Arinomi Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ja, Holland er også et annet ord for Nederland. Jeg ser nederlendere kalle landet sitt Holland på engelsk, og i de litt sjeldnere tilfeller, Netherlands. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jente på stranden - "jeg klør så på leggen, jeg lurer på om jeg har fått et solstikk" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jente på stranden - "jeg klør så på leggen, jeg lurer på om jeg har fått et solstikk" 7743247[/snapback] Hahahahaha! De er farlige de solstrålene :!: Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kom nettopp på noe av det dummeste jeg har hørt. Meg og en venn (som er adoptert) møtte en jente på fest, og hun spør da vennen min hvor han kommer fra (sånn som alle gjør), han svarer at han er fra Masfjorden og jenten spør tilbake: "Hvor i Afrika ligger det?" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Haha! Blir som den reklamen det. "Hvor er du fra da?" -"Æ e fra Hastad!" " " Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 "Vil du være med meg hjem og ta en øl?" - Det ble bare en øl, så ble jeg pælmet ut. 6458438[/snapback] Haha, bet you didn't see that comming :!: 6458520[/snapback] loool måtte le når jeg leste det! :!: Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) =-=-Slettet-=-= Endret 22. januar 2007 av watercool:) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er ikke Afrika en del av eurasia?Kanalen mellom er jo menneskeskapt. 7749455[/snapback] Hahah, jeg skulle til og fyre en saftig salve før jeg så hvilken tråd det var :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er ikke Afrika en del av eurasia?Kanalen mellom er jo menneskeskapt. 7749455[/snapback] Hahah, jeg skulle til og fyre en saftig salve før jeg så hvilken tråd det var :!: 7750589[/snapback] Jeg tror ikke dette var et sitat, men hans mening ang. verdensdel/kontinent-diskusjonen som har utviklet seg. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kom nettopp på noe av det dummeste jeg har hørt. Meg og en venn (som er adoptert) møtte en jente på fest, og hun spør da vennen min hvor han kommer fra (sånn som alle gjør), han svarer at han er fra Masfjorden og jenten spør tilbake: "Hvor i Afrika ligger det?" 7747390[/snapback] Haha! Minner meg om ei venninne av meg. Vi øvde til prøve og jeg spurte henne om hvilket land.. ett-eller-annet. Hun svarte Afrika... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg traff på en jente på Kreta som nå er kjæresten min. Og når man er fra Sri-Lanka så er man ikke så veldig lys i huden nei. Det hun sa da hun så meg var : "Duu? Er du her for å sole deg egentlig?". Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vi snakket om å øve til morgendagens KRL-prøve. Lærer: Hvis man ikke øver, så er det mulig at [jente] får spørsmål om hvorfor vi feirer jul, og så svarer hun "fordi Jesus døde og sto opp igjen." Jenten: Men ... det er jo egentlig sant, da! Mhm. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Var på LAN i helgen som var nå, og der hadde de blant annet satt opp WRC med rallystoler og ratt, så jeg og ei venninne bestemte oss for å spille litt. Vi begynte å kjøre, og hun tok ledelsen, men jeg tok innpå. Og jeg kom nærmere og nærmere bakenden av bilen hennes, og når jeg krasjet inni henne, skrek hun mer enn høy nok "Ikke kjør meg i ræva!". Haha, jeg klarte rett og slett ikke å kjøre, noe som resulterte i at hun vant. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ei veninne av meg droppa skolen, men bestemte seg for å prøve på nytt. Hun hadde bestilt russetøy å var russ sammen med mitt kull. (06). Så på begynelsen av nyåret spurte jeg henne. Meg: Ja skal du vere russ i år også? (07). Aina: Ja! Meg: Hvorfor det? Aina: Det er gøy å vere russ da, ha det gøy, drikke, feste osv. Meg: Men det koster penger da, også er det ikke vits å vere russ 2 år på rad, det er bare gøy 1 gangen! Aina: Ta det med ro Shahab! Jeg skal vere billig russ i år. Jeg fakk lattis delux. Det gikk noen par sek før hun skjønte hva hun hadde sakt, og ble skikkelig flau. Aina: Det var ikke sånt ment. Jeg utalte det feil. *fnise* Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Vel... Kan bare si at det meste av dumme ting jeg får inn fra jenter hører hjemme her. Endret 19. januar 2007 av ;P Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 I dag presterte ei i klassa mi å spørre "Hva er NOKAS-saken" da læreren pratet om det i samfunnslære. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 I går kveld satte jeg og snakket med ei jeg kjente. Jeg: Vet du av noe som kan holde med våken? Hun: Nja, kaffe kanskje? ..Jo! Og sånn hylesanger! Jeg: Hylesanger? Hun: Ja, sånn, weææææææææææææææææl, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wrÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆl, waWAWAWAWAWA, wrÆÆlwRæææææl Jeg: HAHAHAHAH Var metal hun siktet til Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Var metal hun siktet til 7762351[/snapback] Tyder jo på at hun er en oppegående jente, det. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Var metal hun siktet til 7762351[/snapback] Tyder jo på at hun er en oppegående jente, det. 7762460[/snapback] What's that supposed to mean? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Var metal hun siktet til 7762351[/snapback] Tyder jo på at hun er en oppegående jente, det. 7762460[/snapback] Må nok støtte deg her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå