Veronica Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sant det, Rakib. Hva var så morsomt Veronica? 7682306[/snapback] Ja, stemmer det. Norge er jo en republikk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei selv om vi er et monarki så har vi president her i landet og han heter så mye som torbjørn jagland. obs på skrivefeil Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei selv om vi er et monarki så har vi president her i landet og han heter så mye som torbjørn jagland. obs på skrivefeil 7682326[/snapback] stortingspresident mener du? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Han er president av Stortinget, ikke av Norge. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hehe, blir bare morsommere og morsommere denne tråden... teller presidenter av golfklubber og sånt også? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Han er president av Stortinget, ikke av Norge. 7682474[/snapback] Omg hysj nå prøvde vi å lure henne her Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Heh tror det var i 6 eller 7 noe sånt. Meg "Så du vet hva du skal si angående britisk valutta?" Hun "Ja ja" Meg "ja vet du hva britisk valutta heter?" Hun "Ja da, du trenger ikke å spør så mye" Meg "Ja hva heter den da?" Hun "Monny?!" Meg "GTFO!" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Omg hysj nå prøvde vi å lure henne her 7683416[/snapback] Ta dine årer fatt, for her skal det ros! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Han er president av Stortinget, ikke av Norge. 7682474[/snapback] Omg hysj nå prøvde vi å lure henne her 7683416[/snapback] Skam på deg! Lure uskyldige småpiker slik! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg viste ei veninne dette bildet. 3 min senere kom hun i stua å spurte meg når Norge tok over Sverige. Meg å bestekompisen min falt rett om i en hysterisk latter. Hun blir flau hver gang hun ser meg nå Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 DETTE! :!: :!: http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ 7662585[/snapback] Haha, tror det var jeg som klippet til det klippet der for en side en gang.... Har ikke orginalen så får ikke sjekket det nå. uansett, knall at folk setter pris på det DET er serrøst noe av det morsomtste i norsk TVhistorie de siste årene! 7666047[/snapback] Hva het den tv-serien igjen? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Han er president av Stortinget, ikke av Norge. 7682474[/snapback] Omg hysj nå prøvde vi å lure henne her 7683416[/snapback] Skam på deg! Lure uskyldige småpiker slik! 7683498[/snapback] :!: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dette er det dummeste i dag: asdasdas sier: JAMMEN SIMEN JEG BARE Åpna photoshop også new også ok også er det mongo OG JEG ER NUB OG DU MÅ FORKLARE TING LITT MER NØYE! Acolyt3 sier: du er ikke serlig flink til å forklare asdasd sier: Jo jeg er det Jeg er dritgos god Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Heh tror det var i 6 eller 7 noe sånt. Meg "Så du vet hva du skal si angående britisk valutta?" Hun "Ja ja" Meg "ja vet du hva britisk valutta heter?" Hun "Ja da, du trenger ikke å spør så mye" Meg "Ja hva heter den da?" Hun "Monny?!" Meg "GTFO!" 7683468[/snapback] Sa du virkelig "GTFO!" ? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nope, men der å da sa jeg "ER DU KOMPLETT IDIOT?!?!?!" Lenke til kommentar
einst Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 En jente i klassen kjøpte en baguette i kantina på skolen (relativt stor) Jeg: Klarer du å få hele baguetten inn i munnen? Hun: Vet ikke jeg.... Hun prøver så å få den inn, klarer fint omkretsen. Men da hun begynner å ta den ut og inn får jeg helt lættis og hun sier det geniale: "HVA LER DU AV?!" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Åh herre, det skulle ikke vært lov. Hvor gammel var denne jenta? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 2 år u know what im sayin. Lenke til kommentar
einst Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Åh herre, det skulle ikke vært lov. Hvor gammel var denne jenta? 7685698[/snapback] HEHE... Hun var 17 år da dette skjedde... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Gullkorn fra klasserom: Norsktimen om norske diktere: Jenta: Er Halldis Moren Vesaas norsk!? Alle: HAHAHA Lærer: Vi snakker om NORSKE diktere!! Jenta: Hun kunne vært dansk da! En annen diskusjon: Jenta: Er USA en del av Amerika eller Amerika en del av USA? (Den samme jenta mente jo og at Mexico, Canada og Island var stater i USA så...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå