Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Ææhh, skjønner ikke hvorfor dere quoter det jeg sa, endrer på det og stter spørsmålstegn bak. Jeg skrev akkurat det jeg planla å skrive!

6928544[/snapback]

Dere?!

Poenget er vel heller det at det selvfølgelig er deg, ellers ville vel ikke personen gjort det slutt, eller hva nå enn vedkommende gjorde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm det jeg nå kommer til å skrive litt om er faktisk noe av det dommeste jeg har hørt fra ei jente.. men blir kanskje vanskeligt å forklare hvorfor. men skal prøve :)

For å forklare dette mest muligt nyaktig så jobber jeg på et lager altså en distibunal for en butikkjede (rema1000 lager) der vi springer mil etter mil hver dag og pakker varer. det er ikke for å syte at jeg sier dette men føler at det er kanskje noe av det tyngste jeg kunne ha jobbet med. iallefall når vi i tillegg skal måtte jobbe akkord :p men så til poenget.

Det var da ei jente jeg hadde likt i over et halvt år og liksom aldri kom noen vei med. og liksom møttes aldri og stuff. så jeg trødde til alt jeg kunne å skikkelig la på flørte sjarmen å fikk sjarmert henne til å få være den første som ble invitert inn i hennes hjem :p wiii tenkte eg. konne vel isje bli feil å få se koss hu bodde å sånt. (ikke noen grapsne tanker nå for det va isje sånn) hehe.

jenta hadde etter alt for mange friår endelig begynt på skole da. mekanisk faktisk. å i tillegg til at hun brukte fritiden sin til å jobbe på gård og sitte barnevakt hele dagene regnet jeg med at det var ei jente med litt tak i.

så satt vi hos henne da og såg film å spiste mat osv osv. tenkte dette blir bra :D

så var filmen slutt å vi begynte å snakka å diskutera ting. etter jobb pleier jeg som regel å være helt skutt og havner på benken og prøver å hvile ut til neste dag. å det var en ting som plaget henne og så kom kommentaren.

"Koffor ligge du å såve heila tiå? du e jo bare på jobb å jør jo nesten ingenting. når eg er på skolen går eg masse i friminuttå fram å tebake på plassen å eg blir isje sliten så det er bare teit av deg å ver så sliden heila tiå."

da spurte jeg jo selvfølgelig om hu trodde virkeligt at jeg bare satt en plass på jobb å bare slappa av. å hu sa "nei men du jør jo nesten ingenting. vaffal ingenting til å bli sliten av. å sikkert ikke halvparten av det jeg jør på skolen"

:S også fortsatte hun slik og nektet å tro meg på at skole er avslappende og jobb er slitsomt...

det er ikke alle som har kontorjobber. syntest det var helt sykt at hun kunne mene noe slikt. slitsomt å høre lærere snakke om ting men man er jo klar for å gjøre ting etter skolen. noen meninger om dette?

Greit... hun var sikkert veldig umoden når hun sa slikt.. men det var jo sykt irriterende :S

håper ikke det bare er meg som har glemt hvor slitsomt det er å gå skole...

jaja. det som ble sagt ble sagt og det som ble gjort var at jeg gikk å har ikke snakket med henne siden... det er vel ca 3 uker siden nå :p snakk om "storm" forelska :p stormer legger seg....

Lenke til kommentar
"Skal vi finne på noe en dag snart?"

Ble glad jeg, men så har hun bare sluttet å snakke til meg :/

6938494[/snapback]

:O du kødder... er det mulig? :O

foresten. fikk nettop inn en ny på ei medlemside..

"vil du se frekke bilder av meg..."

fra ei helt ukjent jente. :p

Svaret er nej x) og hyggelig for deg ;)

Lenke til kommentar

6938494[/snapback]

6938530[/snapback]

? :hmm:

Lenke til kommentar

6938494[/snapback]

6938530[/snapback]

? :hmm:

6938661[/snapback]

? hæ? sa jeg noe galt? ^^

Lenke til kommentar
Til WAX så må jeg bare si at dette kvinnemennesket har da sikkert aldri i hele sitt liv hatt en sommerjobb, eller jobb overhodet. Attpåtil har hun hatt masse friår... DAH ;)

6938862[/snapback]

som skrevet i sist innlegg:

hu jobbet daglig på gård og jobbet resten av døgnet som barnevakt både på kveldstid og mens foreldre var på jobb :S da skulle man jo tro at hu viste litt om jobbing?

Lenke til kommentar
Å jobbe kan være skikkelig slitsomt! Jobbet til onkelen min, 7 til 19-22 om kvelden, kan vite jeg var sliten etter 1 mnd!

La oss ikke skeie ut her, hu må da være litt dum, jobb=ikke kjett? Det er jo slitsomt som fyy..

6938954[/snapback]

ja det er det.

men i ettertid fikk jeg nettop beskjed om at jeg må ha operasjon for å få energien tilbake. har skjev nese så det har ikke hjulpet på. men men.. det hadde eg forsåvidt fortalt henne og. følte bare at hu var så uforståelsesfull. skikkrlig dårlig gjort. jaja. slikt skjer. har hatt mye annet dårlig erfaring med kvinnfolk også.. prøver bare å huske alt det beste så jeg kan poste her :D hehe. men står helt fast akkurat nå :p

Lenke til kommentar
Det skal også være sagt at kontorjobb ikke er piknik heller. Å sitte på et kontor i en måned uten noe å gjøre er tortur, man blir så trøtt av å gjøre ingenting at man kommer hjem utslitt og vil bare sove.

6939077[/snapback]

ja. den onde sirkel. man blir så sløv at man ikke orker spise eller gjøre noe som helst. man blir demotivert. er jeg inne på noe?

Lenke til kommentar
Det skal også være sagt at kontorjobb ikke er piknik heller. Å sitte på et kontor i en måned uten noe å gjøre er tortur, man blir så trøtt av å gjøre ingenting at man kommer hjem utslitt og vil bare sove.

6939077[/snapback]

ja. den onde sirkel. man blir så sløv at man ikke orker spise eller gjøre noe som helst. man blir demotivert. er jeg inne på noe?

6939088[/snapback]

Kontorjobb er som skole, bare at man gjør de samme oppgavene hver dag og man blir kastet ut om man har for mye fravær. Gud forby.

Lenke til kommentar

6938862[/snapback]

som skrevet i sist innlegg:

hu jobbet daglig på gård og jobbet resten av døgnet som barnevakt både på kveldstid og mens foreldre var på jobb :S da skulle man jo tro at hu viste litt om jobbing?

6938912[/snapback]

Ja nei da vet jeg ikke hva jeg skal tenke. Syntes hun kanskje at det faktisk var fysisk slitsomt å aktivisere de små grå. Det kan jo tenkes... det krever jo også energi...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...