xD^^ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ei jente i klassen hadde visstnok lagt merke til at en av gutta løp rundt med ståpikk i svømminga. Jeg sa at det ville være veldig rart, om han løp rundt med ståpikk, i svømminga. Og da klarte hun å spørre.. - Merker dere at dere har ståpikk? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg merker ingenting Gjør dere andre? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg merker ingenting Gjør dere andre? 6529029[/snapback] I svømminga er et en naturlig reaksjon da. Man merker det, men bryr seg ikke Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hehe.. seff merker jeg det jo, uansett hvor det.. på bussen, toget, klasserommet, båten, vannet, hjemme, i senga, ja.. man bryr seg ikke særlig mye om det, det skjer jo daglig, men man er litt ekstra obs i gymtimen da Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Jeg merker ingenting Gjør dere andre? 6529029[/snapback] I svømminga er et en naturlig reaksjon da. Man merker det, men bryr seg ikke 6529033[/snapback] Javel, hvis du ikke klarer å kontrolere deg - så har du et alvorlig problem... Jeg har holdt på med svømming "på høyt nivå" - Hadde ikke vært greit om den flaggret i tide og utide hver eneste dag/trening. Dummeste en jente har sagt til meg: "faen du skriver som en kjerring" Er det negativt? Endret 21. juli 2006 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ting som begynner med faan er sjelden positivt ? Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 "Jeg ringer deg, imorgen" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har sikkert hørt værre, men det jeg kom på nå er: "fy faen så dust og stygg du er" ^^'' Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hadde ei jente som sa til meg at hun syntes jeg er søt... 2 dager senere snakka vi om sjekking og sånt, da sa hu at om dama sier at typen er "søt", betyr det at hu ikke er interessert... Hyggelig av hu. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tja, fikk høre "fittenarkomanjævlaserverfaendatabæsj" en gang. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tja, fikk høre "fittenarkomanjævlaserverfaendatabæsj" en gang. 6532446[/snapback] Høres ut som noe jeg kunne sagt Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Er et problem når servern går på crack... tragisk når det skjer Lenke til kommentar
FunC Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 "du vil alltid være min beste venn og betyr utrolig mye for meg!" sa hun før hun fortsatte med å overse meg helt og henge med de som hun for få mnder siden ikke ville vite om.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tja, fikk høre "fittenarkomanjævlaserverfaendatabæsj" en gang. 6532446[/snapback] tempereament gitt. hvor gammel var hun? (siden hun tok med "bæsj" ;p) Lenke til kommentar
Seether Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ting som begynner med faan er sjelden positivt ? 6529659[/snapback] "faan det var deilig" ? Før jeg ble sammen med typen og vi drev på og flørtet så prøvde jeg å finne en måte å si at jeg likte ham. Vi gikk og snakket og jeg tenkte ikke helt over hvordan det jeg sa kunne bli tolket. Jeg: Har egentlig alltid likt weirdoes jeg. Han så ut som om han var glad for å høre at jeg likte ham, men samtidig så visste han ikke helt om den weirdo greien var bra eller ikke... Lenke til kommentar
Chriztar Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det dummeste en jente har sagt til meg er: "Det er ikke deg, det er meg" ehh... okaay`? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det dummeste en jente har sagt til meg er: "Det er ikke deg, det er meg" ehh... okaay`? 6532858[/snapback] Where have I heard that one before? Lenke til kommentar
OneManDemocracy Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 "Nei, jeg vil ikke!" Åjoda, det ville hun. Til slutt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ting som begynner med faan er sjelden positivt ? 6529659[/snapback] "faan det var deilig" ? Før jeg ble sammen med typen og vi drev på og flørtet så prøvde jeg å finne en måte å si at jeg likte ham. Vi gikk og snakket og jeg tenkte ikke helt over hvordan det jeg sa kunne bli tolket. Jeg: Har egentlig alltid likt weirdoes jeg. Han så ut som om han var glad for å høre at jeg likte ham, men samtidig så visste han ikke helt om den weirdo greien var bra eller ikke... 6532757[/snapback] "Du er rar.... på en god måte" Tolker det egentlig litt positivt. Skiller seg med andre ord ut fra mengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå