DJ_Dark Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (23år, 52kg) 7637693[/snapback] !!! Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hadde om første verdenskrig, om hvordan de angrep i store floker og de som løp først som regel ble meiet ned av maskingevær-ild. Da spurte en jente i klassen meg: "Hvorfor løper ikke alle bakerst?" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har også fårt spm hvorfor jeg er så tynn, de blir nokså lang imaska når jeg sier jeg har spiseforstyrrelser (23år, 52kg) 7637693[/snapback] Er du på bedringens vei? Dennis2k4: Å surfe med IE er ikke "deilig". Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) (23år, 52kg) 7637693[/snapback] ! 7637822[/snapback] Som sagt, jeg spiser nesten ikke, har spiseforstyrelser! Til deg oppafor mej: har alltid vært tynn og alltid spist lite! Veide 49kg før jul, så jeg er vel på vei oppover! Har heller aldri likt mat, men dette blir vel litt mye OT nå ? Endret 3. januar 2007 av Datacalibel Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Som sagt, jeg spiser nesten ikke, har spiseforstyrelser! 7637978[/snapback] Haaper du faar fiksa det snart, det er meget usunt aa leve slik :[ Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Som sagt, jeg spiser nesten ikke, har spiseforstyrelser! 7637978[/snapback] Haaper du faar fiksa det snart, det er meget usunt aa leve slik :[ 7637992[/snapback] Hvordan det? fungerer helt fint i dagliv livet! Har en veldig bra jobb, og ser ingen problemer med at jeg er tynn! Men skjønner hva du mener! Har ikke alvorlige spiseforstyrellser, bare det at jeg aldri blir sulten, men mett med en gang jeg spiser noe! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Stapp i deg å strekk på magesekken. Da blir du ikke fortere mett skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvordan det? fungerer helt fint i dagliv livet! Har en veldig bra jobb, og ser ingen problemer med at jeg er tynn! 7638012[/snapback] Jeg ser ingen problemer om du er slank, men jeg ser problemer om du er tynn. Haaper du ser forskjellen Legen kan sikkert orientere deg mer om hvorfor kroppen din burde hatt litt mer polstring rundt organene, det behoever vi ikke ta i denne traaden. Jeg forstaar godt at du blir litt lei etter hvert, men jeg forstaar ogsaa at du faar en del rare reaksjoner naar du er saa aerlig Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Stapp i deg å strekk på magesekken. Da blir du ikke fortere mett skal jeg si deg. 7638030[/snapback] Men jeg liker ikke mat jeghater mat, hehe! Får prøve å legge på meg, men er ikke så lett! Jeg hater leger, aldri likt dem, er redd for dem Haha! Liker dem bare ikke, de er så utrolig frekke! Burde vise mer empati mot pasientene! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg føler at vi bør la denne diskusjonen ligge unna denne tråden, og heller diskutere det i en annen del av forumet, men jeg kan oppmuntre deg med 2 enkle fakta: 1.Det finnes mye god mat. 2.Det finnes mange gode og sympatiske leger. Både mat og leger må man lete litt før man finner noe man liker. Med mat så må man gjerne også bruke litt tid til å venne seg til smaker før man liker dem. Om du ikke liker leger så kan f.eks. hypnose være vel verdt det også, hvertfall gi det et forsøk. Jeg får ikke sove lett i natt når jeg tenker på at du "sulter" deg, det er så bortkastet å ikke ha et normalt, sunt kosthold. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg føler at vi bør la denne diskusjonen ligge unna denne tråden, og heller diskutere det i en annen del av forumet, men jeg kan oppmuntre deg med 2 enkle fakta: 1.Det finnes mye god mat. 2.Det finnes mange gode og sympatiske leger. Både mat og leger må man lete litt før man finner noe man liker. Med mat så må man gjerne også bruke litt tid til å venne seg til smaker før man liker dem. Om du ikke liker leger så kan f.eks. hypnose være vel verdt det også, hvertfall gi det et forsøk. Jeg får ikke sove lett i natt når jeg tenker på at du "sulter" deg, det er så bortkastet å ikke ha et normalt, sunt kosthold. 7638168[/snapback] Blir veldig rørt når du viser slik empati, men jeg lider ikke! Jeg sulter ikke Er bare tynn! Jeg liker noe mat, men det tar veldig lang å lage, hehe! Jeg syns du ikke skal tenke noe mer på dette, og prøve å sove godt inatt! Jeg har det bedre nå, enn hvis jeg skal sitte å stappe imeg mat uten at jeg vil! Jeg har det serriøst helt fint med det med mat spising osv! Men thnx anyway, er rørt her altså Men sant, nok OT nå! Om det er slik at dere vil diskutere det med meg, så har vi pm, men jeg har det faktisk helt fint Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Prøv å spis usunn mat mens du holder på. Så legger du på deg så mye som mulig når du faktisk har sjansen til å spise. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Prøv å spis usunn mat mens du holder på. Så legger du på deg så mye som mulig når du faktisk har sjansen til å spise. 7641575[/snapback] Spiser BigOne nå Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Nokk OT nå "Hvorfor kan vi ikke bare ta å ta alle innvandrerene å lage et nytt land til dem?" Endret 4. januar 2007 av Mafiabåss Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nokk OT nå "Hvorfor kan vi ikke bare ta å ta alle innvandrerene å lage et nytt land til dem?" 7641653[/snapback] Haha, genious! Det hadde vert deilig å fått ut en god del av dem! Noen ideèr til navn på det landet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nokk OT nå "Hvorfor kan vi ikke bare ta å ta alle innvandrerene å lage et nytt land til dem?" 7641653[/snapback] Jeg stusset litt på den, trodde det sto "Dummeste ting FN har gjort". Shrug. 1 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nokk OT nå "Hvorfor kan vi ikke bare ta å ta alle innvandrerene å lage et nytt land til dem?" 7641653[/snapback] Haha, genious! Det hadde vert deilig å fått ut en god del av dem! Noen ideèr til navn på det landet? 7641708[/snapback] Nok rasisme for idag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Innvandere kan være hvite, asiatiske og mørkhudet, hvor kommer rasismen inn? 1 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Innvandrere i hans øyne er neppe "hvite nordmenn", slik han bruker ordet i "Neger-ordet-tråden". Kan også være innvandrer hat whatever. Nok OT. Endret 4. januar 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Når jeg leser dette får jeg ganske lyst til å lage en tråd; Hva er det dummeste du noen gang har sagt til ei jente. Mye bedre en å lage en hel tråd bare for å prøve å få jenter til å virke dummere en gutter. Patetisk er min mening. Men det er nå meg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå