Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange bra her! :!:

Jeg hadde noen skikkelig fine, men neida...hjerneteppet(eller hjernteppet som norsklæreren min sier det er) sa hei igjen! :(

:p

6548310[/snapback]

Jernteppet? :hmm:

6548813[/snapback]

Wops gitt!

Sånn kan det gikk! :!:

Lenke til kommentar

"Hva er forskjell på Oljegrus og asfalt" - Heja søsteren min!

"Jeg elsker deg!" - Alle sier dette, men det er bare "for the moment" (ja, hun sa det)

"Aldri forlat meg, vær så snill!" - hun dumpa meg

"Jeg elsker deg mer enn du elsker meg" - hun forlot meg

Konge tråd :)

Lenke til kommentar
Mange bra her! :!:

Jeg hadde noen skikkelig fine, men neida...hjerneteppet(eller hjernteppet som norsklæreren min sier det er) sa hei igjen! :(

:p

6548310[/snapback]

Jernteppet? :hmm:

6548813[/snapback]

Wops gitt!

Sånn kan det gikk! :!:

6549099[/snapback]

Hehe ... det heter faktisk jernteppe. Der ble du nok litt owned by self, gitt. :D

Ellers var det en klassiker en gang:

"ÅÅÅ, Arang, jeg husker ikke hva du heter!" (Arang var så klart byttet ut med mitt virkelige navn)

Lenke til kommentar

Ble bedt over til en kamerat i dag, skulle fikse pcen hans. Formatere osv.. (Riktig nok er dette om en gutt, men omtrent det samme) Altså, jeg begynte, formaterte å hadde inn Windows på nytt.

Når alt var ferdig manglet vi kun lyd driver. Dette orket ikke jeg, så han kunne finne ut av det selv.

Gikk inn på en internett side, registrerte seg å masse dritt for han ikke fikk det til. Først tok han ned en driver denne "funka ikke" han begynte på nytt, og lastet ned mer. Bannet og ble drit sur, til slutt fant han ut at kablen ikke satt i bak pcen :tease:

Lenke til kommentar
Ble bedt over til en kamerat i dag, skulle fikse pcen hans. Formatere osv.. (Riktig nok er dette om en gutt, men omtrent det samme) Altså, jeg begynte, formaterte å hadde inn Windows på nytt.

Når alt var ferdig manglet vi kun lyd driver. Dette orket ikke jeg, så han kunne finne ut av det selv.

Gikk inn på en internett side, registrerte seg å masse dritt for han ikke fikk det til. Først tok han ned en driver denne "funka ikke" han begynte på nytt, og lastet ned mer. Bannet og  ble drit sur, til slutt fant han ut at  kablen ikke satt i bak pcen  :tease:

6551305[/snapback]

Hvilken kabel? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Gikk inn på en internett side, registrerte seg å masse dritt for han ikke fikk det til. Først tok han ned en driver denne "funka ikke" han begynte på nytt, og lastet ned mer. Bannet og  ble drit sur, til slutt fant han ut at  kablen ikke satt i bak pcen  :tease:

6551305[/snapback]

6551320[/snapback]

hoeytaler/haedsett?

Lenke til kommentar

6551305[/snapback]

6551320[/snapback]

hoeytaler/haedsett?

6551358[/snapback]

Sorry, er litt treg i dag :hrm:

Lenke til kommentar

"Du aner ikke hvor høyt jeg elsker deg Tommy!"

... jeg heter ikke Tommy, og dama var dama om dere tar poenget :nei:

Edit, og vel greit å legge til, hun var vel full, men like vel da. Hva faen er det for no å si a? yeahyeah.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...