hylo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 "Kan du brenne noe til meg, Lars?" - Jaja, fordi du er så søt og sjarmerende kan du suge meg, deretter spørre på nytt. 6458438[/snapback] Støtter den noe jævlig. 6458553[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 SkyMarshall, jeg ler meg i hjel! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 @ SkyMarshall, HAHAHAHA så sykt lattis ^^ Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Sier meg enig i de fire siste postene her! HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHA 2 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ingen vits i å diskutere med tullinger som ikke vil ende opp som noe uansett. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Som sagt tidligere, som å finne en nål i en høystake... bare tull som kommer fra den kanten.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ingen vits i å diskutere med tullinger som ikke vil ende opp som noe uansett. 6458798[/snapback] SkyMarshall kills hamster. SkyMarshall fails at life. SkyMarshall dies. Game Over. (Insert 1£ to play again) 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 *inserting 1£* 6458861[/snapback] *making noises*(tenk politiskolen) Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Så da fikk iallefall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt, i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene. 6458527[/snapback] Drepte du et uskyldig dyr pga henne? Syke jævel 6458543[/snapback] I sure did! 6458544[/snapback] Hva faen skal poenget med det være? Posten redigert av jarmo Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hvem sa det var et poeng? Les posten en gang til. Posten redigert av jarmo Endret 9. juli 2006 av jarmo Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Støtter SkyMarshall! Synes han hadde en god grunn til å kaste ut den hasteren btw. 3 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 SkyMarshall <3 Jenter har sagt mye dumt til meg. Jeg elsker deg gaar igjen. 2 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 En har spurt meg før jeg skulle på LAN "Tar dere med internetten deres dit da?" Gjett om hu blei mobba Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Denne teksten er sensurert! Endret 9. juli 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hallo gutta boys ! Høflighet er en dyd og livet for kort til bli fiende med noen andre. Vil ikke se mer drittkasting i denne tråden, greit ? Et par poster redigert. Mvh jarmo Ta en sånn en, disse virker fort 2 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Jente på barneskolen som var helt gal etter meg i flere år. Ettersom årene gikk turte hun å si hva hun syntes om meg. Det kom litt overraskende på henne at jeg ikke følte det samme, men. For meg var vi jo bare venner. Her er en veldig stereotyp dialog fra den tida: - Vegard... - Ja? - Atte.... Jeg.. Atte... - Hva? - Atte, atte, atte, atte, atte, atte, atte, atte ATTE ATTE ATTE ATTE ATTE ÅÅÅÅÅÅÅH! *Bli frustrert over å ikke klare å si det og gå og daske meg gjentatte ganger på brystet og i ansiktet* Dette skjedde flere ganger! Og nei, jeg overdriver ikke i det hele tatt. Hun sa faktisk "atte" hele tida. Endret 9. juli 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
ttd Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ei prøvde å gi meg en psykoanalyse etter at jeg hadde kjent henne i 3,5 time. Ikke stemte den heller. 3 Lenke til kommentar
Undik Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med: "Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!! 6458527[/snapback] Du kunne ikke kastet buret etter å ha gitt hamsteren til henne da? sånn for syns skyld hee 6458545[/snapback] Ble litt for spontant til det ... hamsteret gikk iallefall ut av vår verden in a shitstorm of glory. Ikke alle hamstere kan flagge med det der de blir funnet stive som karameller med beina rett til vers. 6458554[/snapback] Var det Janne som var damen? "halla janne, denna sangen den er til deiii yeah".. osv Endret 9. juli 2006 av moppas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå