Veronica Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 "Hva er holocaust egentlig?!" 7634992[/snapback] Ja, hva er holocaust? 7635062[/snapback] I'm crying inside. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Når jeg leser dette får jeg ganske lyst til å lage en tråd; Hva er det dummeste du noen gang har sagt til ei jente. Mye bedre en å lage en hel tråd bare for å prøve å få jenter til å virke dummere en gutter. Patetisk er min mening. Men det er nå meg da.. 7642866[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=466912&hl Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det var faktisk en jente som opprettet denne tråden, og tråden som Redline refererer til ble laget lenge før denne. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 En jente som sa dette på ungdomskolen. "Hvorfor har vi bondegårder? Maten kommer jo fra fabrikkene uansett." Hun var HELT seriøs og mente det hun sa. "Hvorfor kan vi ikke bare ta å ta alle innvandrerene å lage et nytt land til dem?" 7641653[/snapback] Noen ideèr til navn på det landet? 7641708[/snapback] Israel? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 En jente som sa dette på ungdomskolen."Hvorfor har vi bondegårder? Maten kommer jo fra fabrikkene uansett." Hun var HELT seriøs og mente det hun sa. "Hvorfor kan vi ikke bare ta å ta alle innvandrerene å lage et nytt land til dem?" 7641653[/snapback] Noen ideèr til navn på det landet? 7641708[/snapback] Israel? 7643117[/snapback] Norge! Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 "Hvorfor kan vi ikke bare ta å ta alle innvandrerene å lage et nytt land til dem?" 7641653[/snapback] Noen ideèr til navn på det landet? 7641708[/snapback] Israel? 7643117[/snapback] Norge! 7643156[/snapback] Nord-Norge! 7643668[/snapback] Oslo Det er vel snart flere utlendinger enn nordmenn der... skremmende Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Læreren: Noen som kan forklare meg hva en næringskjede er? Dum jente: Ja, det er sånn som Ica og Rimi og sånn! Hun var helt seriøs Endret 4. januar 2007 av Mafiabåss Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Denna er fin.. Var ikke til meg da, og veit ikke om Lærerinna mi kan karakteriseres som jente. ANYWHO! Kammerat sitter å snuser i timen. Lærerinna vår : DU!! TA UT DEN SNUSEN A VÆR SÅ SNILL! DU SER HELT DEFORMERT UT I TRYNET MED DEN DER!! Var egentlig ikke så dumt sår jeg tenker meg om, bare jævli morro! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Haha, rå lærer. Snusere ser faktisk rimelig deformerte. Jeg tror jeg må begynne å bruke den formuleringen. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) DETTE! :!: :!: http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ Endret 7. januar 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 DETTE! :!: :!: http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ 7662585[/snapback] O M G, Så jæævelig blond kjærring har jeg aldri sett før Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Haha, håper ikke hu får lov å gå rundt uten tilsyn? På den annen side kommer hun vel ikke ut utgangsdøra om den er låst heller. Også så frekk og nedlatende mot han stakkaren til så overstadig hjerneblåst selv å være! I BLAME THE INTERNETS! Hurpe! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tja det dummeste en jente sa til meg... "Even we are together, is it ok i date this other guy?" Frankie Lenke til kommentar
Namek Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 DETTE! :!: :!: http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ 7662585[/snapback] Ble jo nesten irritert på hun:P Det er en boks, ikke en PC! Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ble jo nesten irritert på hun:P Det er en boks, ikke en PC! 7663624[/snapback] Nesten? Orka ikke se mer jeg.. Det er den type mennesker jeg ber høylytt om å holde kjeft og sette seg ned.. Og det er ikke ofte jeg sier. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 DETTE! :!: :!: http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ 7662585[/snapback] Lurer på hvordan hun fungerer i ''det vanlige liv'' Hvis hun skal kjøre en bil f.eks. hvordan kan hun forstå clutch, brems, gass, gir. Når hun ikke skjønner ''inni'' Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) hu ekke dum, hu hakke no problemer med å skifte en prosessor i hele tatt. hun vill ikke, for da ser hun nerdete ut på tv og det kan vi ikke ha noe av. slapp av, hun kommer seg ingen vei i livet, hun ender opp med å gifte seg med en rik fyr som hun egentlig ikke har lyst til å gifte seg med. ps: kanskje hun er litt dum da Endret 7. januar 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Lurer på hvordan hun fungerer i ''det vanlige liv'' Hvis hun skal kjøre en bil f.eks. hvordan kan hun forstå clutch, brems, gass, gir. Når hun ikke skjønner ''inni'' 7663683[/snapback] "Hva? Er girspaken "inni" bilen?!?. Hva mener du med "inni" lissom? Du kan ikke snakke sånn nerde-språk dah!" :!: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Lurer på hvordan hun fungerer i ''det vanlige liv'' Hvis hun skal kjøre en bil f.eks. hvordan kan hun forstå clutch, brems, gass, gir. Når hun ikke skjønner ''inni'' 7663683[/snapback] "Hva? Er girspaken "inni" bilen?!?. Hva mener du med "inni" lissom? Du kan ikke snakke sånn nerde-språk dah!" :!: 7665738[/snapback] Enten er den bak eller foran! Herrgud azz! Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Var på ferie nordpå for to år siden. Da var det ei som lurte på hvor jeg kom fra. Så svarte jeg "Hamar.." - Hun presterer å spørre "hvor er det?" - Jeg svarer "Ved Mjøsa?!?" - Hun sier "Mjøsa? Det hørtes ut som en bondegård.." Hun var dønn seriøs. Tror aldri jeg har hatt så vondt i magen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå