hemi-cuda Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 noen jenter plystret så jeg snudde meg så sa den ene: oi innbilsk du eller? så gikk de, da ropte jeg: hey. da snudde de seg å hva annet var det da å si enn: oi innbilske de hell? haha, da ble de eiid :!: :!: :!: :!: 7458398[/snapback] Haha! Eid! Hva gjorde jentene etter det? 7458483[/snapback] de bare gikk forbi å sa: hmf å var jævelig overlegne :!: Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Haha, ifølge to jenter i klassen er jeg Satan. Hører jeg på metal, er jeg satanist 7304368[/snapback] På barneskolen var jeg skikkelig satanist fordi jeg hørte på Kiss. Tenk på det du. De skulle bare visst nå (dog jeg ikke er satanist. : P). Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hun ene fjollejenta i matteklassen min:-Er det ikke 70 kort i en kortstok? Dette er faen i meg allmen kunnskap. Hun sier vanligvis noe dumt i hver eneste time, men husker ingen flere i farten. 7458179[/snapback] Jeg burde egentlig dratt med ett videokamera i klasserommet og filmet en hel skoledag, så skal du bli grundig sjokkert over det dumme kvinnemennesket. Det er faktisk skremmende. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Værste jeg vet er når noen jenter bare MÅ spørre om ting som nettopp er sagt, eller er helt åpenlyst. Her er en situasjon som skjedde seinest i dag.. Lærer : Dette er arket dere vil få spørsmål til prøven Jente : Er det dette arket vi skal lese til prøven? Lærer : Ja det vil bare være spørsmål fra arket Jente : Er det bare spørsmål fra dette arket her? Lærer : Prøven skal være neste fredag Jente: Når er prøven..? Det var vel ca her jeg håpte noen bare ville avlive meg Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ei jente i klassen min sa: "Norge ligger jo ikke i Europa da!" HUn begunnet denne uttalelsen med at Norge ikke er med i EU og dermed ikke kan "være med" i Europa. :!: Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Strang3r og jeg har æren av å gå på skolen med de 2 DUMMESTE og mest fjollete jentene dere kan tenke dere. Dere hadde serriøst blitt sjokert . IQ'en deres er under 80 kan jeg se for meg . Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fortell. Vær så snill. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fortell. Vær så snill. 7459110[/snapback] +1! Please! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 "Det er trakassering når guttene i klassa ser på rumpene våres!" Dette kom altså fra jenta som brukte GK på å klå meg på ræva og skrittet. Veldig sterkt mot min vilje. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hun: Vil du være sammen med meg? Jeg: Seriøst? Hun: Ja. Jeg: Du tuller Hun: Nei, vil du være sammen med meg? Jeg: Ja Hun: Jeg bare tuller I got pwnd :!: Mange år siden nå da, men svei litt den gang. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 "Pogo dør med oss!" 6458527[/snapback] Håhåhå, dramaqueen SkyMarshall! - "Ohh, Marius, pikken din eeer så svær, sikkert den største i verden" Greit nok den er stor, men størst i verden, det kan ikke være så sannsynlig vell? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 På ungdomsskolen, vi hadde hatt om filmredigering i kunst og håndverk og hadde laget filmer selv osv. Læreren forteller generelt om produksjon av filmer: Jenta: Men, hvis man klipper i filmen, blir det ikke svart etterpå da? Det ble en lang pause, før læreren endelig skjønte spørsmålet og kunne forklare Hun trodde sikkert at de lagde hele spillefilmer med bare ett opptak på hver scene og alt i rekkefølgen det ble spilt av... (og gjett hårfargen ) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hun: Vil du være sammen med meg?Jeg: Seriøst? Hun: Ja. Jeg: Du tuller Hun: Nei, vil du være sammen med meg? Jeg: Ja Hun: Jeg bare tuller I got pwnd :!: Mange år siden nå da, men svei litt den gang. 7460261[/snapback] Det der høres jo ut som meg...mulig jeg har blitt jente også nå. Forresten; jeg ville aldri funnet på å slå en jente, det gjør man bare ikke...jeg spytter på de! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg og to andre lata som vi ei i klassen ikke fantes. Type gå forbi uten og ense a, ikke høre a, ikke se a, dulte borti henne når man gikk forbi osv. Fikk denne komentaren etter mye frustrasjon 2 timer seinere: Det er ikke snille når dere er slemme! og det er ikke greit! ^^ Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det MÅ ha vært når jeg sendte en vits via TLF.. Så sendte hun faren sin på meg lol. (7 klasse) Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hun: Vil du være sammen med meg?Jeg: Seriøst? Hun: Ja. Jeg: Du tuller Hun: Nei, vil du være sammen med meg? Jeg: Ja Hun: Jeg bare tuller I got pwnd :!: Mange år siden nå da, men svei litt den gang. 7460261[/snapback] Det der høres jo ut som meg...mulig jeg har blitt jente også nå. Forresten; jeg ville aldri funnet på å slå en jente, det gjør man bare ikke...jeg spytter på de! 7460761[/snapback] haha Spytter xD Lenke til kommentar
Neon-light Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det rareste jeg har hørt må vel være: Jeg tro ikke det kommer til og funke mellom oss viss du skal være sjalu når jeg flørter med andre gutter... Vel... ikke akkuratt ordrett flørte men... Hun sa "Er med andre gutter" Men, når man ser henne med andre gutter så sitter hun helst på fanget deres eller rotter med dem på fylla =S Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 "stian du e så negativ!" var det ei som sa til meg. jeg er sikker på at jeg har hørt rarere ting, men dette er noe som har brent seg fast. btw det var i 7. eller noe. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 haha, to blondiner krangla i dag i matte timen i dag. lærer: et regnestykke som blir 8, det burde alle klare blondine 1: så lett det er jo 4+3 blondine 2: å idiot det er jo 3+4 idiot blondiner ass :!: :!: :!: Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 haha, to blondiner krangla i dag i matte timen i dag. lærer: et regnestykke som blir 8, det burde alle klare blondine 1: så lett det er jo 4+3 blondine 2: å idiot det er jo 3+4 idiot blondiner ass :!: :!: :!: 7510793[/snapback] Hahaaha! Den var bra! Kvinnfolk sier nå jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå