Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare blondiner generelt sett, eller er det det Norkse skolesystem som har sviktet for fulle fem?

ca. 60% av blondinene jeg kjenner er mer eller mindre lite tilstedevaerende mellom oerene, Men det skumle er at mange av dem ikke er ekte. :hmm:

6544739[/snapback]

Tror det blir lettere for folk å dytte blonde jenter ned til idiotplanet fordi det på en måte er forventet at de er dumme. Man skal være bra dum for å basere IQ nivået hos et menneske etter hvilken farge håret deres har mener jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Er det bare blondiner generelt sett, eller er det det Norkse skolesystem som har sviktet for fulle fem?

ca. 60% av blondinene jeg kjenner er mer eller mindre lite tilstedevaerende mellom oerene, Men det skumle er at mange av dem ikke er ekte. :hmm:

6544739[/snapback]

Tror det blir lettere for folk å dytte blonde jenter ned til idiotplanet fordi det på en måte er forventet at de er dumme. Man skal være bra dum for å basere IQ nivået hos et menneske etter hvilken farge håret deres har mener jeg.

6544757[/snapback]

du tok tydeligvis ikke budskapet mitt...

det var skrevet med en god dose iroini. hvis du leser det fire ganger til skjoenner du kanskje at jeg mente at jeg kjenner mange jenter som ikke er spesielt smarte. ;)

Lenke til kommentar

Meg: hva er tyngst av 1kg jern og 1 kilo bomull?

Jenta: Det er jo selfølgelig 1 kilo bomull! (sarkastisk9

jeg ler

og jenta klarer og si: jeg vet jo selvfølgelig at 1 kilo jern er tyngst! men alle har prøvd og lure meg til og si bomull!

Lenke til kommentar

jeg ler

og jenta klarer og si: jeg vet jo selvfølgelig at 1 kilo jern er tyngst! men alle har prøvd og lure meg til og si bomull!

6545313[/snapback]

Eh?

Den var mistenksomt lik min historie...

Lenke til kommentar

nå er vel ikke det sagt, men til muntelig eksamen i 10ende klasse fikk to jenter oppgaven

*finn likheter og forskjeller mellom kristendommen og humanismen*

Tok ikke lang tid før de nesten var færdige med presantasjonen, og viste den stolt fram til meg. første siden av powerpointen stod det

*forskjeller og ulikheter mellom kristendommen og hinduismen*

de visste ikke forskjell. :!:

Lenke til kommentar

Det var ei i klassen..off.

Dette var i tiende, læreren snakker alle signalene som blir sendt overalt, når som helst. Til TV, radio og så videre..

- Kan vi se TV-sendinger på himmelen, om vi ser nøye etter?

Så blir alle stille. Først godtar jeg at hun ikke klarer å ordlegge seg, men nei..Ingen årer i båten. Hun fortsetter

- Så vi kan se bildene på rad bortover på himmelen som en lysbildeframvisning?

Lenke til kommentar

jeg ler

6545313[/snapback]

Eh?

Den var mistenksomt lik min historie...

6547360[/snapback]

Hehe, alle har vel en eller annen gang dratt den der på en person. Gammal klassiker det der. :)

Lenke til kommentar
OMartin:

Jeg sa ett eller annet om at det var litt teit å si "jeg elsker deg" når vi bare hadde snakket sammen i 3 dager over MSN,

Hu ble litt satt ut tror jeg,

6547825[/snapback]

Hehe, det er litt rart/desperat viss dere ikke har sett hverandre og snakket in real life ja. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...