Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Haha, lurer på hva som må foregå inni hjernen hennes.

"Du er så kald og følelsesløs. Din jævla drittsekk. Bare forsvinn. Vil ikke ha kontakt med deg mer.... Men skal vi finne på noe i morgen?"

Den må jeg prøve på noen kompiser. :p

6611899[/snapback]

Hehe:P Tror ingen vil vite hva som foregår inne i hue hennes..:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Jeg sier alltid "Du er vel ikke det skarpeste brødet i skuffen, du?" :ohmy:

6480503[/snapback]

har mange sAnne jeg,

f.eks.

varmeste bollen i ovnen

hQyeste stubben i skogen

lengeste gaffelen i huset

kaldeste isbiten...

osv.

ontopic:

"Evdard Munch er en av de mest kjente Forfatterene fra *tidsperiode*"

jente som sku leke smart i norsk timen-.-

6480593[/snapback]

Og min; ".... Ikke den mest velproporsjonerte sauen i flokken".. 10hi :w00t:

Lenke til kommentar
En jeg kjenner som sa dette til søstra si etter at han hadde satt på abba.

så kommer søstra : "Den har de tatt av Britney spears eller hva det var."

han : "Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen du!"

søstra : "Hvilken skuff!?"

:!:

6477304[/snapback]

^^, Madonna btw

Har også fått "Du er RAR!" slengt i fleisen ganske mange ganger. Og det fra en jente jeg liker ganske godt.

6514357[/snapback]

Svensk? :p

2 år er max aldersforskjell (nedover, altså :D)

Dvs, jeg som 18 åring, får holde meg til de lovlige ripsa :p

6537743[/snapback]

Alderen deles på 2 og du legger til 7. Da havner du allikevel på nedre grense 16 år :) Når man blir eldre får man mer spillerom.

Hvordan kom du frem til akkurat den utregningen der?

6538485[/snapback]

sven o. sa det.. han er god i regresjonsregning..

spilte bordtennis på leir en gang. så kom ei jente som jeg kjenner bort og slo meg på ræva. jeg gav henne det jeg hadde ( :p )med bordtennisrackerten.. hun klarte å prestere å svare:

"AUU! Han dasket meg med den store kølla si" :D

Lenke til kommentar

Har noen andre rare tilfeller også fra en eks...

1.) Bedre å være pedo og pen enn så stygg som deg <----- Ho hadde da en type som var 13 når hu var 16 :thumbup:

2.) Åååå....Din...din....Din (B)ÆSJ <------ Hmmmm....javel :!:

3.) Jeg sletter nummeret ditt <------ Dette må være den "fæleste" trusselen jeg har fått noen gang :!:

Lenke til kommentar
(...)

3.) Jeg sletter nummeret ditt  <------ Dette må være den "fæleste" trusselen jeg har fått noen gang  :!:

6613345[/snapback]

Og: "Jeg blokker deg fra msn!"

6613522[/snapback]

:!: Den har jeg ikke fått slengt etter meg enda

Lenke til kommentar
Hehe, en venninne av meg trodde at fiskene hopper for å puste :p

6611981[/snapback]

Hahaha, tidenes beste fiskeskrøne! :D

En jente jeg kjenner ble lurt trill rundt i en dyrehage en gang. Hun så på noen geiter, men det var ikke noe skilt som sa hva slags geiter det var, så hun spurte noen andre som var der. De fortalte henne at det var "dansk fjellgeit" og det trodde hun på og fortalte det til noen andre som også spurte helt til hun plutselig tenkte: "Vent nå litt...." :!:

Ikke et dumt utsagn, men viser hvor lett det er å la seg lure. :p

Også denne: Hvorfor har ikke Sveits marine?

Lenke til kommentar

En historie fra gamlelærern min:

Lærern: Hvor ligger Sovjetunionen? (på kartet, peker på en viss jente i klassen)

Jenten:Sovjet? unionen? Hva er det for noe?

For å si det slik: det ble nok stryk på henne i samfunnsfag :innocent:

Er fryktelig ille i inderlig ikke vite hvor Sovjetunionen ligger på et kart, spesielt mtp på størrelsen :p

Lenke til kommentar
Er fryktelig ille i inderlig ikke vite hvor Sovjetunionen ligger på et kart, spesielt mtp på størrelsen :p

6614315[/snapback]

Særlig når Sovjetunionen eksisterer den dag i dag og er merket av på alle kart. :ermm:

For å gjøre poenget mitt klarere: om du ikke vet hva som var Sovjetunionen, noe du faktisk burde vite, hjelper ikke størrelsen deg å finne den på dagens kart.

Lenke til kommentar

6614315[/snapback]

Særlig når Sovjetunionen eksisterer den dag i dag og er merket av på alle kart. :ermm:

For å gjøre poenget mitt klarere: om du ikke vet hva som var Sovjetunionen, noe du faktisk burde vite, hjelper ikke størrelsen deg å finne den på dagens kart.

6614486[/snapback]

Dette var for lenge siden, når Sovjetunionen fantes.... burde ha nevnt det, men trodde dere ville ha skjønt det :ermm:

Lenke til kommentar

"Har aldri hørt noe så latterlig, som at sørpolen ligger på motsatt side av jorden i forhold til nordpolen. Sørpolen LIGGER rett atmed nordpolen, hvorfor tror du at det finnes pingviner der og hva tror du grunner er at det er kalt der?"

;) Smart jente!

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Dette var for lenge siden, når Sovjetunionen fantes.... burde ha nevnt det, men trodde dere ville ha skjønt det  :ermm:

6614490[/snapback]

Det er ikke så lett å skjønne det når du ikke skriver når det var fra. Men i lyset av den nye informasjonen ble historien straks morsommere. :D

6614495[/snapback]

Det stemmer, og ja dette var for en god stund tilbake, men de gamle kartene på Sovjetunionen med på hengte på ungdomsskolen jeg gikk på maks 3-4 år tilbake :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...