ZenCo Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Lager bare en ny post jeg! :!: Dialogen foregikk på skolen i går: (Hun var litt irritert på meg) Hun: Jeg klyper deg i ballene Jeg: Da tar jeg deg på puppene Hun: Pervo! I det sekundet begynte jeg å le, og sa dette: Jeg: Er jeg pervers? Hva med deg da? Hun: øøøøh... men... altså... Erta henne resten av den dagen, eller skal vi si, blir vel resten av året Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 haha, to blondiner krangla i dag i matte timen i dag. lærer: et regnestykke som blir 8, det burde alle klare blondine 1: så lett det er jo 4+3 blondine 2: å idiot det er jo 3+4 idiot blondiner ass :!: :!: :!: 7510793[/snapback] Haha Jeg hadde flirt så mye at jeg hadde falt av stolen, hvis jeg hadde hørt det der! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 "stian du e så negativ!" var det ei som sa til meg. jeg er sikker på at jeg har hørt rarere ting, men dette er noe som har brent seg fast. btw det var i 7. eller noe. 7464154[/snapback] "Du er så negativ" / "Du er så kynisk" har jeg fått høre mange ganger. Særlig etter diskusjoner av forskjellig slag. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det her er det en gutt som sa da, men tar det her likevel. På den tida var han ikke blond heller, men hadde lilla hår Vi hadde spellt i noen timer, var en av dem første gangene han hadde spelle online. Så sitter vi på msn etterpå og snakker med folk, så spør han "Ken? Hvordan skrivas CS" Var nesten litt morsomt Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 "Du er jo litt søt, da" Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 "Ken? Hvordan skrivas CS" 7511047[/snapback] Se-ess?? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det dummeste en jente har sagt til meg må være: "Herregud, hvorfor sa du det? bare sa du det fordi du sa det liksom eller sa du det fordi du liksom sa det lissom??" var ei i klassa mi av svensk opprinnelse (seff.) og jeg skal ikke si hvem det er men Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er steffy! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 HAHA STEFFY ER DA IKKE JENTE! :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 HAHA STEFFY ER DA IKKE JENTE! :!: 7511235[/snapback] Er du sikker? Sier dumme ting: Check. Spinkel kroppsbygning: Check. Premenstruell: Check. Kosete: Check. Bruker sminke: Check. Har vagina: Har lovet at jeg skal få sjekke på lørdag 1 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hun sa hun skulle sende meg en sms eller ringe en gang. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hun sa hun skulle sende meg en sms eller ringe en gang. 7512033[/snapback] Åh herre, de har man da hørt mange av Jo fullere man er, jo mindre er sjansene for at det skjer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Siste gang jeg sjekker opp noen på forumet, det er sikkert. Jeg er ikke premenstruell, btw, jeg har bare litt såre brystvorter. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Var en gang en jente som sa jeg var pen, sjarmerende, intelligent, moden, genial og at jeg har bra humor. Makan til sprøyt har jeg aldri hørt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Synes fremdeles det dummeste en jente har sagt til meg er: "Kan vi ikke heller bare være venner?" MAKAN TIL SPRØYT! Edit: Og jeg er sikker på at alle som har fått servert den er enig Endret 16. desember 2006 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Har opplevd det noen ganger at kvinnfolk spør "om man skal være sammen" ..Altså etter at vi har hatt sex...Da sier jeg som regel bare...eh er ikke ute etter noe forhold nå... Har man kommet over tenåringstadiet som jeg har gjort for mange år siden så spør ikke kvinner på rundt om samme alder om sånt..Det skjer liksom bare det.. Endret 16. desember 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 L4r5: Det er da du bare sier "Nei." i en litt bestemt tone, og river av henne klærne igjen Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 1. "Finnes det haier på Femunden?" 2. Samtale mellom venninna mi og en gutt (som prøvde å gjøre narr av hennes dumhet) Gutten: Når elefanter føder, føder de gjennom et hull i magen. Henne: Er det sant? Gutten: Ja, google det. Henne: Bruker de briller og? For jeg vet at googles betyr briller, det lærte vi i engelsken idag. -Bestevenninna mi er god hun<3 Et par gullkorn fra to andre jenter: "Atte bor alle i sånne stråhus på Filipinnene?" "Når man er i puberteten slutter hjertet å slå. Og når du er fullt utviklet, begynner det igjen" Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 2. Samtale mellom venninna mi og en gutt (som prøvde å gjøre narr av hennes dumhet)Gutten: Når elefanter føder, føder de gjennom et hull i magen. Henne: Er det sant? Gutten: Ja, google det. Henne: Bruker de briller og? For jeg vet at googles betyr briller, det lærte vi i engelsken idag. 7514804[/snapback] Det hørtes faktisk ut som jenta eide gutten i denne samtalen. I og med at ironi er en fin bil. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ansvarlig for OD-dagen på Askøy VGS for et par år siden: Elev: Hva handler OD om i år? Jente: Det er vel om krig, fred og sånn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det rareste jeg har hørt var vel en jente på jobb som sa "Jeg tror alle her på avdelingen må være homo, for det er ingen som har prøvd å sjekke meg opp enda" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå