pessimisten Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Dette har vel ikke akkuratt skjedd med meg, men synes det var ett fantastisk eksempel på hvor jævlig stupide noen kan være.. Håper ikke modd ser på dette som personuthenging siden nrk faktisk sendte dette på tv.. 6818588[/snapback] J*V*A H*RE!! det mener jeg med min dypeste overbevisning EDIT: endre språkbruken Endret 7. september 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dette har vel ikke akkuratt skjedd med meg, men synes det var ett fantastisk eksempel på hvor jævlig stupide noen kan være.. Håper ikke modd ser på dette som personuthenging siden nrk faktisk sendte dette på tv.. 6818588[/snapback] Å fy faen, hu skulle faen meg ha blitt skutt for å være så dum og ignorant. Jævla idiotkjerring. Hu skjønner jo faen meg ikke engang hvorfor han blir fornærma. Er det virkelig mulig å være så jævli forbanna kjukk i hue? 6819192[/snapback] Med gode bilder og litt samarbeid skulle jeg klart å forklare MORRA mi hvordan en bytter en CPU. Den dama der er virkelig DUM! 6820976[/snapback] Ikke bare er a dum, hu ignorerer fullstendig det han prøver å forklare. Gawd, jeg har så lyst te å slå tel a! >.< Lenke til kommentar
kokos Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Godeste kokos presterte å si, en onsdagsmorgen, klokken 08.10, «skal vi gå til 7-eleven? Jaaa, det gjør vi. Eller vent, er det åpent såpass tidlig?» 6815644[/snapback] Det er vel ikke helt sant. Godeste redline_ sa nok det Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hva mener du? Det var jo i vinter en gang, husker det ganske godt. Vel, nok om det. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 det er ikke en data, det er en boks! 6818607[/snapback] Hvor vrang går det ann og være? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det er så utrolig genialt. Skal si jeg føler at jeg kan mye data når du ser et sånt klipp! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 En jente i klassen min presterte å si "Hva? Er det ikke du som har funnet opp Kirby?". :!: Hun ble veldig overraska da jeg fortalte at Kirby var med i Nintendo-spill osv, og så spurte hun hvor mye jeg tjente. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) En jente i klassen min presterte å si "Hva? Er det ikke du som har funnet opp Kirby?". :!: Hun ble veldig overraska da jeg fortalte at Kirby var med i Nintendo-spill osv, og så spurte hun hvor mye jeg tjente. 6822214[/snapback] Hun kan umulig være smart :!: Endret 7. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 En jente i klassen min presterte å si "Hva? Er det ikke du som har funnet opp Kirby?". :!: Hun ble veldig overraska da jeg fortalte at Kirby var med i Nintendo-spill osv, og så spurte hun hvor mye jeg tjente. 6822214[/snapback] Hun kan umulig være smart :!: 6822228[/snapback] Hun er ikke så godt inne i TV-spill og sånn, sånn ellers er hun sånn passe smart. Lenke til kommentar
chris Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 "Mange jenter sier de blir kåte av å drikke vin, jeg merker det selv jeg" Påfyll? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 "Mange jenter sier de blir kåte av å drikke vin, jeg merker det selv jeg" Påfyll? 6822975[/snapback] Er vel mer hinting enn dum hehe Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 det er ikke en data, det er en boks! 6818607[/snapback] Hvor vrang går det ann og være? 6821996[/snapback] Dødsirriterende kjerring.. Av de 2 der så var hu den største nerden.. For å være helt ærlig så trudde jeg ikke det fantes så intollerante mennesker på den alderen i Norge, men se hvor naiv man kan være.. Det der hadde ikkeno med kunnskap om data å gjøre, det handler om å være et ufyselig menneske som absolutt ikke vil innrømme at andre kan ha rett.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 "Mange jenter sier de blir kåte av å drikke vin, jeg merker det selv jeg" Påfyll? 6822975[/snapback] Hun kunne du pult Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 "Mange jenter sier de blir kåte av å drikke vin, jeg merker det selv jeg" Påfyll? 6822975[/snapback] Hun kunne du pult 6823480[/snapback] Hvem har sakt at jeg ikke gjorde det? Det var hun som hadde med seg vin over til meg. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvem har sakt at jeg ikke gjorde det? Det var hun som hadde med seg vin over til meg. 6824379[/snapback] Nice going Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 "Mange jenter sier de blir kåte av å drikke vin, jeg merker det selv jeg" Påfyll? 6822975[/snapback] Grunnen til at jeg ikke drikker øl Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Grunnen til at jeg ikke drikker øl 6824390[/snapback] Tror faktisk jeg skal prøve med vin å sjekke om folk blir kåte... Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tror faktisk det har en eller annen teoretisk forklaring også Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Første mattetime og vi fikk beskjed om å kjøpe en litt avansert kalkulator: «Må den ha fargeskjerm?» Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 det var jo ikke så fantastisk dumt. da man får kalkulatorene både med og uten fargeskjerm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå