Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi repeterte til morgendagens mattetentamen, og en jente i klassen presterte å spørre: "Er en sekskant en firkant?"

7675592[/snapback]

"hvor mange retter er det i en 2-retters meny?"

:no:

7676282[/snapback]

Det er skummelt at noen er så dumme :!:

Endret av Mafiabåss
Lenke til kommentar

Denne tråden fikk meg til å tenke på en som gikk i klassen min på vgs. Vi hadde fransk og hun presterte å spørre følgende:

"Hvor mange verb finnes det på fransk?"

Fransklæreren prøvde så godt hun kunne å ikke le.. Så det ble en litt rar stemning og dette klarte jenta å skjønne. Så hun tenkte hun skulle redde seg inn igjen ved følgende sitat: "Eh... jah er det over 100 liksom?"

Folk lo ganske høyt. Innser at det var litt off topic, da hun ikke sa det direkte til meg, men men.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Vi har akkurat filmen om Gandhi, og så sier ei i klassen min: "Jeg har ikke fått med meg at Gandhi var hindu..."

7678933[/snapback]

hahahahahhahaha :dribble:

Lenke til kommentar

Vi hadde en quiz om et eller annet kirkesamfunn i dag (husker ikke helt hvilket av dem akurat nå) som var laget av noen jenter i klassen.

Et av spørsmålene var hvilket land dette kirkesamfunnet sprer seg raskest i. Ingen kunne da huske at de nevnte noen land, så vi på gruppa gjetta bare.

Vi fikk vite at svaret var Sør-østAsia. Mere fikk jeg ikke med meg fordi hele klassen flirte seg i hjel :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Vi har akkurat sett filmen om Gandhi, og så sier ei i klassen min: "Jeg har ikke fått med meg at Gandhi var hindu..."

7678933[/snapback]

Har også sett den filmen. Verste mølja jeg har sett. Kjedelig er den også. Men for all del, lærerik.

Lenke til kommentar
Vi har akkurat sett filmen om Gandhi, og så sier ei i klassen min: "Jeg har ikke fått med meg at Gandhi var hindu..."

7678933[/snapback]

Har også sett den filmen. Verste mølja jeg har sett. Kjedelig er den også. Men for all del, lærerik.

7681806[/snapback]

Hvor bliver dummeste en forumbruker har sagt-tråden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...