Billy Bob Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det rareste jeg har hørt var vel en jente på jobb som sa "Jeg tror alle her på avdelingen må være homo, for det er ingen som har prøvd å sjekke meg opp enda" 7514862[/snapback] Elsker slike jenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 folk med briller er jo sinnsvake! hu mente å si synsvake:P Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det rareste jeg har hørt var vel en jente på jobb som sa "Jeg tror alle her på avdelingen må være homo, for det er ingen som har prøvd å sjekke meg opp enda" 7514862[/snapback] Gah, hun fortjener en bitchslap. Med mindre hun da faktisk er så pen at ingen av dere har turt å prøve dere, da er det dere som trenger bitchslapen. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det rareste jeg har hørt var vel en jente på jobb som sa "Jeg tror alle her på avdelingen må være homo, for det er ingen som har prøvd å sjekke meg opp enda" 7514862[/snapback] Gah, hun fortjener en bitchslap. Med mindre hun da faktisk er så pen at ingen av dere har turt å prøve dere, da er det dere som trenger bitchslapen. 7514954[/snapback] synes hun fortjener en bitchslap uansett. Ganske teit ting å si uansett hvor fin du er Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Dama mi er sykt redd for edderkopper, og skulle fortelle meg at hun fikk moren sin til å komme og drepe den. Beklageligvis blandet hun litt og skrev: "Jeg drepte mamma for å komme hit og vekke den." Fy. Faen. Som jeg lo. Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Dummeste en jente har sagt til meg: "Vil du ha bank eller?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 en vits jeg hørte av min ei vennine, på englesk:P *what do u want to drink? -i want voldka and soda, i dont drink boobs(hun skulle si booze) Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dama mi er sykt redd for edderkopper, og skulle fortelle meg at hun fikk moren sin til å komme og drepe den. Beklageligvis blandet hun litt og skrev: "Jeg drepte mamma for å komme hit og vekke den." Fy. Faen. Som jeg lo. 7519435[/snapback] Hahaha. : D Priceless! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hun sa det ikke til meg, men det var en jente i klassen som spurte om det kunne snø i Sverige. Lenke til kommentar
Kulan_Snær Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 "Dere er så heldige som kan stå å tisse!" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det sier min mor til meg hele tida. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Skremmende. Syns synd på deg, uff. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 "Hvorfor virker ikke pc-en? Jeg hører lyder, men skjermen er svart." *peke på på-knappen* "Derfor." Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Dummeste ei jente har sagt til meg er: "Kan du ta vare på hamsteret?" La meg forklare. Vi hadde et dverghamster som het Pogo sammen, ja HAHA ja, og den var hun veldig glad i. Så etter 2år satt jeg å ble dumpa i sofaen her ... så mye dritt vi snakket om, og ikke en tåre fra hennes sie. Så sier hun det jeg skrev over her, og jeg sier: "øh nei - det hælvettes hamsteret skal ut herfra i det samme du smeller igjen døra". DAAAA først kommer tårene, for et forpult lite dverghamster sin skyld. Men våre 2år sammen var ikke verdt litt fuktig øyekrok engang. Så da fikk iallefall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt, i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene. Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med: "Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!! 6458527[/snapback] HAHAHAH! Går det ann?! Ler så jeg griner! Hoho, nydelig innlegg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Så ondt, men fy faen så utrolig genialt gjort, og det faktum at du gjorde det... PRICELESS! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Herregud, at du faktisk gjorde det! Det er avskyelig! Det er skikkelig slemt! Det mangler respekt for både henne og hamsteren! Jeg elsker det! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Dummeste ei jente har sagt til meg er: "Kan du ta vare på hamsteret?" La meg forklare. Vi hadde et dverghamster som het Pogo sammen, ja HAHA ja, og den var hun veldig glad i. Så etter 2år satt jeg å ble dumpa i sofaen her ... så mye dritt vi snakket om, og ikke en tåre fra hennes sie. Så sier hun det jeg skrev over her, og jeg sier: "øh nei - det hælvettes hamsteret skal ut herfra i det samme du smeller igjen døra". DAAAA først kommer tårene, for et forpult lite dverghamster sin skyld. Men våre 2år sammen var ikke verdt litt fuktig øyekrok engang. Så da fikk iallefall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt, i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene. Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med: "Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!! 6458527[/snapback] HAHAHAH! Går det ann?! Ler så jeg griner! Hoho, nydelig innlegg 7534554[/snapback] Skymarshall er nominert til årets humorist, og der passer han utmerket Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Årets svin hadde passet bedre Men nå er det snart 6 150siders-sider som har SkyMarshall nevnt, kan vi glemme den episoden nå og få ferske gullkorn inn i tråden? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg har et par fraser jeg har dratt på ei veninne for å teste hårfargen hennes og se om den funker. Alle tre gangene fikk jeg svar som kvalifiserte til evig mobbing Jeg: "Du, kunne du hjulpet Lars å stemme et keyboard?" Henne: "Hæ, men hvorfor spør han meg om det?" Jeg: "Har du hørt at det er 8 måneders ventetid på abort i Sverige" Henne: "Hæ, det var jo dumt....." Det luktet vondt utenfor skolen en dag, og jeg kommer på en fin en idet vi går forbi kunsgressbanen. Jeg: "Aha, nå vet jeg hvorfor det lukter så vondt. De har gjøslet kunstgresset" Henne: "Ah, selvfølgelig...." - som om det var den største selvfølgelighet i verden... Henne: "Når har du bursdag da?" Jeg: "30 februar" Henne: "Ok, da skal jeg skrive det ned i skoledagboka mi". Vi får bare ønske henne lykke til her i livet, og slutte å fortelle henne tørre vitser... det virker ikke som hun skjønner dem. Endret 19. desember 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hahahaha! Akkurat den med dataen går jeg som oftest på i et par sekunder før jeg skjønner det! Men de andre er jo bare imponerende at hun ikke tar! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå