Ustedalen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 "Hey Jon, how old are you in Norway?" "Do you have electric power in Norway?" "Have you ever seen a car before you arrived to Amerika?" "Do you have polar bears in the streets in Norway?" De ligger vel saann nogen lunde paa toppen. En del amerikanere er dumme Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 "Hey Jon, how old are you in Norway?""Do you have electric power in Norway?" "Have you ever seen a car before you arrived to Amerika?" "Do you have polar bears in the streets in Norway?" De ligger vel saann nogen lunde paa toppen. En del amerikanere er dumme 6940858[/snapback] Ja, fy faen. Noen er så lite opplyst atte fy! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 "Hey Jon, how old are you in Norway?""Do you have electric power in Norway?" "Have you ever seen a car before you arrived to Amerika?" "Do you have polar bears in the streets in Norway?" De ligger vel saann nogen lunde paa toppen. En del amerikanere er dumme 6940858[/snapback] - In Norway I'am twice the age I'am in America. - Yes, we have electric power. We've got a little hamster running on a tredmill generating power for us. - Car? No, In Norway we ride polar bears. - Of course we have polar bear on every streetcorner. I've even got two as my favorite pets, next to my wearewolf and siberian tiger. LOL!!! Alt jeg tenker på de spørsmålene fra hun\de er DUMBASS!! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 "Hey Jon, how old are you in Norway?""Do you have electric power in Norway?" "Have you ever seen a car before you arrived to Amerika?" "Do you have polar bears in the streets in Norway?" De ligger vel saann nogen lunde paa toppen. En del amerikanere er dumme 6940858[/snapback] Vi møtte noen engelske damer i Thailand som lurte på hvordan vi kom oss til flyplassen, om vi pleide å gå selv eller kjøre hest til butikken, om vi måtte gå med gevær i tilfelle vi skulle bli overfalt av ville dyr, osv. England er da ikke sååå langt fra Norge, er det vel? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 1# "NEEI!??!?" da jeg konfronterte henne med at jeg visste hun hadde vært utro. 2# "Jeg er en drittsekk. Jeg har bare ikke de rette følelsene lengre", etter 3 uker. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vi har en kjemilærer (dame) som vel, ikke helt skjønner seg på å forklare hva ting er Forklaringen på atombinding var som følger: Det er to hytter på fjellet og for at begge hyttene skal ha nok snøskutere (8) så deler de på 1 eller flere. Og så var det dobbel bindinger: Hyttene deler på senger/dobbeltsenger. Og forklaring på sterke og svake syrer: Om du går ut på byen og bruker alle pengene du har på øl så er du en sterk syre, men om du heller vil spare litt penger til dagen etterpå så er du en svak syre. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vi har en kjemilærer (dame) som vel, ikke helt skjønner seg på å forklare hva ting er Forklaringen på atombinding var som følger: Det er to hytter på fjellet og for at begge hyttene skal ha nok snøskutere (8) så deler de på 1 eller flere. Og så var det dobbel bindinger: Hyttene deler på senger/dobbeltsenger. Og forklaring på sterke og svake syrer: Om du går ut på byen og bruker alle pengene du har på øl så er du en sterk syre, men om du heller vil spare litt penger til dagen etterpå så er du en svak syre. 7254933[/snapback] Meget god lærer. . . :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Hehe... Imponerende forklaringer der. Hadde faktisk en lærer i fjor som klarte å si "runke" midt inni en setning med et uhell. Kan ikke huske hva hun egentlig skulle si, men det ble i hvertfall ikke det. Husker bare alle i klasserommet så rundt på hverandre og lurte på om vi faktisk hadde hørt det vi hadde hørt. Viste ikke helt om jeg skulle le eller om jeg bare hørte kraftig feil. Pinlig situasjon... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Den klassiske slaegeren... jente: "Du er kjempegrei og kul og soet osv (sett inn div. superlativer her), og du kan faa hvem du vil her i verden!" meg: "Jeg vil ha deg!" jente: "Er du innbilsk eller?" evt. pekende paa en skjerm uten tastatur eller pc eller noe tilkoblet. "Jeg faar ikke dataen til aa fungere!" Lenke til kommentar
veos Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 "Jeg husker ingenting fra i går jeg.." Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Den klassiske slaegeren... jente: "Du er kjempegrei og kul og soet osv (sett inn div. superlativer her), og du kan faa hvem du vil her i verden!" meg: "Jeg vil ha deg!" jente: "Er du innbilsk eller?" 7255529[/snapback] Den har jeg hørt så alt for mange ganger. Særlig når jentene begynner å bli litt småfull, da begynner de med en gang å mase om hvor heldig jeg er som er så fin og kan få hvem som helst osv, men med en gang jeg vil ha de så gjelder ikke det mer. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ei jente i klassen min: "Jeg er jo bare ei jente!" "Nå har jeg ikke fler muskler igjen.." (sliten etter gymtime) "Dere gjør meg så opphisset" (til meg og noen venner etter vi ertet henne) "Lasse gjør meg alltid så våt" (vannkrig på klassetur) (ikke dumt sagt da, men morsomt likevel..) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 "Hey Jon, how old are you in Norway?""Do you have electric power in Norway?" "Have you ever seen a car before you arrived to Amerika?" "Do you have polar bears in the streets in Norway?" Høres ut som russisk kjerring som spør med tanke på den dårlige engelsken.. Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er skitten! Og det er DIN skyld! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er skitten! Og det er DIN skyld! 7257546[/snapback] Den var da ikke dum, jeg hadde blitt superblid Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 "Hey Jon, how old are you in Norway?""Do you have electric power in Norway?" "Have you ever seen a car before you arrived to Amerika?" "Do you have polar bears in the streets in Norway?" De ligger vel saann nogen lunde paa toppen. En del amerikanere er dumme 6940858[/snapback] Hvor mye vet du om Turkmenistan? Det er et land som har ca. det samme befolkningstallet som Norge. Vi nordmenn ser på oss selv som adskillig viktigere i global sammenheng enn vi egentlig er. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tror Norge har mer de skulle sagt i en global sammenheng enn Turkmenistan for å være helt ærlig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det absolut dummeste en jente har sagt til meg: "Kan vi ikke heller bare være venner?" 6840427[/snapback] jeg sa det til en jente en gang :!: kunne ikke dy meg, Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 "kan jeg få solbrillene dine når du dør" ranker høyt hos meg. Den første jeg husker i alle fall. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tror Norge har mer de skulle sagt i en global sammenheng enn Turkmenistan for å være helt ærlig.. 7259934[/snapback] Tror ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå