Backspace_89 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 "er det flest oppoverbakker eller nedoverbakker i Norge?" jeg bare gikk.... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 "er det flest oppoverbakker eller nedoverbakker i Norge?"jeg bare gikk.... 7791160[/snapback] Eh, det kan jo hende hun prøvde å lure deg. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 "er det flest oppoverbakker eller nedoverbakker i Norge?"jeg bare gikk.... 7791160[/snapback] Eh, det kan jo hende hun prøvde å lure deg. 7791165[/snapback] lure meg? samma om det var tull eller ikke, det var for teit. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 lure meg? samma om det var tull eller ikke, det var for teit. 7791223[/snapback] Det er et lurespørsmål folk ofte spør for å se om det faktisk blir svart. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 lure meg? samma om det var tull eller ikke, det var for teit. 7791223[/snapback] Det er et lurespørsmål folk ofte spør for å se om det faktisk blir svart. 7791277[/snapback] vel, hun fikk ikke svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Husker da jeg gikk i 5. klasse. Da var det inn med slike spørsmål. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Husker da jeg gikk i 5. klasse. Da var det inn med slike spørsmål. 7791852[/snapback] Hva fikk du til jul i år? Endret 26. januar 2007 av Shahab Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 tja eksen min sa til meg at hun hadde fått så bra snitt på skolen, det eneste som trakk ned var matten, så da spurte jeg hva hun hadde i snitt og hun da 13,5. og da var det bevist at matten trakk ned 1 Lenke til kommentar
warneck Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 tja eksen min sa til meg at hun hadde fått så bra snitt på skolen, det eneste som trakk ned var matten, så da spurte jeg hva hun hadde i snitt og hun da 13,5. og da var det bevist at matten trakk ned 7817484[/snapback] Snitt på 13,5 eller karakterpoeng 13,5? Med det siste så er hun i alle fall rimelig platinablond, ikke at jeg har hørtom noen med et slikt snitt. Derimot med det første som snitt er hun trolig enda mer blond? Vanskelig å få mer i snitt enn det er mulig å oppnå som enkeltkarakter med mindre hun hadde fått 50 ekstrapoeng pga hun lå med.. Kong Harald? ^^ Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hun har sikkert rekna feil på snittet vet du Lenke til kommentar
sugah Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Da vi skulle få ny ferje der jeg bor,spurte en jente i klassen min fem minutter etter at vi slutta å snakke om ferja om det skulle være tax-free på ferja? dette er en ferje som skulle kjøre rundt i skjærgården. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 var sikkert en spøk fordet om det hadde vært rimelig bra me tax-free :!: Lenke til kommentar
Kyosonim Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 En jente kan rett å slett ikke gjøre samme fysisk skade på en mann som han kan gjøre på henne. Syntes ikke man bør slå noen i det hele tatt. Men å slå en jente er et godt hakk verre enn å slå en fyr. Det er bare sånn.. 7459972[/snapback] Sorry for OT, mn jeg har sett mange jenter banke vettet ut av gutter som er mange ganger større å sterkere enn dem, ganske enkelt fordi de har trent litt kampsport elr vet hvordan å bevege seg... Så sorry mn jenter kan gjør mange ganger den skade på en mann som han kan gjøre på henne;) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Apropos, det CrazyKimmi sa i quoten din er noe av det dummeste jeg har hørt (lest) en jente si. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Gå rundt å slå jenter da vel.... Respekten vil nok flomme over Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du gjør ikke situasjonen noe bedre med den gode argumentasjonen du følger opp med Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Man kan snakke om at jenter kan ha kamptrening og alt det der. Mannen kan være krøpling, og kvinnen kan ha svart belte. Seff er det mulig. Men det var jo ikke akkuratt det jeg mente med innlegget mitt. Jeg mener bare at når det kommer til to helt normale mennesker, den ene mann , den andre kvinne. Så vil nok mannen klare å gjøre mer skade på den kvinnen enn omvendt. Det at man ikke skal slå jenter er vel mer en norm i samfunnet enn noen regel. Og den normen tror jeg er der for en grunn. Nettopp fordi menn generelt sett er fysisk sterkere enn kvinner. Er det så innmari unormalt å mene? Lenke til kommentar
sugah Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 var sikkert en spøk fordet om det hadde vært rimelig bra me tax-free :!: 7840109[/snapback] Desverre,det der føyde seg bare inn i rekken med dumme ting den jenta der har sagt. Må nesten bare synes synd på sånne mennesker. Det er snakk om en jente som spør høyt i timen hva som kommer etter høsten og hvilket årstall det er Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Er det så innmari unormalt å mene? 7849656[/snapback] Ja. Det som dog er mer normalt å mene er at man ikke skal slå andre personer, uansett kjønn eller andre egenskaper, unntatt i selvforsvar. Og at ikke kvinner er unntatt å måtte få seg noen slag de heller, dersom den andre parten handler i selvforsvar. "Kvinner er ofte svakere, derfor skal man ikke slå dem" er i mine øyne en meget skremmende tankerekke. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva er esc knappen til på tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå