TorbjørnK Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) "Faar dere gutter innovertiss naar dere bader i kaldt vann?" hun var serrioes, og 16 aar. -.- Endret 26. juli 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Fløy fra Bergen til Trondheim i dag, så da vi fløy over Jostedalsbreen sa ei jente bak meg: "Hva er det der?? Er det snø??" Hun sa det ikke til meg, bare hørte at hun sa det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jævlig bra svart. Det er sånt som gjør de som prøver å fornærme deg helt paff. Knall. 6554744[/snapback] Det er ikke så lurt om man allerede er litt utsatt 6555338[/snapback] Definer utsatt. Jeg har blitt klådd på av en fyr som hadde sminket seg, gikk i nettingtopp og hadde skjegg. Jeg bare lo. Det var faktisk veldig morsomt. 6558707[/snapback] Om et mobbeoffer kommer med en kommentar kan han bli mobbet for den, mens om en "kul" kis kommer med samme kommentar kan han bli hyllet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jævlig bra svart. Det er sånt som gjør de som prøver å fornærme deg helt paff. Knall. 6554744[/snapback] Det er ikke så lurt om man allerede er litt utsatt 6555338[/snapback] Definer utsatt. Jeg har blitt klådd på av en fyr som hadde sminket seg, gikk i nettingtopp og hadde skjegg. Jeg bare lo. Det var faktisk veldig morsomt. 6558707[/snapback] Om et mobbeoffer kommer med en kommentar kan han bli mobbet for den, mens om en "kul" kis kommer med samme kommentar kan han bli hyllet. 6563780[/snapback] True dat. Selv om jeg aldri har vært kul. Lenke til kommentar
Duttelille Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jente som var rundt 20, på vgs, i samfunnsfagtime, diskusjonen gikk på budsjett. "Kan vi ikke bare trykke mer penger da?" Lærer: Da blir det inflasjon Hvorpå læreren må forklare hva inflasjon er, og så kommer oppgfølgingsspørsmålet fra jenta: "Men kan vi ikke bare trykke enda mer penger da?" Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 velkommen til forumet. det værste var ikke at hun ikke visste hva inflasjon er, men at hun ikke forstod det etter læreren hadde forklart det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jævlig bra svart. Det er sånt som gjør de som prøver å fornærme deg helt paff. Knall. 6554744[/snapback] Det er ikke så lurt om man allerede er litt utsatt 6555338[/snapback] Definer utsatt. Jeg har blitt klådd på av en fyr som hadde sminket seg, gikk i nettingtopp og hadde skjegg. Jeg bare lo. Det var faktisk veldig morsomt. 6558707[/snapback] Om et mobbeoffer kommer med en kommentar kan han bli mobbet for den, mens om en "kul" kis kommer med samme kommentar kan han bli hyllet. 6563780[/snapback] Helt korrekt. Jente som var rundt 20, på vgs, i samfunnsfagtime, diskusjonen gikk på budsjett. "Kan vi ikke bare trykke mer penger da?" Lærer: Da blir det inflasjon Hvorpå læreren må forklare hva inflasjon er, og så kommer oppgfølgingsspørsmålet fra jenta: "Men kan vi ikke bare trykke enda mer penger da?" 6564868[/snapback] Den jenta.. Hun var ikke tilfeldigvis finansminister under Weimarrepublikken? Ganske lik tankegang. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jente som går i klassen min spurte om dette i en geografitime...rett før en prøve faktsik: -"Du BK, e ikke sverige et sånn der, sånn der, land?" (ja, hun var seriøs) Hun er så tvers gjennom blond at jeg får ondt i meg, å hun har sakt så mye dumt, skal se om jeg kommer på mere Lenke til kommentar
olaham Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 jente som spurte meg: har Tour de france blitt arrangert i norge før? fikk lattis når jeg hørte den 6484261[/snapback] Har jo blitt vurdert i ledelsen om de skulle starte Touren i Canada, men de slo det fra seg grunnet tidsdifferansen. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 jente som spurte meg: har Tour de france blitt arrangert i norge før? fikk lattis når jeg hørte den 6484261[/snapback] Den er ikke sååå langt ute på jordet som man skulle tro da. Mange prologer som går i utlandet. Neste års prolog er i London. Litt off topic, men måtte bare få sagt det. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 jente som spurte meg: har Tour de france blitt arrangert i norge før? fikk lattis når jeg hørte den 6484261[/snapback] Den er ikke sååå langt ute på jordet som man skulle tro da. Mange prologer som går i utlandet. Neste års prolog er i London. Litt off topic, men måtte bare få sagt det. 6571176[/snapback] Tour de France kan vel ikke bli arrangert andre steder ENN i Frankrike, derav tittelen, eller er jeg ute på jordet nå? Men sry for å gå off topic her. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Tour de France kan vel ikke bli arrangert andre steder ENN i Frankrike, derav tittelen, eller er jeg ute på jordet nå? Men sry for å gå off topic her. 6610391[/snapback] Du skjønte det *applaus fra publikum* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har ei helt umulig jente i klassa (ex-klassa nå). Hu presterer alt MULIG rart, spesielt i timene. Skal se om jeg kommer på endel kommentarer: -Har noen filma The Big Bang eller? ----------------------------------------- Det var en diskusjon i Naturtimen om kosthold, det kom ut så mye rart i den timen, og hun var omtrent den eneste som var aktiv i den diskusjonen! Hun klarte å spørre 5 srørsmål uten at lærern rakk å svare Seriøst kinderegg.. Lærer: Du kan dø hvis du ikke fikk nok trening og for mye sukker Henne: Holder det med to gymtimer i uka og at jeg drikker Cola light? ----------------------------------------- Kan poste flere senere i en ny tråd, hun er stokk dum Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ersa: den sabbath-konserten var rå! Hadde en blond jente i klassen på grunnskolen som sa ufattelig mye dumt, for eksempel "dilemma historie" om dramatisk historie. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Tja... Ikke til meg, men i heimkunnskapstimen på ungdomsskolen: "Si meg, koker vannet når det bobler?" Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hahah, DJ Ovin minnet meg på en episode med en jente i den forrige paralellklassen min. Hun skulle komme med en intelligent kommentar etter at vi hadde spøkt litt om blondiner. Så presterer hun å si "Jeg er ikke blond, jeg er bare et omvendt kinderegg". Her hadde jeg problemer med å holde meg, men jeg spurte "Hva skal det bety? At du er hvit på utsiden, men brun inni?". Som svar på dette mumler hun et eller annet om at det bare er det utenpå som teller. Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 ang. forsåtelse av inflasjon. Ganske OT, angriper nemlig egen art her. En jeg har gått i klasse med noen år som er et håpløst tilfelle. Jevnt og trutt prøver jeg å forklare inflasjon, men jeg, som med lærerne mislykkes, Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 -Knuð: Haha, det var beste! Ovendt kinderegg Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Tja...Dummeste jeg har hørt!! hmm...Når jeg gjorde det slutt med eksen Slo opp fordi jeg ikke hadde følelser for ho lenger. Fikk da følgende tilbake: Du er så kald og følelsesløs. Din jævla drittsekk. Bare forsvinn. Vil ikke ha kontakt med deg mer.... Men skal vi finne på noe i morra? Det må vel være det dummeste jeg noen gang har hørt fra en jente :!: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Haha, lurer på hva som må foregå inni hjernen hennes. "Du er så kald og følelsesløs. Din jævla drittsekk. Bare forsvinn. Vil ikke ha kontakt med deg mer.... Men skal vi finne på noe i morgen?" Den må jeg prøve på noen kompiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå