Niqābninja Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nei, uff. Gi meg sjokolademelkeveien, så ska jeg tro på'n Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 I dag fra mattetimene: "Duu? altså, et hg er 100g, og 1000g er et kilo, og 10hg er da 1000kg?" Lang pause... "Neei, det ble feil". En annen jente: "hvor mye er et megatonn?" Jeg: en million tonn. Hun: hvor mange tonn er det? Jeg: en million. Hun: ååja. Må jeg gange med 1000 for å fine ut hvor mange kilo det er? Jeg: ja. Pause.... Hun: Hvor mange tonn er det i et megatonn? Da ble jeg litt oppgitt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hehe, du ble vel frustrert, men tall er ikke bestandig så lett. Må være tålmodeig;-)^^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hehe, du ble vel frustrert, men tall er ikke bestandig så lett. Må være tålmodeig;-)^^ 6814153[/snapback] Du kunne ikke tilfeldigvis tenke deg at vi gifter oss sånn for et års tid, og har "felles økonomi" ? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hehe, du ble vel frustrert, men tall er ikke bestandig så lett. Må være tålmodeig;-)^^ 6814153[/snapback] Du kunne ikke tilfeldigvis tenke deg at vi gifter oss sånn for et års tid, og har "felles økonomi" ? 6814259[/snapback] Det er ikke mulig, alle nygifte par skilles fordi de krangler om hva det skal bruke penger på, damer vil ha pynteting og menn vil ha nytteting Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hehe, du ble vel frustrert, men tall er ikke bestandig så lett. Må være tålmodeig;-)^^ 6814153[/snapback] Du kunne ikke tilfeldigvis tenke deg at vi gifter oss sånn for et års tid, og har "felles økonomi" ? 6814259[/snapback] Det er ikke mulig, alle nygifte par skilles fordi de krangler om hva det skal bruke penger på, damer vil ha pynteting og menn vil ha nytteting 6814319[/snapback] Jeg har såpass lite penger at det neppe kan bli mindre, så gjett hvor jeg skal få penger til nytteting? Jeg trodde da du forstod såpass.. uansett, hysj; du ødelegger sjansene mine! Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har hørt mange. Tar en av de bedre jeg kommer på i farta. "Når atte æ blir stor så ska æ lage hudkrem til astronauta så dæm slæpp å få tørr hud i verdensromme Va ikkje det en KJEMPEBRA idé? " Eh, nei. Dette var siste halvdel av tiende. Og ja.. Hun er blond Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 "Nord, er det nedover på kartet?" En jente i klassen i dag som skulle forklare hvor Voss ligger, høyt foran klassen. Da læreren sa at det var nord i forhold til et annet sted, da begynte hun å lure. Smarting. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kan en jente skrive her også? "Han er fra bergen da, men han heier ikke på rosenborg !" Hun er brunette Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 "Han er fra bergen da, men han heier ikke på rosenborg !" 6815084[/snapback] Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Godeste kokos presterte å si, en onsdagsmorgen, klokken 08.10, «skal vi gå til 7-eleven? Jaaa, det gjør vi. Eller vent, er det åpent såpass tidlig?» Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kan en jente skrive her også? "Han er fra bergen da, men han heier ikke på rosenborg !" Hun er brunette 6815084[/snapback] Klart du kan! Vi er nerder, vi digger søte jenter! Det hun sa minner om den idioten som en gang sa at Fiat sugde, forde de var franske. Men det var en mann, så skal ikke nevne det. Ooooops. Lenke til kommentar
czr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dette har vel ikke akkuratt skjedd med meg, men synes det var ett fantastisk eksempel på hvor jævlig stupide noen kan være.. Håper ikke modd ser på dette som personuthenging siden nrk faktisk sendte dette på tv.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Godeste kokos presterte å si, en onsdagsmorgen, klokken 08.10, «skal vi gå til 7-eleven? Jaaa, det gjør vi. Eller vent, er det åpent såpass tidlig?» 6815644[/snapback] ehe, det var litt god er ikke altid man tenker over hvorfor de har navnet da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 det er ikke en data, det er en boks! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Dette har vel ikke akkuratt skjedd med meg, men synes det var ett fantastisk eksempel på hvor jævlig stupide noen kan være.. Håper ikke modd ser på dette som personuthenging siden nrk faktisk sendte dette på tv.. 6818588[/snapback] Å fy faen, hu skulle faen meg ha blitt skutt for å være så dum og ignorant. Jævla idiotkjerring. Hu skjønner jo faen meg ikke engang hvorfor han blir fornærma. Er det virkelig mulig å være så jævli forbanna kjukk i hue? Endret 7. september 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hehe mye gøy som blir sagt! Har hørt endel "gullkorn" selv, men husker ikke i farta. Sier jo mye teit selv også da. Somoftes med vilje, spiller litt dum for å være morsom Men mannfolk sier jammen meg mye tåpelig de også. Men det er vel en annen debatt det Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hehe mye gøy som blir sagt! Har hørt endel "gullkorn" selv, men husker ikke i farta. Sier jo mye teit selv også da. Somoftes med vilje, spiller litt dum for å være morsom Men mannfolk sier jammen meg mye tåpelig de også. Men det er vel en annen debatt det 6819830[/snapback] Det er faktisk en helt annen debatt: hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame? (Ikke min skrivefeil i tittelen) Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 "Hvor stor kuk har du?" .... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dette har vel ikke akkuratt skjedd med meg, men synes det var ett fantastisk eksempel på hvor jævlig stupide noen kan være.. Håper ikke modd ser på dette som personuthenging siden nrk faktisk sendte dette på tv.. 6818588[/snapback] Å fy faen, hu skulle faen meg ha blitt skutt for å være så dum og ignorant. Jævla idiotkjerring. Hu skjønner jo faen meg ikke engang hvorfor han blir fornærma. Er det virkelig mulig å være så jævli forbanna kjukk i hue? 6819192[/snapback] Med gode bilder og litt samarbeid skulle jeg klart å forklare MORRA mi hvordan en bytter en CPU. Den dama der er virkelig DUM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå