Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Dette har vel ikke akkuratt skjedd med meg, men synes det var ett fantastisk eksempel på hvor jævlig stupide noen kan være..

Håper ikke modd ser på dette som personuthenging siden nrk faktisk sendte dette på tv..

6818588[/snapback]

J*V*A H*RE!! :realmad:

det mener jeg med min dypeste overbevisning :mad:

EDIT: endre språkbruken

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette har vel ikke akkuratt skjedd med meg, men synes det var ett fantastisk eksempel på hvor jævlig stupide noen kan være..

Håper ikke modd ser på dette som personuthenging siden nrk faktisk sendte dette på tv..

6818588[/snapback]

Å fy faen, hu skulle faen meg ha blitt skutt for å være så dum og ignorant. Jævla idiotkjerring.

Hu skjønner jo faen meg ikke engang hvorfor han blir fornærma. Er det virkelig mulig å være så jævli forbanna kjukk i hue?

6819192[/snapback]

Med gode bilder og litt samarbeid skulle jeg klart å forklare MORRA mi hvordan en bytter en CPU.

Den dama der er virkelig DUM!

6820976[/snapback]

Ikke bare er a dum, hu ignorerer fullstendig det han prøver å forklare.

Gawd, jeg har så lyst te å slå tel a! >.<

Lenke til kommentar
En jente i klassen min presterte å si "Hva? Er det ikke du som har funnet opp Kirby?". :!:

Hun ble veldig overraska da jeg fortalte at Kirby var med i Nintendo-spill osv, og så spurte hun hvor mye jeg tjente. :p

6822214[/snapback]

Hun kan umulig være smart :!:

Endret av DNA1
Lenke til kommentar
En jente i klassen min presterte å si "Hva? Er det ikke du som har funnet opp Kirby?". :!:

Hun ble veldig overraska da jeg fortalte at Kirby var med i Nintendo-spill osv, og så spurte hun hvor mye jeg tjente. :p

6822214[/snapback]

Hun kan umulig være smart :!:

6822228[/snapback]

Hun er ikke så godt inne i TV-spill og sånn, sånn ellers er hun sånn passe smart. :p

Lenke til kommentar
det er ikke en data, det er en boks! :lol:

6818607[/snapback]

Hvor vrang går det ann og være? :cry:

6821996[/snapback]

Dødsirriterende kjerring.. Av de 2 der så var hu den største nerden..

For å være helt ærlig så trudde jeg ikke det fantes så intollerante mennesker på den alderen i Norge, men se hvor naiv man kan være..

Det der hadde ikkeno med kunnskap om data å gjøre, det handler om å være et ufyselig menneske som absolutt ikke vil innrømme at andre kan ha rett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...