Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævlig bra svart. Det er sånt som gjør de som prøver å fornærme deg helt paff. Knall. :wee:

6554744[/snapback]

Det er ikke så lurt om man allerede er litt utsatt :wee:

6555338[/snapback]

Definer utsatt. Jeg har blitt klådd på av en fyr som hadde sminket seg, gikk i nettingtopp og hadde skjegg. Jeg bare lo. Det var faktisk veldig morsomt.

6558707[/snapback]

Om et mobbeoffer kommer med en kommentar kan han bli mobbet for den, mens om en "kul" kis kommer med samme kommentar kan han bli hyllet.

Lenke til kommentar
Jævlig bra svart. Det er sånt som gjør de som prøver å fornærme deg helt paff. Knall. :wee:

6554744[/snapback]

6555338[/snapback]

Definer utsatt. Jeg har blitt klådd på av en fyr som hadde sminket seg, gikk i nettingtopp og hadde skjegg. Jeg bare lo. Det var faktisk veldig morsomt.

6558707[/snapback]

Om et mobbeoffer kommer med en kommentar kan han bli mobbet for den, mens om en "kul" kis kommer med samme kommentar kan han bli hyllet.

6563780[/snapback]

True dat. Selv om jeg aldri har vært kul.

Lenke til kommentar

Jente som var rundt 20, på vgs, i samfunnsfagtime, diskusjonen gikk på budsjett.

"Kan vi ikke bare trykke mer penger da?"

Lærer: Da blir det inflasjon

Hvorpå læreren må forklare hva inflasjon er, og så kommer oppgfølgingsspørsmålet fra jenta:

"Men kan vi ikke bare trykke enda mer penger da?"

:thumbup:

Lenke til kommentar

6554744[/snapback]

6555338[/snapback]

6558707[/snapback]

6563780[/snapback]

Helt korrekt.

Jente som var rundt 20, på vgs, i samfunnsfagtime, diskusjonen gikk på budsjett.

"Kan vi ikke bare trykke mer penger da?"

Lærer: Da blir det inflasjon

Hvorpå læreren må forklare hva inflasjon er, og så kommer oppgfølgingsspørsmålet fra jenta:

"Men kan vi ikke bare trykke enda mer penger da?"

:thumbup:

6564868[/snapback]

Den jenta.. Hun var ikke tilfeldigvis finansminister under Weimarrepublikken? :p

Ganske lik tankegang.

Lenke til kommentar
jente som spurte meg: har Tour de france blitt arrangert i norge før? fikk lattis når jeg hørte den :p

6484261[/snapback]

Har jo blitt vurdert i ledelsen om de skulle starte Touren i Canada, men de slo det fra seg grunnet tidsdifferansen.

Lenke til kommentar
jente som spurte meg: har Tour de france blitt arrangert i norge før? fikk lattis når jeg hørte den :p

6484261[/snapback]

Den er ikke sååå langt ute på jordet som man skulle tro da. Mange prologer som går i utlandet. Neste års prolog er i London.

Litt off topic, men måtte bare få sagt det.

Lenke til kommentar

6484261[/snapback]

Den er ikke sååå langt ute på jordet som man skulle tro da. Mange prologer som går i utlandet. Neste års prolog er i London.

Litt off topic, men måtte bare få sagt det.

6571176[/snapback]

Tour de France kan vel ikke bli arrangert andre steder ENN i Frankrike, derav tittelen, eller er jeg ute på jordet nå? Men sry for å gå off topic her.

Lenke til kommentar

Har ei helt umulig jente i klassa (ex-klassa nå). Hu presterer alt MULIG rart, spesielt i timene. Skal se om jeg kommer på endel kommentarer:

-Har noen filma The Big Bang eller?

-----------------------------------------

Det var en diskusjon i Naturtimen om kosthold, det kom ut så mye rart i den timen, og hun var omtrent den eneste som var aktiv i den diskusjonen! Hun klarte å spørre 5 srørsmål uten at lærern rakk å svare :p Seriøst kinderegg..

Lærer: Du kan dø hvis du ikke fikk nok trening og for mye sukker

Henne: Holder det med to gymtimer i uka og at jeg drikker Cola light?

-----------------------------------------

Kan poste flere senere i en ny tråd, hun er stokk dum :p

Lenke til kommentar

Hahah, DJ Ovin minnet meg på en episode med en jente i den forrige paralellklassen min. Hun skulle komme med en intelligent kommentar etter at vi hadde spøkt litt om blondiner. Så presterer hun å si "Jeg er ikke blond, jeg er bare et omvendt kinderegg". Her hadde jeg problemer med å holde meg, men jeg spurte "Hva skal det bety? At du er hvit på utsiden, men brun inni?". Som svar på dette mumler hun et eller annet om at det bare er det utenpå som teller.

Lenke til kommentar

Tja...Dummeste jeg har hørt!! hmm...Når jeg gjorde det slutt med eksen

Slo opp fordi jeg ikke hadde følelser for ho lenger.

Fikk da følgende tilbake:

Du er så kald og følelsesløs. Din jævla drittsekk. Bare forsvinn. Vil ikke ha kontakt med deg mer.... Men skal vi finne på noe i morra?

Det må vel være det dummeste jeg noen gang har hørt fra en jente :!:

Lenke til kommentar

Haha, lurer på hva som må foregå inni hjernen hennes.

"Du er så kald og følelsesløs. Din jævla drittsekk. Bare forsvinn. Vil ikke ha kontakt med deg mer.... Men skal vi finne på noe i morgen?"

Den må jeg prøve på noen kompiser. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...