Gjest member-101642 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 "Kvifor er det snø der det har gått snøras?" Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg hater når jenter juger for man oppdager det med EN gang! Enten så er de så nervøse eller så babler de rundt seg selv sånn at man skjønner 100% at ho har jugd til deg. Jeg krangla med en jente fordi ho drev å jugde til meg hele tiden. Så etterhvert så hadde ho innrømt at ho hadde jugd til meg. Og så spurte jeg ho en gang til om den ene tingen var sant (som ho tidligere hadde innrømt at ho hadde jugd om), da svarte ho: "Jeg juger ikke!" Åhhh... Plagsomt... Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ok, jeg bare advarer dere hold dere godt fast i stolen nå eller så kan det gå galt... Dette er et par år siden nå jeg hadde akkurat solgt min første bil til ei dame som akkurat hadde fylt 18, å ja hun var blond... Hun lurte på om jeg kunne forklare de forskjellige knappene inne i bilen. Selfølgelig kan jeg det, sier jo jeg dama var jo ganske så fin også. Etter en liten stund kommer vi til klimanlegget og sier jeg "her kan du stille inn tempraturen du ønsker". Så blir det stille en liten stund, også spørr hun "kan den stille tempraturen inne i bilen også?" Jeg holder på knekke sammen, etter litt så skjønner hun hva hun har sagt og blir knallrød i ansikte. Tror faktisk jeg aldri har ledd så mye i hele mitt liv /cyrus 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Bil med global oppvarmigns funksjon du solgte ? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ei jente sa til en kompis av meg: Kamerat: Blir du med å spille bowling i dag? Girl: Greit det, men jeg er ikke så god da....men jeg er flink til å suge. Kameraten min holdt på og le seg ihjel :!: For dere som ikke skjønte den Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hun mente jo selfølgelig at hun var flink til å suge i bowling Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 "Hvem er han grønne fyren i "Shrek"?" 6551821[/snapback] herregud det er jo han derre derre...hmmm..nå glemte jeg det... ..det er vel hjerneteppet ( ) som sa hei igjen.. det heter jernteppe gutten/jenta min/mi 6552011[/snapback] Veit det! Men er lov å si hjerneteppet fordet! Virker mer logisk med hjerneteppet - et teppe som legger seg over hjernen din :!: Lenke til kommentar
ersa Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg ble ganske godt kjent med ei jente.. Så ble vi veldig gode venner etterhvert. Kjente hun vel et år, som venninne. Så, sommeren 2005 var det Black Sabbathkonsert. Etter konserten gikk vi hjem til meg, hvor hun skulle overnatte. Hun hadde tatt med en film vi skulle se, Trick or Treat. Jeg syns filmen var grei men hun sovnet, på fanget mitt såklart. Dagen etter sa jeg at jeg likte henne og hun sa det samme til meg. Men selvsagt, ikke så veldig lenge etterpå sa hun "Jeg tror vi er alt for gode venner". Altså, hvordan kan man være for gode venner til å gå videre? "jeg likte deg bedre når du var skikkelig spillenerd" Samme blondine for ikke så altfor lenge siden. Kanskje ikke så dumt, men hvertfall ikke helt normalt (til alle gamere her inne: Nei, dere får ikke nummeret hennes). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 "Hvem er han grønne fyren i "Shrek"?" 6551821[/snapback] herregud det er jo han derre derre...hmmm..nå glemte jeg det... ..det er vel hjerneteppet ( ) som sa hei igjen.. 6552011[/snapback] Asgeir Borgemoen, mener du? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ligger å roter i senga mi... "Jeg skal ut å ta en røyk jeg" Noe av der mest dustete noen har sagt til meg som jeg kommer på Så skal det nevnes at hun hadde type da Og må bare slenge på en som gikk i klassa mi på GK. Han var vel ikke helt smart, og gikk under kallenavnet CP (han hadde ikke CP) og han bli ikke plaget av det. Men en dag så kom denne samtalen: -Hey CP! -ja? -Du er homo! -Ja, men det er ikke du! Å tror du ikke vi skratta :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Og må bare slenge på en som gikk i klassa mi på GK.Han var vel ikke helt smart, og gikk under kallenavnet CP (han hadde ikke CP) og han bli ikke plaget av det. Men en dag så kom denne samtalen: -Hey CP! -ja? -Du er homo! -Ja, men det er ikke du! Å tror du ikke vi skratta :!: 6554070[/snapback] Jævlig bra svart. Det er sånt som gjør de som prøver å fornærme deg helt paff. Knall. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jævlig bra svart. Det er sånt som gjør de som prøver å fornærme deg helt paff. Knall. 6554744[/snapback] Det er ikke så lurt om man allerede er litt utsatt Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 tu30r6: du gikk vell ikke gk på byåsen, og kisen heter vell ikke Robert? Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Spansklærer: - På onsdag skal vi ha fagdag i spansk. Jente i klassen: - Men.... vi kan jo ikke reise til Spania og tilbake på en dag? Hohoooo, dæven som klassen lo I ei anna spansktime sa samme jenta: - Kan vi få bruke ordbok på gloseprøven? (Og hu forstod virkelig ikke hvorfor man ikke kan bruke ordbok på gloseprøver :! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 tu30r6: du gikk vell ikke gk på byåsen, og kisen heter vell ikke Robert? 6555403[/snapback] Nix, GK på vargstad vgs på lillehammer. Men navnet trenger vi ikke å nevne Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jævlig bra svart. Det er sånt som gjør de som prøver å fornærme deg helt paff. Knall. 6554744[/snapback] Det er ikke så lurt om man allerede er litt utsatt 6555338[/snapback] Definer utsatt. Jeg har blitt klådd på av en fyr som hadde sminket seg, gikk i nettingtopp og hadde skjegg. Jeg bare lo. Det var faktisk veldig morsomt. Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Vi hadde en så kalt klassefest, til slutt kom vi til roligdansen. Jeg finner meg en å danse med. Plutselig når vi står og danser, spør hun: ''Hvilken karakter fikk du i heimkunnskap?''. Jeg bare: ''Øh...'' Kanskje ikke beste tiden å spørre hva slags karakter jeg fikk Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Sagt i historietimen på allmennpåbyggning av en søt liten blond dame: "hva var fornavnet til Adolf Hitler?" En annen tidig ting jeg støtte her tidligere i år da vi var på byn en tur: To relativt pene damer sitter seg ned med vårt bord( ). Hun ene forteller at hun jobber som legestudent på patologisk ved Haukeland sykehus. Og begynner og legge ut om jobben, positive ting så vel som negative. Etter lengre diskusjon spør jeg hvilken etasje hun har kontor på, hun pauser litt og sier 6 etasje. Det viste seg etter at jeg sa jeg hadde jobbet på haukeland sykehus i 3 år at hun bare skrøt på seg, og at dette var en standard historie som hun fant på for lenge siden og modifiserer etter situasjonen. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Det viste seg etter at jeg sa jeg hadde jobbet på haukeland sykehus i 3 år at hun bare skrøt på seg, og at dette var en standard historie som hun fant på for lenge siden og modifiserer etter situasjonen. Slike mennesker sliter med dårlig selvtillit og andre mentale problemer. STAY AWAY. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ok, jeg bare advarer dere hold dere godt fast i stolen nå eller så kan det gå galt... Dette er et par år siden nå jeg hadde akkurat solgt min første bil til ei dame som akkurat hadde fylt 18, å ja hun var blond... Hun lurte på om jeg kunne forklare de forskjellige knappene inne i bilen. Selfølgelig kan jeg det, sier jo jeg dama var jo ganske så fin også. Etter en liten stund kommer vi til klimanlegget og sier jeg "her kan du stille inn tempraturen du ønsker". Så blir det stille en liten stund, også spørr hun "kan den stille tempraturen inne i bilen også?" Jeg holder på knekke sammen, etter litt så skjønner hun hva hun har sagt og blir knallrød i ansikte. Tror faktisk jeg aldri har ledd så mye i hele mitt liv /cyrus 6552566[/snapback] Ler høyt!!! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg sa en gang til en jente: "-Jeg vet ikke helt hvor jeg har deg. Unnskyld." Hvorledes hun presterer å svare: "-Hæ? Jeg er jo her?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå