ett år, for jeg reiser ned og gifter meg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hjelpes meg, mye rar tankegang ute og går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Utro for å sende en sms? Bare en helt vanlig en? HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Bare følte for å legge ut et bidrag selv Okey, vi holdt på å skulle skrive søknader i norsk timen eller noe. Å så spurte en person "Hva er postnummeret til Kvaløysletta?" Da svarer den her jenta "d er nihundre". Da spør personen igjen "Er det ikke nitusen og noe?" og jenta sier "Nei, det er nihundre!". Og personen som spurte sier "jaja, kom å skriv det ned da". Og da går jenta bort å skriver på pcen "9100".... ni og hundre = nihundre? nope. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå