Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det rareste jeg har hørt var vel en jente på jobb som sa

"Jeg tror alle her på avdelingen må være homo, for det er ingen som har prøvd å sjekke meg opp enda"

7514862[/snapback]

Gah, hun fortjener en bitchslap. Med mindre hun da faktisk er så pen at ingen av dere har turt å prøve dere, da er det dere som trenger bitchslapen.

Lenke til kommentar
Det rareste jeg har hørt var vel en jente på jobb som sa

"Jeg tror alle her på avdelingen må være homo, for det er ingen som har prøvd å sjekke meg opp enda"

7514862[/snapback]

Gah, hun fortjener en bitchslap. Med mindre hun da faktisk er så pen at ingen av dere har turt å prøve dere, da er det dere som trenger bitchslapen.

7514954[/snapback]

synes hun fortjener en bitchslap uansett. Ganske teit ting å si uansett hvor fin du er

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

en vits jeg hørte av min ei vennine, på englesk:P

*what do u want to drink?

-i want voldka and soda, i dont drink boobs(hun skulle si booze)

Lenke til kommentar
Dummeste ei jente har sagt til meg er: "Kan du ta vare på hamsteret?"

La meg forklare. Vi hadde et dverghamster som het Pogo sammen, ja HAHA ja, og den var hun veldig glad i. Så etter 2år satt jeg å ble dumpa i sofaen her ... så mye dritt vi snakket om, og ikke en tåre fra hennes sie. Så sier hun det jeg skrev over her, og jeg sier: "øh nei - det hælvettes hamsteret skal ut herfra i det samme du smeller igjen døra". DAAAA først kommer tårene, for et forpult lite dverghamster sin skyld. Men våre 2år sammen var ikke verdt litt fuktig øyekrok engang.

Så da fikk iallefall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt,  i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene.

Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med:

"Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!!  :w00t:

6458527[/snapback]

HAHAHAH! Går det ann?! Ler så jeg griner! Hoho, nydelig innlegg :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Dummeste ei jente har sagt til meg er: "Kan du ta vare på hamsteret?"

La meg forklare. Vi hadde et dverghamster som het Pogo sammen, ja HAHA ja, og den var hun veldig glad i. Så etter 2år satt jeg å ble dumpa i sofaen her ... så mye dritt vi snakket om, og ikke en tåre fra hennes sie. Så sier hun det jeg skrev over her, og jeg sier: "øh nei - det hælvettes hamsteret skal ut herfra i det samme du smeller igjen døra". DAAAA først kommer tårene, for et forpult lite dverghamster sin skyld. Men våre 2år sammen var ikke verdt litt fuktig øyekrok engang.

Så da fikk iallefall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt,  i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene.

Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med:

"Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!!  :w00t:

6458527[/snapback]

HAHAHAH! Går det ann?! Ler så jeg griner! Hoho, nydelig innlegg :love:

7534554[/snapback]

Skymarshall er nominert til årets humorist, og der passer han utmerket :D

Lenke til kommentar

Jeg har et par fraser jeg har dratt på ei veninne for å teste hårfargen hennes og se om den funker. Alle tre gangene fikk jeg svar som kvalifiserte til evig mobbing :)

Jeg: "Du, kunne du hjulpet Lars å stemme et keyboard?"

Henne: "Hæ, men hvorfor spør han meg om det?"

Jeg: "Har du hørt at det er 8 måneders ventetid på abort i Sverige"

Henne: "Hæ, det var jo dumt....."

Det luktet vondt utenfor skolen en dag, og jeg kommer på en fin en idet vi går forbi kunsgressbanen.

Jeg: "Aha, nå vet jeg hvorfor det lukter så vondt. De har gjøslet kunstgresset"

Henne: "Ah, selvfølgelig...." - som om det var den største selvfølgelighet i verden...

Henne: "Når har du bursdag da?"

Jeg: "30 februar"

Henne: "Ok, da skal jeg skrive det ned i skoledagboka mi".

Vi får bare ønske henne lykke til her i livet, og slutte å fortelle henne tørre vitser... det virker ikke som hun skjønner dem.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...