DJ_Dark Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dama mi er flink til å banke gutter.. Mange folk på sykehus... Lenke til kommentar
Kyosonim Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jaja, generelt sett er vel kvinner svakere enn menn, mn selv uten trening har jeg sett kvinner banke livsskiten ut av menn da... mn jeg legger meg på samme linja som mange her inne, at vold er absolut siste løsning uansett kjønn, alder osv. mn jeg vil nok si at jeg hadde forsvart meg m alt jeg kan om en jente hadde gått til angrep på meg, kanskje ikke dratt til henne midt i trynet, mn hadde forsvart meg ja... å jeg skjønner poenget ditt CrazyKimmi, man skal ikke slå jenter, mn uansett... Lenke til kommentar
nerval Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 En jente kan rett å slett ikke gjøre samme fysisk skade på en mann som han kan gjøre på henne. Syntes ikke man bør slå noen i det hele tatt. Men å slå en jente er et godt hakk verre enn å slå en fyr. Det er bare sånn.. 7459972[/snapback] Sorry for OT, mn jeg har sett mange jenter banke vettet ut av gutter som er mange ganger større å sterkere enn dem, ganske enkelt fordi de har trent litt kampsport elr vet hvordan å bevege seg... Så sorry mn jenter kan gjør mange ganger den skade på en mann som han kan gjøre på henne;) 7849004[/snapback] dummeste argumentet jeg noen hang har sett.. en mann med samme trening hadde banket livskiten ut av en jente på samme nivå.. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 "jeg elsker deg, kjære!" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 "Herre min hatt". Jeg stakk. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Det som dog er mer normalt å mene er at man ikke skal slå andre personer, uansett kjønn eller andre egenskaper, unntatt i selvforsvar. Og at ikke kvinner er unntatt å måtte få seg noen slag de heller, dersom den andre parten handler i selvforsvar. "Kvinner er ofte svakere, derfor skal man ikke slå dem" er i mine øyne en meget skremmende tankerekke. 7849724[/snapback] "En meget skremmende tankerekke". Ja, huff. Jeg er enig med CrazyKimmi; det er verre å slå en kvinne enn en mann. Og nei, jeg sier ikke at man skal slå menn. Å slå en kvinne er hvertfall for meg helt uhørt, mens det å slå en mann lett kunne blitt rettferdiggjort. Hvis jeg hadde blitt angrepet av en dame - av en eller annen bisarr grunn - , så hadde jeg sannsynligvis prøvd å legge henne i bakken og pasifisere henne. Det er overveldende større sjanse for at jeg ville slått en angripende mann. Jeg antar at dette er en relativt gjennomsnitts tankegang blant folk. Psykopati er jo forhåpentligvis ikke gjennomsnittlig. Endret 2. februar 2007 av zuperMensch Lenke til kommentar
jorgenre Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det som dog er mer normalt å mene er at man ikke skal slå andre personer, uansett kjønn eller andre egenskaper, unntatt i selvforsvar. Og at ikke kvinner er unntatt å måtte få seg noen slag de heller, dersom den andre parten handler i selvforsvar. "Kvinner er ofte svakere, derfor skal man ikke slå dem" er i mine øyne en meget skremmende tankerekke. 7849724[/snapback] "En meget skremmende tankerekke". Ja, huff. Jeg er enig i CrazyKimmi; det er verre å slå en kvinne enn en mann. Og nei, jeg sier ikke at man skal slå menn. Å slå en kvinne er hvertfall for meg helt uhørt, mens det å slå en mann lett kunne blitt rettferdiggjort. Hvis jeg hadde blitt angrepet av en dame - av en eller annen bisarr grunn - , så hadde jeg sannsynligvis prøvd å legge henne i bakken og pasifisere henne. Det er overveldende større sjanse for at jeg ville slått en angripende mann. Jeg antar at dette er en relativt gjennomsnitts tankegang blant folk. Psykopati er jo forhåpentligvis ikke gjennomsnittlig. 7855390[/snapback] Enig! Jeg har aldri slått en jente å skal heller aldri gjøre det! men så slåss jeg heller ikke så mye da Jeg syntes det er værre å slå en jente enn en gutt! Men man skal ikke slå uansett sier nå jeg Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg ville aldri klart å slå en jente. Respekten min for det motsatte kjønn er alt for stor. Jenta: "Du er fantastisk!" noen dager etterpå ville hun ikke vite av meg mer. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 den beste jeg har hørt i det siste er "NEI! NEI! NEI! hør på meg jeg er smart" alle untatt læreren glante da på denne platina blonde jenta. hun "hva? jeg er det" gutt i klassen "i dine drømmer" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Man kan snakke om at jenter kan ha kamptrening og alt det der. Mannen kan være krøpling, og kvinnen kan ha svart belte. Seff er det mulig. Men det var jo ikke akkuratt det jeg mente med innlegget mitt. Jeg mener bare at når det kommer til to helt normale mennesker, den ene mann , den andre kvinne. Så vil nok mannen klare å gjøre mer skade på den kvinnen enn omvendt. Det at man ikke skal slå jenter er vel mer en norm i samfunnet enn noen regel. Og den normen tror jeg er der for en grunn. Nettopp fordi menn generelt sett er fysisk sterkere enn kvinner. Er det så innmari unormalt å mene? 7849656[/snapback] Om jenta utøver uprovosert vold fortjener hun virkelig å bli slått tilbake. Det vitner om en mangel av konsekvenstenking. 1 Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 i historietimen på torsdag "Var hitler med i andre verdenskrig?" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 i historietimen på torsdag "Var hitler med i andre verdenskrig?" 7861692[/snapback] Det er da du burde ha svart rolig og behersket "Nei, Hitler var en helt som i den senere tid har blitt berømmet for sin innsats i Gulfkrigen" og sett hvordan hun reagerte. Det måtte selvsagt ha vært i en time hvor du hadde en "kul" lærer som forstod at du ikke mente det seriøst. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Med kul, mener du da en som har humoristisk sans? Lykke til med å finne en... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Vi hadde noen sånne lærere. utrolig nok... Lenke til kommentar
jorgenre Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 vi har en sånn lærer men han har mange vitser som ikke er bra da så han står der bare å ler alene men han kan utrolig mye da Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 vi har en sånn lærer men han har mange vitser som ikke er bra da så han står der bare å ler alene men han kan utrolig mye da 7862941[/snapback] Minner meg om franskæreren min Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) "Det har kommet ett webcamera som er usynlig" "Hæ?! Er det sant?!" Endret 3. februar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Dette var ikke sagt til meg, men hørte det nå nettopp. Gutt: Jeg trener ni ganger i uken. Jente: Nei, det kan du ikke, det er bare syv dager i uken. Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Med kul, mener du da en som har humoristisk sans? Lykke til med å finne en... 7862561[/snapback] læreren min er sånn Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 vi har en sånn lærer men han har mange vitser som ikke er bra da så han står der bare å ler alene men han kan utrolig mye da 7862941[/snapback] Minner meg om franskæreren min 7862947[/snapback] Engelsk læreren min er også slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå