Zeph Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Mange bra her! :!: Jeg hadde noen skikkelig fine, men neida...hjerneteppet(eller hjernteppet som norsklæreren min sier det er) sa hei igjen! 6548310[/snapback] Jernteppet? Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Minner om ei jente jeg pratet med for rundt 1 år siden.. Jeg: Du er fin, du.. Hun: Ja, sånn passe Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Mange bra her! :!: Jeg hadde noen skikkelig fine, men neida...hjerneteppet(eller hjernteppet som norsklæreren min sier det er) sa hei igjen! 6548310[/snapback] Jernteppet? 6548813[/snapback] Wops gitt! Sånn kan det gikk! :!: Lenke til kommentar
ersa Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Minner om ei jente jeg pratet med for rundt 1 år siden.. Jeg: Du er fin, du.. Hun: Ja, sånn passe 6548829[/snapback] Selvinnsikt er vel ikke så gale? Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 nje, men akkurat ho der va ei dum blondine.. fant det ut 5 min etterpå Lenke til kommentar
kayes Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 "Hva er forskjell på Oljegrus og asfalt" - Heja søsteren min! "Jeg elsker deg!" - Alle sier dette, men det er bare "for the moment" (ja, hun sa det) "Aldri forlat meg, vær så snill!" - hun dumpa meg "Jeg elsker deg mer enn du elsker meg" - hun forlot meg Konge tråd Lenke til kommentar
Arang Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Mange bra her! :!: Jeg hadde noen skikkelig fine, men neida...hjerneteppet(eller hjernteppet som norsklæreren min sier det er) sa hei igjen! 6548310[/snapback] Jernteppet? 6548813[/snapback] Wops gitt! Sånn kan det gikk! :!: 6549099[/snapback] Hehe ... det heter faktisk jernteppe. Der ble du nok litt owned by self, gitt. Ellers var det en klassiker en gang: "ÅÅÅ, Arang, jeg husker ikke hva du heter!" (Arang var så klart byttet ut med mitt virkelige navn) Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hjernesky, er det! ;P 6550272[/snapback] Haha! :!: Lenke til kommentar
ShowNOmercy Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ble bedt over til en kamerat i dag, skulle fikse pcen hans. Formatere osv.. (Riktig nok er dette om en gutt, men omtrent det samme) Altså, jeg begynte, formaterte å hadde inn Windows på nytt. Når alt var ferdig manglet vi kun lyd driver. Dette orket ikke jeg, så han kunne finne ut av det selv. Gikk inn på en internett side, registrerte seg å masse dritt for han ikke fikk det til. Først tok han ned en driver denne "funka ikke" han begynte på nytt, og lastet ned mer. Bannet og ble drit sur, til slutt fant han ut at kablen ikke satt i bak pcen Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ble bedt over til en kamerat i dag, skulle fikse pcen hans. Formatere osv.. (Riktig nok er dette om en gutt, men omtrent det samme) Altså, jeg begynte, formaterte å hadde inn Windows på nytt.Når alt var ferdig manglet vi kun lyd driver. Dette orket ikke jeg, så han kunne finne ut av det selv. Gikk inn på en internett side, registrerte seg å masse dritt for han ikke fikk det til. Først tok han ned en driver denne "funka ikke" han begynte på nytt, og lastet ned mer. Bannet og ble drit sur, til slutt fant han ut at kablen ikke satt i bak pcen 6551305[/snapback] Hvilken kabel? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ble bedt over til en kamerat i dag, skulle fikse pcen hans. Formatere osv.. (Riktig nok er dette om en gutt, men omtrent det samme) Altså, jeg begynte, formaterte å hadde inn Windows på nytt.Når alt var ferdig manglet vi kun lyd driver. Dette orket ikke jeg, så han kunne finne ut av det selv. Gikk inn på en internett side, registrerte seg å masse dritt for han ikke fikk det til. Først tok han ned en driver denne "funka ikke" han begynte på nytt, og lastet ned mer. Bannet og ble drit sur, til slutt fant han ut at kablen ikke satt i bak pcen 6551305[/snapback] Hvilken kabel? 6551320[/snapback] hoeytaler/haedsett? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Mange bra her! :!: Jeg hadde noen skikkelig fine, men neida...hjerneteppet(eller hjernteppet som norsklæreren min sier det er) sa hei igjen! 6548310[/snapback] Denne var gull! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ble bedt over til en kamerat i dag, skulle fikse pcen hans. Formatere osv.. (Riktig nok er dette om en gutt, men omtrent det samme) Altså, jeg begynte, formaterte å hadde inn Windows på nytt.Når alt var ferdig manglet vi kun lyd driver. Dette orket ikke jeg, så han kunne finne ut av det selv. Gikk inn på en internett side, registrerte seg å masse dritt for han ikke fikk det til. Først tok han ned en driver denne "funka ikke" han begynte på nytt, og lastet ned mer. Bannet og ble drit sur, til slutt fant han ut at kablen ikke satt i bak pcen 6551305[/snapback] Hvilken kabel? 6551320[/snapback] hoeytaler/haedsett? 6551358[/snapback] Sorry, er litt treg i dag Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 En perle fra en jente i klassen min, i naturfagtimen: Kan man slukke brennesle med vann? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 En perle fra en jente i klassen min, i naturfagtimen: Kan man slukke brennesle med vann? 6551815[/snapback] Brennesle brenner ikke... Altså.. Men... D'OH! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 "Hvem er han grønne fyren i "Shrek"?" Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 "Hvem er han grønne fyren i "Shrek"?" 6551821[/snapback] herregud det er jo han derre derre...hmmm..nå glemte jeg det... ..det er vel hjerneteppet ( ) som sa hei igjen.. det heter jernteppe gutten/jenta min/mi Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) "Du aner ikke hvor høyt jeg elsker deg Tommy!" ... jeg heter ikke Tommy, og dama var dama om dere tar poenget Edit, og vel greit å legge til, hun var vel full, men like vel da. Hva faen er det for no å si a? yeahyeah. Endret 25. juli 2006 av kvitrafn Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 *ler* Den må svi litt egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå