Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var på ferie nordpå for to år siden. Da var det ei som lurte på hvor jeg kom fra. Så svarte jeg "Hamar.." - Hun presterer å spørre "hvor er det?" - Jeg svarer "Ved Mjøsa?!?" - Hun sier "Mjøsa? Det hørtes ut som en bondegård.."

Hun var dønn seriøs. Tror aldri jeg har hatt så vondt i magen..

7665967[/snapback]

Det minner meg om ei jente jeg var ute med i fjor sommer. Hun lurte på hva jeg skulle i sommerferien, og jeg svarte at jeg skulle til et sted som ligger midt i Finnmark. Reaksjonen var at slik "... eh, mmmm ... *lang pause*, FINNMARK?!? Hvor er det, a?". Jeg så rart på henne, men svarte "Eh, øverst i landet", og da svarte hun "... åjaaa, der samene bor ... eller?"

Jada, dønn seriøs denne jenta også. Hun er en av de dummeste menneskene jeg har vært borti.

Lenke til kommentar

vi har ei jente i klassen hu er ganske blond :p

uansett en spurte om hu kom til å ha bennern en gang?

hu svarte: hva er det?

han sa: det er å være full.

hu sa: ja da kommer jeg sikkert til å ha bennern etterhvert.

også spurte vi hu om kjæresten hadde hatt bennern?

hu sa: nei aldri! og ble sur :confused:

dette var i 9 nå går vi i 10! hu tror fortsatt at hu kommer til å få bennern snart :confused:

hehe hvor dum går det ann å bli? :p

vi spurte hu om noe annet på barneskolen da gikk hu til faren å spurte hva det var :p

Endret av jorgenre
Lenke til kommentar

"Du er for snill"

Jaha? kanskje jeg skal begynne å slå deg å kalle deg hore da? Her forsøker man å være gentleman med hjemmelaga 3 retter, varmt bad, levende lys og masasje og så får man den servert? (I samtalen hvor hun i prinsipp også sier at hun ikke lengre er innteresert i meg).

Sææært menneske. Sluttet rimelig fort å varte opp henne ja...(humm... varte, værte, verte... for svarte, noen ganger skulle jeg ønske jeg leste flere bøker på norsk!)

Lenke til kommentar

...nei, det var faktisk ikke det hun mente (snakka om det et par ganger etter det) og det var ikke som om dette var første daten da. Hun mente vel heller at hun syntes jeg var "soft". Var vel bare jeg som fatalt feil-tolka dama. Med bakgrunn i hva hun sier politisk, organisasjoner hu er med i, kvinnerett og det ene og det andre, så syntes jeg det var naturlig å ikke være "Mr. Tough Guy", men så feil kan man ta.

Ikke lett å forstå av og til, noen sier man skal være snill og grei og høfflig, andre liker visst om man er en "bad boy". Syntes uansett at det var en ganske tåpelig ting å si jeg da. :)

Lenke til kommentar

Noen spurte M**vi om dette på bussen for en stund siden, etter at hun hadde kommet med et dumt svar på et anna spørsmål...

"Lenge siden du røyket hasj eller?". Åsså tenkte hun litt, så svarte hun høyt " ahhh, sånn 3 uker siden" :blink:

:dontgetit: er det mulig?

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Ikke lett å forstå av og til, noen sier man skal være snill og grei og høfflig, andre liker visst om man er en "bad boy". Syntes uansett at det var en ganske tåpelig ting å si jeg da. :)

7671726[/snapback]

Det er mellomtingen du skal være.. Spennende og vanskelig å temme, uten å være en drittsekk.
Lenke til kommentar

Ei jente prøvde å få meg til å spleise henne og en i klassen min.

Hun ble pent avvist, og da hun fikk vite det sa hun til meg: "Jaja, han hadde stygge klær da."

Lissom.. Haha, hvor kommer det fra? x)

Edit: Leif

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

samtale i klassen

han var en kujon

-hva? Ku-Jon?

ja,hun var blond, og ja hu får 5 i de fleste faga(hvordan er det mulig?)

Lenke til kommentar

en jente satt å skrøt av huse sitt, og jeg fant ut at jeg hadde jo bodd der, (trodde jeg da) så skulle finne det ut.

Jeg: det er stort og har 2 etasjer?

Ho: ja, kalt nede!

Jeg: hmm, kossen er formen da?

ho: Jeg har det supert jeg, du?

Jeg: tenkte på formen på huset, er dt V-formet?

ho: ja, ee. (tenke) ja!

må slikt være mulig? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...