Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

"Har aldri hørt noe så latterlig, som at sørpolen ligger på motsatt side av jorden i forhold til nordpolen. Sørpolen LIGGER rett atmed nordpolen, hvorfor tror du at det finnes pingviner der og hva tror du grunner er at det er kalt der?"

 

;) Smart jente!

6614623[/snapback]

Hahaha! :!: EID!

 

Den minnet meg på denne fra mang en jente (og gutt) i klassen: "Isbjørner lever av sel og pingviner, tror jeg. :) "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på tur til Oslo med en veninne. (Bor på en annen kant av landet) Vi gikk på Karl Johan, og da vi kom til universitetet sa hun: "Jøss! Slottet ser mye større ut på TV" Da fikk jeg meg en god latter :!:

6660560[/snapback]

De likner jo faktisk litt, men har man titta litt på tv bør man jo se at det ikke er slottet! :love:

Lenke til kommentar

I en time på ungdomsskolen kom det frem et forslag om å lage skolegensere.

 

"Hva med å lage en skolegenser? Sånn som de har på Alværn [en annen ungdomsskole i nærheten], hvor det står Alværn foran?"

 

"Men... Men... Det skal vel ikke stå Alværn på våre gensere?"

Lenke til kommentar

Ei blondine (med alvorlig platina-blond-farge) jeg snakka med kom plutselig opp med denne formuleringen av sin egen hjernekapasitet:

 

"Du.. jeg tror jeg er sånn kinderegg jeg og.. du vet.. blond utapå, og inni.."

 

*5-6 sekunder*

 

"...nei.. vent litt..."

Lenke til kommentar
I en time på ungdomsskolen kom det frem et forslag om å lage skolegensere.

 

"Hva med å lage en skolegenser? Sånn som de har på Alværn [en annen ungdomsskole i nærheten], hvor det står Alværn foran?"

 

"Men... Men... Det skal vel ikke stå Alværn på våre gensere?"

6662106[/snapback]

 

I den lille historien var den denne setningen som forbauser meg: "I en time på ungdomsskolen kom det frem et forslag om å lage skolegensere."

 

Ungdomsskolen? Jentene her til lands har ingen lys framtid...

Lenke til kommentar

Akkurat dette med penger er jo en ganske interessant greie. For egentlig er jo penger ingen reell verdi! Naturressurser kan regnes som den eneste reelle verdi etter som det er den ene verdien vi faktisk kan bruke til noe. Når naturressursene forsvinner for godt har vi ingen ting vi kan bruke penger på lengre og da er pengene verdt fint lite. Bortsett fra som brensel.

 

On-Topic: Har faktisk ikke hørt noen jenter si noe særlig dumt, hvertfall ikke til meg. Men så omgås jeg ikke dumme jenter da.

 

Uansett. Har en liten en jeg synes var ganske dumt sagt på ungdomskolen en gang. "Jeg bryr meg ikke om hvordan han er så lenge utstyret er i orden".

 

La meg introdusere denne pedofile voldtektsmannen til deg. Utstyret hans er jo i orden så jeg regner med at du kan ta til takke med en slik en :innocent:

Lenke til kommentar
Men så omgås jeg ikke dumme jenter da.
:whistle:

 

 

Men tilbake til topic, jeg satt en gang i møte med en stor norsk operatør (ikke Telenor - begynner med N og slutter på etCom ;)) og til stedet var også en dame fra Markedsavd. Hun presterte å spørre midt under møte om det var mulig å lage "en banner som det var mulig å klikke på også" - da ble det nokså stille.

Lenke til kommentar

Meg og noen venninner hadde en diskusjon om fattigdommen i Afrika.

Også presterer hu eine, som hadde vært stille under hele diskusjonen, å si

"Afrika? Er ikke det sånn der land i Amerika, der nede med Brasil og sånn?"

 

Tror ikke jeg har ledd så mye på evigheter..

:p

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar
I en time på ungdomsskolen kom det frem et forslag om å lage skolegensere.

 

"Hva med å lage en skolegenser? Sånn som de har på Alværn [en annen ungdomsskole i nærheten], hvor det står Alværn foran?"

 

"Men... Men... Det skal vel ikke stå Alværn på våre gensere?"

6662106[/snapback]

 

I den lille historien var den denne setningen som forbauser meg: "I en time på ungdomsskolen kom det frem et forslag om å lage skolegensere."

 

Ungdomsskolen? Jentene her til lands har ingen lys framtid...

Hæ? Noe jeg har oversett totalt nå? Jeg følger deg ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...