SkyMarshall Arts Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Haha ... å der gravde du opp Pogo igjen! "Takk" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Haha, tror nok du aldri blir kvitt den, SkyMarshall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jammen ... Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Syns den var genial Marshall, selv om det var en stund siden? Lenke til kommentar
_WaX^_ Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Haha ... å der gravde du opp Pogo igjen! "Takk" 6926545[/snapback] Hehe. er det mulig å la være? savner du Pogo? ^^ opplevde noe lignende ser du... bare den het hønni skittent, hissig lite dverghamster ^^ men buret fikk leve Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jammen ... 6926722[/snapback] Det er en genial historie, det må d bare godta Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Reiner med denne har gått om og om igjen.... men.. når man leter etter den rette jenta og finner ut at for å finne den rette er det skikkelig bra å kjenne partneren fra før for da ligger det allerede til rette for et godt forhold når man allerede er venner fra før... ville nå jeg tro... å da når alt kommer til alt.... missforstå meg rett... "Vi er for gode venner" og så resten av livet ser man ikke noe mer til den jenta hehehe flere som kjenner seg igjen? ^^ 6925700[/snapback] Kjenner meg altfor godt igjen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Syns den var genial Marshall, selv om det var en stund siden? 6926750[/snapback] Stund og stund ... et år! Jammen ... 6926722[/snapback] Det er en genial historie, det må d bare godta 6926809[/snapback] Ok ok! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 At hu var skikkelig forelsket i meg, En time før hu slo opp Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg var på fest (rimelig laber greie, kan såvidt kalles fest) nylig hvor jeg kjente én person, og derfor satt jeg ved siden av ham i sofaen. Han krangler med en PMS-berte man aldri har sett maken til; alt var rett og slett negativt. Hun kjeftet og smalt på alle i rommet, men spesielt kompisen min irriterte henne. Det kom to gullkorn på rad fra søtnosen, og de var følgende: Jenta: Jeg er født i Skien. Gutt: Åh? Kjenner du Henrik? Jenta: Hva faen er det du tror, at det er så lite der at alle kjenner hverandre? Det er faktisk ikke sånn at jeg vet hvem alle i Skien er! Dette førte selvfølgelig til at jeg lo så chipsen spruta, hvor hun deretter kommenterte: Jaja, er nå bedre det enn å bare sitte der og spise chips og ikke ha noen meninger. Siden den dag har jeg gjort mitt beste for å styre langt forbanna vekk fra denne kjerringen. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Dette førte selvfølgelig til at jeg lo så chipsen spruta, hvor hun deretter kommenterte:Jaja, er nå bedre det enn å bare sitte der og spise chips og ikke ha noen meninger. 6927077[/snapback] En liten digresjon, men synd hvis hun ikke skjønte den og du måtte forklare det. Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Ei BLOND jente i biologitimen på videregående: "Er det trærne som lager vinden?" Hu konkluderte det med at at det var når bladene på treet beveget seg at vi fikk vind.. Var mange so lo godt da.. :!: Endret 24. september 2006 av AnDtHo Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Haha ... å der gravde du opp Pogo igjen! "Takk" 6926545[/snapback] En ting jeg lurer på: Hva sa dama etter at du pælma hele shiten ut av vinduet? Ble hun ikke helt hysterisk på deg pga det? :!: Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 "...det er ikke deg, det er meg" Det blir ikke dummere enn det! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 "...det er ikke deg, det er meg" Det blir ikke dummere enn det! 6928485[/snapback] "det er ikke meg, det er meg." ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 "...det er ikke deg, det er meg" Det blir ikke dummere enn det! 6928485[/snapback] "det er ikke meg, det er meg." ? 6928497[/snapback] Nei, "det er ikke deg, det er meg". Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ææhh, skjønner ikke hvorfor dere quoter det jeg sa, endrer på det og stter spørsmålstegn bak. Jeg skrev akkurat det jeg planla å skrive! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Poenget var at det var dummere. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Poenget var at det var dummere. 6928551[/snapback] Ååå, men jeg kan jo ikke lyge det på meg når ingen noen gang har sagt det til meg, det blir for dumt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Poenget var at det var dummere. 6928551[/snapback] Ååå, men jeg kan jo ikke lyge det på meg når ingen noen gang har sagt det til meg, det blir for dumt. 6928559[/snapback] Det blir ikke dummere enn det! Så sier jeg at "Det er ikke meg, det er meg." er dummere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå