A.J Green Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Tidligere ikveld håndhilste jeg på en kjerring, sa navnet mitt og så stirret jeg på henne i sånn cirka 30 sek..... "Ja og du het?" Er vel kanskje noe av det dummeste man ikke kan si. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det dummeste en jente har sagt..? Kommer på det dummeste en gutt har sagt til meg da "Tar du med deg PCen din på LAN?!" Ble skikkelig skuffa, for tidligere den dagen sa han at han hadde peiling på PC.. :!: Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det dummeste en jente har sagt..? Kommer på det dummeste en gutt har sagt til meg da "Tar du med deg PCen din på LAN?!" Ble skikkelig skuffa, for tidligere den dagen sa han at han hadde peiling på PC.. :!: 6835330[/snapback] Tror han har vært litt full i bullshit ja eller prøvde seg på en dårlig spøk ^^ Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det ble vel ikke sagt til meg men jeg hørte på, en veninne av meg overhørte noe og så hørte hun feil og spurte helt opriktig "Kan man lage Eplekake av kyllinger? oii" det var drit tidig :!: Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det ble vel ikke sagt til meg men jeg hørte på, en veninne av meg overhørte noe og så hørte hun feil og spurte helt opriktig "Kan man lage Eplekake av kyllinger? oii" det var drit tidig :!: 6836389[/snapback] Haha! Det er komisk Lenke til kommentar
dask Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Var på fest så var det en jente jeg kjenner som sa: "Jeg liker ikke øl... Det smaker for mye øl" Festen ble så mye artigere da :!: Endret 10. september 2006 av dask Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 I suck you. Very cheap. Det må være noe av det dummeste. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg og ei jente i den forrige klassen min prata litt om Play Station og spilling og sånt da. Også sa hun at hun likte å spille Tekken. Hun at hun syntes det var best å spille med to konsoller for da kunne hun og en annen spille Two-Player... Søstern min tok bilder med kameraet også ble batteriet tomt. Da var hun så lei seg fordi hun var fast bestemt på at bildene hun hadde tatt var blitt borte for alltid når batteriet ble tomt. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg og ei jente i den forrige klassen min prata litt om Play Station og spilling og sånt da. Også sa hun at hun likte å spille Tekken. Hun at hun syntes det var best å spille med to konsoller for da kunne hun og en annen spille Two-Player...Søstern min tok bilder med kameraet også ble batteriet tomt. Da var hun så lei seg fordi hun var fast bestemt på at bildene hun hadde tatt var blitt borte for alltid når batteriet ble tomt. 6839342[/snapback] på noen av de eldste digitale fotoapperater og andre flashminneenheter hadde dette stemt.. til opplysning 8-| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det absolut dummeste en jente har sagt til meg: "Kan vi ikke heller bare være venner?" Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det absolut dummeste en jente har sagt til meg: "Kan vi ikke heller bare være venner?" 6840427[/snapback] ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Den er så idiotisk Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 I suck you. Very cheap. Det må være noe av det dummeste. 6838658[/snapback] Vært på Karl Johan? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Jeg og ei jente i den forrige klassen min prata litt om Play Station og spilling og sånt da. Også sa hun at hun likte å spille Tekken. Hun at hun syntes det var best å spille med to konsoller for da kunne hun og en annen spille Two-Player...Søstern min tok bilder med kameraet også ble batteriet tomt. Da var hun så lei seg fordi hun var fast bestemt på at bildene hun hadde tatt var blitt borte for alltid når batteriet ble tomt. 6839342[/snapback] på noen av de eldste digitale fotoapperater og andre flashminneenheter hadde dette stemt.. til opplysning 8-| 6839668[/snapback] Dette var et helt nytt kamera.. Mamma lurte på om du kunne legge alle de forskjellige bildene vi hadde tatt i forskjellige mapper på dataen. Hun lurte på om det gikk an, å lage mapper til de forskjellige bildene... Endret 11. september 2006 av Trouble Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det absolut dummeste en jente har sagt til meg: "Kan vi ikke heller bare være venner?" 6840427[/snapback] Jenter tror visst det er en finfin måte å si at "det er greit du elsker meg, men jeg liker deg ikke egentlig, du er feit og ekkel, vennligst ikke snakk for mye til meg og vennligst glem meg. Men vi kan fortsatt hilse og snakke om hvor dumme andre er". Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg er vandt med at det er en veldig fin måte å si det på. Men jeg skjønner jo at det er bedre å høre "jeg liker deg ikke".. Er ikke lett å være jente! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Vi gutter vet jo hva det betyr: "Jeg vil aldri se/snakke med deg igjen!" Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Vi gutter vet jo hva det betyr: "Jeg vil aldri se/snakke med deg igjen!" 6844908[/snapback] Jeg snakker med deg hver dag nesten Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det er da du henger på henne som en klegg, helt til hun sier det som det er; altså at hun aldri vil se deg igjen. Jah, jeg har erfaringer... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Man kan jo gjøre som en kompis av meg som hadde en stygg og feit jente som følgte etter han hele tiden så han sendte henne en side med masse virus, og ja jenta har aldri følgt etter han igjen. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Man kan jo gjøre som en kompis av meg som hadde en stygg og feit jente som følgte etter han hele tiden så han sendte henne en side med masse virus, og ja jenta har aldri følgt etter han igjen. 6844939[/snapback] Og hvor gamle, ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå